Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Whamageddon en Mariah Carey 2024

Magnoliatakje schreef op 09-12-2024 om 20:45:

Ik ben nog niet af maar candaag de hele sag geen radio aangehad. Morgen heb ik vaker de radio aan.

Vooral geen tv aanzetten dat is dit jaar een veel groter risico dan de radio.

Magnoliatakje

Magnoliatakje

10-12-2024 om 07:06 Topicstarter

En af. Man zijn schuld🤣, hij heeft Skyradio aan op zijn wekkerradio.  We werden wakker met dit lied.

Ik zal even aan de mod vragen of zij/hij de titel wil aanpassen zodat Mariah Carrey er ook instaat.

En af, op de radio op 10 Gold met de AH reclame.

Ik heb de AH reclame ook een stukje gezien. Elk nummer van Wham die ik hoor is maar een klein stukje want ik zet hem gelijk op een andere zender. Ik vind het verschrikkelijke muziek.

Magnoliatakje

Magnoliatakje

11-12-2024 om 12:23 Topicstarter

ik ben dan wel af met Last Christmas maar met All I want for Christmas doe ik nog mee. 

Ik ben nog niet af, met Mariah wel haha gisteren in de wachtkamer in t ziekenhuis. 

Magnoliatakje schreef op 11-12-2024 om 12:23:

ik ben dan wel af met Last Christmas maar met All I want for Christmas doe ik nog mee.

Ik ook 

Hoe doen jullie dat dan? Ik ben bij allebei al meerdere keren af. Rennen jullie steeds hard weg als er ergens een radio of tv aan staat?

Ik ben met beide nummers nog in de race. Kijk geen lineaire tv dus zie geen reclames eigenlijk. Ben inmiddels wel benieuwd naar de beruchte/fameuze AH-reclame 😊.
Ik ben de afgelopen 1,5 week niet op heel veel plekken geweest verder, mede door extra veel last van m’n long covid dus dat is verder helemaal niet leuk maar wel positief voor deze wedstrijd 😉.
Ik houd wel van kerstmuziek maar dan vooral klassiek, dus zet geen playlists op waar deze nummers in kunnen zitten. Het nummer van Mariah vind ik trouwens wel leuk dus die zou ik normaal wel draaien, nu dan even niet. 
Ik vrees wel voor de borrel op school volgende week en de kleinschalige kerstmarkt waar we hopelijk het weekend heen gaan… ben benieuwd hoe lang het nog te doen is!

Als je geen TV (behalve streamingdiensten) en radio (helaas) aandoet kom je een heel eind.

Magnoliatakje

Magnoliatakje

11-12-2024 om 15:03 Topicstarter

MissDalhousie schreef op 11-12-2024 om 13:23:

Hoe doen jullie dat dan? Ik ben bij allebei al meerdere keren af. Rennen jullie steeds hard weg als er ergens een radio of tv aan staat?

Haha, nee. Ik heb mazzel denk ik. Alhoewel met Wham dan niet want daar werd ik gisteren mee wakker. Maar Mariah heb ik nog niet gehoord. Komt vast nog wel, moet regelmatig naar fysio en op de zenders die ze daar vaak aan hebben staan wordt ze grijs gedraaid.

ik heb echt een gruwelijke hekel aan Mariah er aangezien ik alleen afval als ik het nummer bewust opzoek, ga ik die makkelijk winnen

Vandaag weer 2x af. Vanochtend vroeg bij mijn broer op zijn werk en net in een winkel: Wham! Wham!

Met Mariah Carey was ik vorige maand al af. Ik kijk regelmatig Youtube shorts en daar komt regelmatig Mariah Carey voorbij. Met Wham was ik gisteren al af

Anfisa schreef op 11-12-2024 om 14:12:

Als je geen TV (behalve streamingdiensten) en radio (helaas) aandoet kom je een heel eind.

Precies.

Maarrr... Ik liep zojuist door het winkelcentrum op weg naar het station, en ja hoor: daar was ie dan: Last christmas. 

Ik liep met een brede smile om zoiets sufs. Had ook buiten het winkelcentrum om kunnen lopen, maarja,, da's achteraf lullen.

Ik ben dus af!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.