Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Welk cijfer geef jij jezelf

De zaterdag vraag 😅. Op een schaal van 1 tot 10 . Welk cijfer geef jij jezelf .
Je mag toelichten. Hoeft niet 

Een 6 of 7, kan soms wat attenter zijn in sociale zaken/gelegenheden regelen. Een minpunt voor flauwe humor.

Positief: geïnteresseerd in anderen.

felija schreef op 14-09-2024 om 19:53:

[..]

Jij te egoïstisch? Zo kom je hier niet over, maar ik ken je natuurlijk niet irl.

+1

Een 6 of een 7. Nogal laag vergeleken met de meesten hier, maar eigenlijk vind ik het wel best.

Herfstappeltaart schreef op 14-09-2024 om 16:02:

Ik geef mezelf een 7.
Ik ben een leuke oma, een liefhebbende moeder, een oké echtgenote( ), een trouwe vriendin, ik hou mijn huis/tuin/inboedel/financiën op orde, ik zorg goed voor mijn gezondheid.
Ik vind mezelf alleen een muts dat ik geen auto durf te rijden.

Ik geef jou een dikke 9. Geen 10, omdat een 10 onrealistisch is in mijn ogen. Voor iedereen, overal, altijd. Dus die 9 is echt een heeeeeeel groot compliment.

Ik geef mezelf een 5-6.
Nu ik dikker ben geworden baal ik van mijn lichaam. Hoewel ik hoor dat ik er goed uitzie, in tegenstelling tot mijn dunne periode.
Mentaal kan ik best wat aan, maar ik ben snel onzeker. Faalangstig. Voel me snel niet goed genoeg.

felija schreef op 14-09-2024 om 19:53:

[..]

Jij te egoïstisch? Zo kom je hier niet over, maar ik ken je natuurlijk niet irl.

Ow, danku! *bloos* 

In de kerk waar ik rondloop, doen diverse mensen heel sociale dingen, zoals koken in een opvanghuis, iets met vluchtelingen, actief voor vrouwenrechten, enzo. Heb ik weinig zin in en ik geef mezelf gelijk dat ik het niet doe, maar ik vind het ook egoïstisch.

Een 8. 

Dat had ik twee jaar geleden niet durven zeggen.  Ik zit lekker in mijn vel, mentaal gaat het goed met juiste adhd medicatie en fysiek ben ik al 6 jaar niet zo fit geweest nu er bijna 10kg af is. Nog een paar kilo idealiter maar heb nu al meer energie en voel me lekkerder.

Euphoria schreef op 14-09-2024 om 20:26:

[..]

Ik geef jou een dikke 9. Geen 10, omdat een 10 onrealistisch is in mijn ogen. Voor iedereen, overal, altijd. Dus die 9 is echt een heeeeeeel groot compliment.

Nou dankjewel. Waar heb ik dat aan verdiend?

mijn uiterlijk geef ik trouwens een vier. Voor mijn ziekte zou dat denk ik een 7,5 zijn geweest. De vier is vanwege dat er wel een goede basis is, maar die dus helaas teniet is gedaan. Deels door mijn ziekte, zoals mijn Wallen en mijn opgezette buik, deels doordat ik mezelf niet meer kan verzorgen zoals ik het fijn vind. Zo word ik niet blij van mijn beenharen, mijn snorharen en mijn lange vette haren op mijn hoofd omdat ik vaak niet energie heb om ze te wassen en ik ook niet de energie heb voor een kapper.

ik geef mezelf een 7. De laatste jaren durf ik beter voor mezelf op te komen en ben ik niet meer zo onzeker. Ik ben sinds vorig jaar in therapie wat ook zeker zijn vruchten afwerpt, echter heb ik nog het eea te verwerken wat ervoor zorgt dat ik nog steeds angsten en nachtmerries heb, maar als het goed is moet dat minder gaan worden. Maar het feit dat ik open durf te zijn naar mijn therapeut over wat er vroeger is gebeurd vind ik al knap van mezelf.

Roos57

Roos57

15-09-2024 om 10:00 Topicstarter

Heel knap broodje brie

Roos57

Roos57

15-09-2024 om 10:01 Topicstarter

long covid is k.t  lollypopje 

Herfstappeltaart schreef op 14-09-2024 om 23:04:

[..]

Nou dankjewel. Waar heb ik dat aan verdiend?

Omdat he aardig overkomt waarschijnlijk

Roos57 schreef op 15-09-2024 om 10:00:

Heel knap broodje brie

Ja vind ik ook. Dank je wel 

Broodjebrie schreef op 15-09-2024 om 09:48:

ik geef mezelf een 7. De laatste jaren durf ik beter voor mezelf op te komen en ben ik niet meer zo onzeker. Ik ben sinds vorig jaar in therapie wat ook zeker zijn vruchten afwerpt, echter heb ik nog het eea te verwerken wat ervoor zorgt dat ik nog steeds angsten en nachtmerries heb, maar als het goed is moet dat minder gaan worden. Maar het feit dat ik open durf te zijn naar mijn therapeut over wat er vroeger is gebeurd vind ik al knap van mezelf.

💪 Daar mag je zeker trots op zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.