Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


vanmiddag naar een pluktuin, een leuk boeket scoren en vanavond naar bioscoop met vrinedin. Morgen mijn laatste vakantiedag, maandag weer aan het werk

Straks naar de kapper (corvee voor mij), vanmiddag op de fiets naar de hema, grijze sokken voor man zoeken.

Vandaag rommelen in huis, dochter helpen rugzak in pakken en op de trein zetten en Olympische spelen kijken.
Morgen rondje golfen.

vandaag huishouddag,  het is hard nodig. Vanmiddag wil ik wandelen, zoveel mogelijk profiteren van dit weertje 😁 
Morgen zwemmen.

nu koffie en krant.  Vanmiddag naar Noordpolderzijl,  daar het Wad op met onze privé gids.  Vanavond de zonsondergang meemaken terwijl we daar lopen,  met in het laatste deel ongeveer tot kniehoogte in het slik wegzakken. 
Mo zien we wel wat we willen. 

Vanmorgen geslapen, nadat ik thuis kwam van mijn werk.
Tot kwart voor 11 geslapen 
Zit nu nog wat bij te komen met een kop thee.
Straks oud papier weg brengen en wat boodschappen doen 
Verder achter huis het en ander opruimen, we willen vanavond de bbq aan, maar er staat me iets te veel zooi 

Morgen ochtend hoop ik wat uit te kunnen slapen en daarna gaat de wasmachine aan.

Morgen middag gaan we op verjaardagsvisite 

Ben onderweg van vakantie-adres naar huis, dus dit weekend de was doen, boodschappen doen, caviahok weer in orde maken en de cavia's ophalen. En een fietstocht maken om even te voelen hoeveel zwaarder de huur-e-bikes zonder ondersteuning waren in vergelijking met mijn sportfiets.

Huishouden, verjaardag, barbecue en verder lekker relaxen   Komende week wordt weer een drukke week.

Vanochtend weer volledig bak bezig geweest met schoonmaken en opruimen. 

Nu even pauze en lunchen. 

Daarna naar de speciaalzaak om nieuwe bh's te kopen. En als het lukt daarna een zomerbroek. 

Ben vorige week uit mijn favoriete broek gescheurd. Hij was door het vele dragen helemaal dun geworden en daar ging ie. Gelukkig was ik thuis toen het gebeurde.

alhambra schreef op 10-08-2024 om 12:17:

Vanochtend weer volledig bak bezig geweest met schoonmaken en opruimen.

Nu even pauze en lunchen.

Daarna naar de speciaalzaak om nieuwe bh's te kopen. En als het lukt daarna een zomerbroek.

Ben vorige week uit mijn favoriete broek gescheurd. Hij was door het vele dragen helemaal dun geworden en daar ging ie. Gelukkig was ik thuis toen het gebeurde.

Dat met die broek had ik een keer op mijn werk, gelukkig had ik niets waarvoor ik representatief moest zijn! 

Auwereel schreef op 10-08-2024 om 12:25:

[..]

Dat met die broek had ik een keer op mijn werk, gelukkig had ik niets waarvoor ik representatief moest zijn!

Gelukkig maar! Je staat dan letterlijk in je onderbroek!

Gelukkig had ik een zwarte broek èn zwarte onderbroek en ga ik meestal wat later naar huis, als het stiller is in de gangen. Ik denk niet dat het iemand is opgevallen toen. Maar voortaan check ik mijn oudere kleding wat beter voordat ik naar mijn werk ga, maar het was ook zo'n fijne broek!

Ik ben zeer goed geslaagd! Ik ben er blij mee want het lukt me vaak niet om tijd in te ruimen om te winkelen.

Ik heb gewerkt vandaag, daarna even bij iemand geweest om wat af te geven en daar in de tuin gezeten en wat gedronken.
Zit nu met man op ons eigen terras, hij kijkt breakdance op de Olympische spelen op de iPad en ik lees even bij op het forum.
Dadelijk de bbq aan.
Morgen geen plannen, misschien een stukje fietsen.

Vandaag wat huishouden: bed verschoond, was gedraaid, beetje gerommeld, naar de markt gelopen: 2 uur lopen totaal, nieuwe grote handdoeken gekocht bij de He-mail (blij mee!) en nog even naar de supermarkt voor wat kleine dingetjes.
Daarna een tijdje bij de oppaskat gezeten (buurvrouw op vakantie) goed gesprek gehad maar wel een beetje eenzijdig 🤔, en nu lekker niets meer. Even lekker rustig aan vandaag.

Morgen de binnenstad in met een vriendin, beetje shoppen, terrasje pakken en misschien eten. We zien wel, ook weer rustig aan.
O, en morgen eerst ook nog weer een was draaien en stofzuigen 😇.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.