Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Ik heb een lang weekend vrij en ben met 1 van de kinderen naar een camping in Drenthe 
We zouden op de fiets heen en terug, maar ik ben 2 week geleden door mijn rug gegaan en het wil nog niet echt allemaal (gaat wel steeds beter, maar ben er nog niet), dus man heeft ons met de auto heen gebracht en haalt ons maandag weer op.
We kijken per dag wat we gaan doen, vandaag in ieder geval wat boodschappen halen op de fiets zo'n 7 km verderop 
En het is warm, dus denk dat kind wil zwemmen vanmiddag 

Vandaag lekker vrij na een drukke week. Ik ga een beetje keutelen, veel met de poezen knuffelen, beetje tuin dingetjes doen. Eind van de dag wellicht nog even zwemmen. 
Morgen weer werken, zou wel ns heel druk kunnen worden. 

zometeen lopen
En niet al te laat bed in
Koffer inpakken, morgen met dochter op vakantie

Vandaag met z'n allen naar de dierentuin. Heb er zin in jaren geleden dat ik daar geweest ben. Daarna blijft iedereen eten.
Morgen wandeling over de heide die bloeit nu mooi.

ik heb net gestofzuigd en gedweild, was hard nodig. Dadelijk komt een vriend, dan gaan we de stad in. 
Verder dit weekend wat spullen opruimen en uitzoeken, en de wasmachine aan het werk, zetten.

Wij zijn onderweg naar een stad in het zuiden van het land. Gaan 1 nachtje in een hotel en naar een museum.

Jaaaaa weekend! Niet lachen, maar ik heb mijn muren met de dweil afgenomen. De vitrage gewassen. De ramen gelapt. De vloer gedweild. Ik was om 5 uur wakker (schuld van de kat) en tja wat doe je dan als je je verveelt  . Ik wil ook nog alle deuren in huis afnemen (wie heeft zijn deuren wel eens geteld?). Dat bewaar ik voor morgen. Ik heb ook een vaag idee over het plafond afnemen.  

Nu mag ik van mezelf de mouwen aan mijn winterse vest haken. En als vriendlief wakker is, gaat hij Finse pannukakku bakken (althans dat beweerde hij gisterenavond) en gaan we samen op pad en ergens picknicken. 

Ben net naar de dierenwinkel geweest omvoer te kopen....En dat is hier groot inkoop...De wasmaschine draaitvoor de tweede keer.  En straks komtman weer thuis van een bergwandeling. Maak vanavond tapa"s. 
Morgen moeten we de logeerkamer opruimen,want er komt binnenkort bezoek.

vanmo aardbeien rabarber yoghurt mascarpone taart gemaakt voor bezoek vanmiddag/vanavond.Inmiddels staan de havermoutkoekjes van recept van Karin Luiten uit Trouw van vandaag ook af te koelen.  Bezoek blijft eten.  Man en kinderen zullen buiten op de skottelbraai gaan koken.  1 kind is bezig om crème brulee te maken. 
Morgen gaan we naar vrienden.  Daar vast en zeker ook wandelen.  En eten. 

Ik ga straks aan het werk, late dienst.
Zal op de planning, dat ik op twee huiskamers dienst heb,wordt veel geduld hebben,vanavond.
Morgen vertrekken we voor een paar dagen naar de camping.

Wij zijn vandaag in het Nemo. We hadden ons niet gerealiseerd dat de Canal Pride ook vandaag is. We waren net vanaf het dak de boten aan het bekijken die vertrokken. Kleuter was lekker in het water aan het spelen. Heerlijke dag dus. Straks ergens eten en dan lekker terug met de trein.

Morgen proberen het huis eindelijk op te ruimen.

vandaag de slaapkamers een grote poetsbeurt gegeven en al het beddengoed gewassen incl de tijken. 
zo nog even een paar boodschappen halen en vanavond naar een vriendin. Morgenochtend koffiedrinken bij oma en ‘s middags afgesproken met familielid. 

Heerlijk hele middag op het terras gezeten en daar ook heerlijk gegeten.

Gisteren flink uitgeslapen na mijn werk
's Middags met jongste zoon te fietsen geweest en daarna het zwembad ingedoken 
Vanmorgen, na het werk ook weer redelijk goed geslapen 
Vanmiddag met oudste zoon en 1 van de honden naar het bos geweest te wandelen 
Morgen wat was weg werken en opruimen in huis 

Mijn huis is volmetjonge. Volwassenen,heb op zolder allemaal matrassen  liggen.Want het is in Zurich Streetparade. Ik ben  gewoon thuis,en doe wat huishoudelijke klusjes...Ga met paard en honden het bos in,en hang in de schaduw met een boek.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.