Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Maanlicht
12-11-2022 om 01:15
Morgenochtend eerst een grote wandeling maken met man en na de middag met zoon wat rondrijden, naar Ikea en zo ( oefenen voor rijbewijs).
Tussendoor wat wasjes draaien en verdergaan met papieren sorteren klasseren. Lezen.
Zondag in de namiddag naar een kunstveiling. Gewoon kijken hoor 😊. Voor en na de veiling verder met papieren, en strijken.
Dolfje
12-11-2022 om 07:36
Wij gaan straks sporten. Daarna paar boodschappen halen. Vanmiddag pokemon community day spelen ( en dus wandelen). Dan koken en man moet iets van formule 1 kijken en dan gaan we naar een feestje. Had het gisteren ook al koud op de fiets dus ik haal straks mijn winterjas tevoorschijn. Het zal wel laat worden dus morgen niks gepland.
Verder ook nog wat wassen draaien en ik moet de gordijnen in de keuken weer ophangen want daar is van de week geschilderd.
Lollypopje
12-11-2022 om 07:40
Vandaag ga ik lekker aanrommelen. Vooral een beetje opruimen en de vloer vegen, zodat er niet te veel voor het grijpen ligt voor de kleine kinderhandjes die morgen komen.
Mijn broer komt met mijn neefje op visite. Hij is al ruim 1 en heb het kind al sinds april niet meer in het echt gezien. Dus kijk er echt zo ontzettend naar uit 😍
Tuinfluiter
12-11-2022 om 07:58
Ik ben verkouden niet heel veel last van maar heb besloten vandaag thuis te blijven. Je weet maar nooit en ik wil niemand besmetten. Gelukkig zijn alle boodschappen in huis. Ik ga lekker rommelen in huis en tuin.
Morgen weet ik nog niet eerst kijken hoeik mij dan voel.
stokstaart
12-11-2022 om 08:51
Lollypopje schreef op 12-11-2022 om 07:40:
Vandaag ga ik lekker aanrommelen. Vooral een beetje opruimen en de vloer vegen, zodat er niet te veel voor het grijpen ligt voor de kleine kinderhandjes die morgen komen.
Mijn broer komt met mijn neefje op visite. Hij is al ruim 1 en heb het kind al sinds april niet meer in het echt gezien. Dus kijk er echt zo ontzettend naar uit 😍
ooooh wat leuk!!! Ik hoop dat je superveel energie hebt morgen
Tara82
12-11-2022 om 08:58
Zo eerst met peuters naar atelier les en op de terug weg meteen boodschappen doen. Geen idee nog wat we moeten eten dit weekend, maar sowieso pepernoten halen voor de intocht. Vanmiddag dus de intocht kijken en was opvouwen.
Morgen een beetje aan rommelen in huis. Inpakken voor onze mini vakantie. We gaan maandag middag weg. Peuter gaat eerst maandag nog naar de peuterspeelzaal. Dan kan ik rustig naar de kapper, boodschappen doen en alles in de auto stoppen.
Dinsdag liggen we in het subtropische zwembad. Ik kijk erg uit naar een paar dagen weg. Het is niet ver van huis,maar het is toch wel echt een andere omgeving.
ToetieToover
12-11-2022 om 09:05
De yin yoga zit er alweer op! Thee staat klaar. Zometeen verder haken aan mijn eigen ontwerp. Tot mijn vriend ook wakker is, dan gaat de thee in de thermos en gaan we samen op pad.
Tijd voor een rondje kringlopen en ik wil honing van de imker dus de route voert zeker even langs het bijenhuis in Wageningen. Rondje lopen in het bos wil ik ook. En vanavond bordspellen spelen met vrienden, niet bij ons dus ik hoef alleen maar wat snacks mee te brengen.
Dit weekend ga ik mijn dochter helpen Ikea bouwpakketten puzzels te bouwen, ze heeft er diverse gekocht voor haar kamer. En ik ga haar leren hoe gaten te boren in de muur, want ze wil van alles ophangen. Tijd om haar te leren hoe een boormachine werkt
stokstaart
12-11-2022 om 09:21
Gister gekickbokst en mijn rondje afspraken gehad. Vanochtend wilde ik uitslapen maar werd ik uit bed gestampt door werklui die blijkbaar geen weekend hebben. Vanmiddag heb ik een date als het goed is. Gister heeft ze een heel naar incident gehad dus geen idee of haar hoofd er naar staat.
Morgen ga ik naar een paardrij toestand met een vriendin. Zij vindt paarden maar niks en ik ook niet maar zij gaat kijken voor een kind waar ze soms de zorg voor heeft en niemand naar toe gaat anders. Dus gaan we samen juichen in de hoop dat die paarden netjes in de bak blijven
vrouw92
12-11-2022 om 09:24
Na een heftige werkweek, nu een rustig weekend zonder afspraken. Lekker wat rommelen in huis. Vanmorgen gesport, morgen ook. En verder niet zoveel dus.
Ellori
12-11-2022 om 09:42
Ik denk dat ik zo min mogelijk ga doen. Heb heel weinig en onrustig geslapen vannacht dus vandaag blijf ik denk ik thuis terwijl de rest naar mijn schoonmoeder gaat. Wel ben ik nog wat aan het koken nu want wij zouden eten meenemen.
Verder moet ik de snert en butter chicken nog even in de vriezer doen. Gisteren had ik een ik kook alleen maar grote maaltijden dag. En ow ja, de boodschappen komen ook zo, die moeten ook opgeruimd worden.
Gelukkig is er zowel hulp voor de spullen in de vriezer stoppen als de boodschappen opruimen. Ach, we gaan het wel zien verder vandaag.
HAHA!wait..what
12-11-2022 om 09:46
Ik ga zo eerst met dochter mee naar haar sportwedstrijd (ze moet uit en mijn beurt om te rijden). Daarna super snel haasten om (hopelijk) op tijd te zijn voor de intocht, hier in het dorp. Man gaat al eerder met zoontje, hij gelooft nog 😇
Daarna de kinderen afzetten bij oma want we hebben een feestje vanavond! 😊 Nog even kijken hoe ik dit allemaal ga doen/volhouden met gekneusde grote teen/voet maar komt vast goed..
Morgen helemaal niks! Dus ik denk proberen een boswandeling te maken en spelletjes met de kids enzo 😊
Fijn weekend iedereen!
Evaluna
12-11-2022 om 09:56
Vanmorgen eerst boodschappen doen en dan de intocht kijken. Dochter beloofd om pepernoten te bakken vanmiddag.
Vriend komt nog langs vanmiddag
Verder een beetje aanrommelen, wandelen met de hond, misschien morgen even naar het strand en bij huis van zus kijken, maar weet niet of ik dochter mee krijg. Zij heeft meer behoefte aan rust dan ik.
MMcGonagall
12-11-2022 om 10:23
Straks op pad met mijn dochter. Ze is sinds twee dagen in het bezit van haar rijbewijs dus ze moet lekker oefenen. Morgen weer.
Boekenwurm83
12-11-2022 om 10:34
Ga vanmiddag met aantal mensen gezellig bowlen en ook gezellig eerst samen lunchen. En morgen waarschijnlijk op pad in de middag om naar het veldrijden te kijken.
Bevalve dat verder geen plannen, vind het ook wel lekker zo, toch paar dingen te doen, maar ook nog wel genoeg tijd om even lekker te relaxen en wat te lezen of zo.