Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Evaluna
04-11-2022 om 21:32
Het is weer weekend
Morgen ga ik eerst mijn vaccinatie halen, hier vlakbij, dus kan lopend.
Daarna zwemmen met zus en kinderen, gezellig bijkletsen.
Hopelijk komt vriend s avonds langs en blijft hij slapen, maar dat was nog niet zeker...
Wat zijn jullie plannen?
Jeetjemina
04-11-2022 om 21:50
Morgen iemand helpen met verhuizen en 's avonds uit eten met vrienden.
Zondag beetje thuis aanrommelen en bankhangen, heerlijk.
lientje69
04-11-2022 om 21:54
Naar het afzwemmen van een neefje en mijn kinderen komen te eten zaterdag. Zondag weet ik nog niet. Eerst uitgebreid ontbijten en misschien nog evrn weg met man. Bos of strandwandeling, afhankelijk van het weer. Wordt het erg slecht qua weer, dan wordt het met een boek op de bank. Denk ik.
En nog wat huishoudelijke klusjes.
Ellori
04-11-2022 om 22:00
gisteren m'n griepprik gehad dus ik denk dat er vrij weinig plannen zijn voor dit weekend. Wat we wel gaan doen is een nieuwe energieleverancier uitzoeken en ik krijg een heerlijke massage als het goed is. De massage tafel kan weer in de woonkamer staan dus dat wordt de verwarming lekker hoog zetten en heerlijk genieten.
En ik hoop ergens de keuken te kunnen schilderen. De muur die gedaan moet worden is niet heel groot, maar het ontbreekt me enorm aan energie om het te doen.
Dolfje
04-11-2022 om 22:02
Friezinnetje schreef op 04-11-2022 om 21:39:
hoestend en proestend denk ik
Beterschap!
Dolfje
04-11-2022 om 22:03
Wij gaan uit eten met vrienden en daarna naar andere vrienden. Maar morgen eerst sporten en boodschappen doen.
Tuinfluiter
04-11-2022 om 22:16
Morgen griepprik halen en rommelen in huis en tuin. 's-Avonds uit eten met man, zoon en schoondochter.
Zondag bij droog weer golfen en bij regen lezen en spelletjes spelen.
LostJellyfish83
04-11-2022 om 22:25
Uitslapen, boodschappen doen, klussen in huis, op bezoek bij schoonmoeder, afhankelijk van het weer nog wat in de tuin rommelen. Niks bijzonders dus dit weekend, lekker!
-Nienke-
04-11-2022 om 22:46
Morgen uitslapen, boodschappen doen en ‘s middags bij iemand via Marktplaats alvast een sintcadeau voor zoon ophalen. Zondag ga ik naar een beurs (waar familie een stand heeft), waarschijnlijk lekker even in m’n eentje, kan man mooi wat tijd met zoon doorbrengen. Verder rustig aan doen na een paar vollere weekenden!
Maanlicht
04-11-2022 om 22:51
Een enorme berg was en strijk wegwerken, verdergaan met mijn grote papierenopruimklus, en naar sportwinkel om eindelijk de knoop ivm crosstrainer eens door te hakken. Opruimen en paar boodschappen. Zondag naar de film. Lezen.
Tara82
05-11-2022 om 00:24
Morgen eerst met peuter naar de atelier les. Dit is de eerste keer dus ik ben benieuwd wat ze gaan maken en of je als ouder ook mee mag doen. Op de terugweg met peuter een klein rondje door de stad (action, zeeman en zo) om nieuwe pyjamas voor haar te kopen en een setje fietslampjes. Verder nog bedenken wat we moeten eten en boodschappen doen.
Zondag nog echt geen idee. Eigenlijk wil ik nieuwe afvalbakken hebben bij de Ikea (inspiratie uit een ander topic) dus misschien dat ik daar dan heen rij met peuter. Man heeft vast geen zin.
Langzaamaan ook een lijst maken wat er mee moet voor onze mini vakantie over een week. Ieder geval zwemspullen en een grote stapel handdoeken. Man heeft vandaag ook eindelijk een zwembroek besteld, dus subtropisch zwembad wij komen er aan!
Irregular_Choice
05-11-2022 om 08:01
Zometeen eerst maar eens werken een paar uur. Daarna terug naar huis, beetje rommelen en eten, douchen, omkleden. Vanavond een feestje voor iemand d’r verjaardag. Morgen verjaardag van schoonvader. Heb weinig zin in de feestjes, geen zin in schoonfamilie.
Mama-Inge
05-11-2022 om 08:46
Vanmorgen werken
Vanmiddag wat boodschappen doen.
Misschien nog ergens een eindje lopen met 1 van de honden
Voor zondag nog geen plannen
Denk dat het wat in huis hangen word met een boek of film afhankelijk van het weer ergens heen te wandelen met de kinderen en honden
vrouw92
05-11-2022 om 08:47
Gisteren had ik een verjaardag... Had ik 0 zin en omdat ik moet treinen was ik heel laat thuis. Daardoor geen energie om vanmorgen eerst te sporten. Alweer niet. Vandaag dan eindelijk op kraamvisite. Verder moet ik een DIY Swap afmaken van een onderwijsgroep. Ik dacht dat ik nog een weekje had, maar niet dus. Even lekker creatief bezig zijn vanmiddag.
Verder wilde ik naar de spellenbeurs, maar het geld is een beetje op + ik heb eigenlijk ook geen ruimte voor nieuwe spellen. Dus morgen de sportschool in, huishouden etc. Daarnaast moet ik nog wat werk dingetjes op de computer doen en nakijken.