Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat vind jij niet hygiënisch?

Peiling

Vind jij een koffer op bed onhygiënisch?
178 stemmen
38%
62%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-05-2022 om 21:12

Gember schreef op 14-05-2022 om 21:10:

Ik heb er toch eentje gevonden!
Wie neemt zijn telefoon mee naar het toilet?!

Nee, nooit. 

Gember schreef op 14-05-2022 om 21:10:

Ik heb er toch eentje gevonden!
Wie neemt zijn telefoon mee naar het toilet?!

Dat komt weleens voor. (En die telefoon wordt daarna niet ontsmet)

Dixies vind ik ook niet fijn, maar dat komt vooral omdat andere mensen ze vaak zo smerig achterlaten. Echt, why? En ze stinken vaak  Maar als ik moet en er is geen andere optie, dan wordt het toch die dixie. 

Nou ben ik  al geen fan van mannen die op een vrouwenfora schrijven maar als je schrijft dat je 2 weken dezelfde broek aan hebt. Dan ben je echt en viespeuk.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

15-05-2022 om 05:42

Niet elke dag douchen.
Kleding vaker dan twee keer dragen.
Met je onderbroek van overdag ook gaan slapen.

Gember schreef op 14-05-2022 om 21:10:

Ik heb er toch eentje gevonden!
Wie neemt zijn telefoon mee naar het toilet?!

Is wel eens voorgekomen ja. Ik verwachtte toen een belangrijk telefoontje uit het ziekenhuis en durfde mijn telefoon niet achter te laten. Hij lag op het fonteintje (wat schoon is). Dit soort dingen vind ik trouwens echt niet erg hoor. 

RaSa schreef op 14-05-2022 om 12:31:

Ben bang dat jullie dat de meeste van jullie me een enorme viespeuk vinden. Denk dat ik me aan bijna alles schuldig maak wat hier genoemd is. Komt niet eens in me op en ik denk er ook helemaal niet bij na wat er allemaal op een oppervlakte aanwezig is. Leg ook rustig m'n broodje even ergens neer. En als iets op de grond gevallen is: Even blazen voor een verdwaalde zandkorrel en dan wordt het gewoon opgegeten. 5 seconde regel noemen we dat hier.

Enige wat ik zelf vies vindt zijn openbare toiletten/dixies. En dan niet een restaurant ofzo maar die in grote steden waar de urine lucht je al tegemoet komt. Maar goed even gaan, handen wassen en als ik buiten sta ben ik het dan eigenlijk alweer vergeten.

Precies zoals het bij ons gaat, behalve dat wij een 10 secondenregel hebben. Of 15, net hoe het uitkomt. 😂

watertoren schreef op 15-05-2022 om 04:14:

Nou ben ik al geen fan van mannen die op een vrouwenfora schrijven maar als je schrijft dat je 2 weken dezelfde broek aan hebt. Dan ben je echt en viespeuk.

Euh? Hzo maakt het geslacht uit? Ik schrijf als vrouw ook regelmatig op een forum waar vooral mannen schrijven. Ik zou het raar vinden als ik daar opmerkingen kreeg over mijn vrouw zijn.

Huh, is dit een vrouwenforum? Nooit geweten. Waarschijnlijk omdat het niet zo is 🥴. 

Ik vind veel dingen vies die niet perse heel vies zijn. Of nou ja, ze zijn wel vies, maar gewoon acceptabel vies. Bioscoopstoelen, openbaar vervoer, trapleuningen in openbare gebouwen. Corona heeft ook geen goed gedaan aan mijn tolerantie voor andermans viezigheid. 

Verder ga ik niet graag in bad, marineren in je eigen vuil vind ik dat. Het liefst zou ik voor- en achteraf douchen en dat gaat me te ver. Ik ga ook niet naar bed zonder te douchen. Ik ga trouwens dan weer wel zitten op openbare toiletten, ik eet niet met mijn kont, dus daar heb ik minder problemen mee. 

Ohja, waar ik nu dus absoluut niet aan moet denken is binnen te stappen in overvolle treinen en bussen. Toen ik studeerde had ik geen keus en dacht ik er niet zo over na. Maar nu word ik gewoon bijna misselijk bij het idee dat 4 mensen zowat van alle kanten tegen je aan hijgen, hoesten, niezen, noem t maar op. (Trap) leuningen en knopjes raak ik ook liefst niet meer aan.

Helena71 schreef op 15-05-2022 om 05:42:

Niet elke dag douchen.
Kleding vaker dan twee keer dragen.
Met je onderbroek van overdag ook gaan slapen.

Waarom zou je niet met je onderbroek van overdag kunnen slapen?

Ik heb een afkeer tegen tweedehands spullen. Ik koop alles nieuw. Om in een hotelbed te slapen heb ik geen enkele moeite mee.

Miepjecody schreef op 15-05-2022 om 12:26:

[..]

Waarom zou je niet met je onderbroek van overdag kunnen slapen?

Kan ik ook niet. Ook niet na het zwemmen (zwembaden, bah 😖, maar toen ik nog kleine kinderen had, kwam ik er niet onderuit) dezelfde onderbroek weer aantrekken. Terwijl ik na de toiletgang geen schone onderbroek pak, geen idee waar dat verschil zit 😄

vertelsel schreef op 15-05-2022 om 12:41:

[..]

Kan ik ook niet. Ook niet na het zwemmen (zwembaden, bah 😖, maar toen ik nog kleine kinderen had, kwam ik er niet onderuit) dezelfde onderbroek weer aantrekken. Terwijl ik na de toiletgang geen schone onderbroek pak, geen idee waar dat verschil zit 😄

Na zwemmen vind ik niet hetzelfde 

Ik ga in mijn badpak naar het zwembad toe dat is 3 minuten op de fiets.  Na het zwemmen trek ik schoon meegenomen ondergoed aan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.