Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

godver ik wordt gek van de buikpijn

Rogue schreef op 18-04-2025 om 20:59:

godver ik wordt gek van de buikpijn

WAAROM stuur je geen mail terug? Ik vraag niet of ik bij je in huis mag wonen, ik ben volwassen en heb hier alles. Alles behalve antwoord op zo'n belangrijke vraag... Ben jij mn vader?

mich_me schreef op 19-04-2025 om 12:36:

WAAROM stuur je geen mail terug? Ik vraag niet of ik bij je in huis mag wonen, ik ben volwassen en heb hier alles. Alles behalve antwoord op zo'n belangrijke vraag... Ben jij mn vader?

mich_me schreef op 19-04-2025 om 12:36:

Weet je zeker dat hij het heeft gelezen?

Roos57 schreef op 19-04-2025 om 13:41:

[..]

Weet je zeker dat hij het heeft gelezen?

Nee, maar moest even frustratie kwijt. Heb rond februari een brief naar Amerika gestuurd. 

Dit was puur even ventileren, sorry

niks sorry
Dacht effe mee 😊

mens hou je kop en rot op met je stink zooi. 

Bakblik schreef op 27-03-2025 om 15:13:

[..]

[..]

Mag ik stiekem heel hard lachen? Jullie bellen mijn kind nu op om te bidden en smeken of hij terug wil komen? Er moet nog veel geregeld bij de start van het seizoen en daar is hij onmisbaar bij? Dat hadden jullie vorig jaar moeten bedenken. Dat afbraakbeleid van vorig jaar zorgt ervoor dat veel seizoenskrachten het na 1 jaar voor gezien houden.
Jammer joh, zoon doet nu iets heel anders dat nog lucratiever is dan jullie baantje dat zeker niet slecht betaalde. Het doet me wel goed dat jullie durven uit te spreken dat hij de beste kracht is die jullie voor deze job hadden maar: Eerst iedereen wegjagen en dan smeken of ze terug willen komen gaat niet werken.
Hij heeft vorig jaar keurig uit de doeken gedaan waar het probleem zit, als jullie dat niet aanpakken dan blijft het moeilijk om personeel langer dan 1 seizoen vast te houden en moet je ieder jaar nieuw personeel inwerken.
Succes deze zomer!

Na nog een sessie bidden en smeken heeft zoon toegezegd in de meivakantie een paar dagen te komen om jullie uit de brand te helpen. 

Hij is in overleg met zijn nieuwe werkgever gegaan en heeft een aantal dagen vrij geroosterd om jullie te helpen. 

Dan helpt het niet als jullie zonder overleg met de diensten gaan zitten kutten. Gelukkig voor jullie is mijn zoon een man van: een man een man een woord een woord.  Toen hij tot 01.30 had staan werken en om 02.40 thuis was en naar bed ging zag hij dat jullie hadden geappt of hij toch om 9.30 kon beginnen.  Hij zet zijn wekker en staat er om 9.30 Na amper 5 uur slaap. 

Dan heb jij als leidinggevende het lef om op te merken dat hij er niet zo uitgeslapen uitziet en dat het lijkt alsof hij er geen zin in heeft?

Hoe vind je zelf dat het gaat? Goed advies van mij: Hou je mond, nog een paar van dat soort opmerkingen en hij komt niet meer.

lientje69 schreef op 02-04-2025 om 13:55:

[..]

We moesten ons inhouden want als wij wat gedaan hadden of gezegd zou de rechter zijn kant gekozen hebben. Nou. Dat hebben ze in onze ogen alsnog gedaan.

Als slachtoffer kan je niet in hoger beroep. Hij als dader wél krankzinnig genoeg. De OVJ/ OM kan nog wel in beroep als ze hier niet mee akkoord gaan. Het is niet bekend of ze dit ook gaan doen. Mogen ze weer een paar weken de tijd voor nemen. Bovendien duurt het dan weer een jaar en moet dochter wéér opnieuw die nachtmerrie door. En dat trekt ze niet meer. Ze stortte gisteren helemaal in na het vonnis.

Ach Lientje, wat vind ik dat rot voor jullie. Bedenk maar dat deze man voorlopig wel een strafblad heeft. Mocht hij in de toekomst een dergelijk feit plegen dan komt hij er vast minder makkelijk van af. Maar hopelijk bedenkt hij zich wel twee keer voor hij dit een ander meisje/vrouw aandoet. 

Een schrale troost ik weet het maar toch...

voor jullie allemaal 

ik was deze week jarig - maar ik heb me de hele dag niet jarig gevoeld. En eigenlijk ben ik daar oké mee. Is er nu iets mis met mij of word ik eindelijk volwassen? 

er.is.maar.1.Pino schreef op 24-04-2025 om 08:18:

ik was deze week jarig - maar ik heb me de hele dag niet jarig gevoeld. En eigenlijk ben ik daar oké mee. Is er nu iets mis met mij of word ik eindelijk volwassen?

Alsnog gefeliciteerd! 
Hoe voelt het normaal gesproken voor je als je jarig bent? Is het visite die misschien niet is gekomen? Of ben je juist de hele dag aan het cateren geweest, waardoor je geen ruimte had om te genieten? Heeft er niemand aan gedacht met een kaartje of appje? Ik weet niet hoe oud je bent geworden maar het verjaardag vieren verandert wel wat in de loop van de jaren (bij mij tenminste wel) Ik heb liefst geen huis vol, maar een lekker etentje met m’n gezin of dat ze pannenkoeken bakken of zo. Verder nog hier en daar een felicitatie en klaar, heerlijk.

Nog gefeliciteerd.

Ik herken het . Volwassen 😀

Gefeliciteerd Pino! 
Ik voel me ook nooit zo jarig maar vier het ook bijna nooit meer. Toevallig afgelopen jaar omdat ik 50 werd. Dit jaar zijn we weer op vakantie.

Heel herkenbaar! Ik krijg meestal wel aardig wat appjes en wat kaarten voor mijn verjaardag, we gaan met het gezin wat leuks doen. Maar echt dat speciale gevoel dat ik als kind had, is er niet meer bij! Nu ben ik begin december jarig en dat is al een crime om je verjaardag te vieren (veel vieren dan toch Sinterklaas in het weekend waarin ik mijn verjaardag vier). Afgelopen jaar werd ik 40 en binnenkort geef ik een tuinfeest. Ik vond het gewoon spannend om mensen uit te nodigen, bang om 'nee' te horen. Maar gelukkig konden de meesten wel. Ik kijk er al helemaal naar uit!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.