Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Begrijp ik ook niet Kerst en Bakblik, vriendin wou voor de lunch om 14 uur afspreken. Ik zei dat ik dan allang van mijn graat was gevallen, omdat het dan tegen 15 uur is voor ik iets te eten heb. Waarom? 

kerst schreef op 12-04-2025 om 15:05:

Dat het voor de gezelligheid afspreken met anderen altijd zo laat is.
Wat mij betreft 17.30 uur bij een pizzeria en dan 19 uur nog iets drinken en dan klaar.

Oh zo herkenbaar! 

Yumi schreef op 12-04-2025 om 16:07:

Begrijp ik ook niet Kerst en Bakblik, vriendin wou voor de lunch om 14 uur afspreken. Ik zei dat ik dan allang van mijn graat was gevallen, omdat het dan tegen 15 uur is voor ik iets te eten heb. Waarom?

Ik had pas ook een lunch. 13.00 bij ........

Ik moest er op de fiets naar toe,  ritje van 35 minuten daar draai ik mijn hand niet voor om maar dan wil ik wel op tijd wat eten.  Ik heb toen mijn midmorningsnack maar wat uitgebreid met thee,  brood met beleg en mijn ontbijtkoek in mijn jaszak.  Dat als ik onderweg het idee had dat ik van de gaat zou kunnen gaan ik dat even op kon eten. 

Dat etentje dat nu op stapel staat ga ik ook voorbereiden met een stevig 16.00 uurtje. Neem ik bij mijn fruit en thee ook nog een boterham of zo. 

Wat ben jij een ontiegelijk klein k** kind van 7 jaar. Wel met het kind van 4 uit de straat willen spelen omdat hij een bellenblaas heeft. Maar wanneer de bellenblaas op is en hij met jou en je vrienden verder wil spelen, lopen jullie weg en laten hem in misère achter. 

Ik moest mij inhouden om niks te zeggen. Maar het is echt een draak van een meisje... 

Dit meisje heb ik ook wel eens een kat bij zijn staart omhoog zien tillen. Nou toen ben ik natuurlijk wel naar buiten gevlogen...

en inderdaad waarom zo laat uit eten of lunchen? Ik val dan om! 

12u afspreken voor een lunch is prima. 17u voor avondeten ook.

Wat een gezeik weer. Waarom krijg ik toch nooit eens de rust waar ik zo naar verlang?

IceTea schreef op 12-04-2025 om 17:04:

en inderdaad waarom zo laat uit eten of lunchen? Ik val dan om!

12u afspreken voor een lunch is prima. 17u voor avondeten ook.

Vorig jaar had ik een etentje wat pas om 19.30 begon. Eerst gingen we een activiteit doen en daarna pas eten. Ik reed met iemand mee en hebben we samen van tevoren maar wat gegeten, anders vielen we echt om..

lientje69 schreef op 12-04-2025 om 17:07:

Wat een gezeik weer. Waarom krijg ik toch nooit eens de rust waar ik zo naar verlang?

Ik gun het je zo! 

Nu is de borrel ook nog verschoven van 20 uur naar 20.30 uur

Want ervoor was eten bij een tapasbar, en dat schijnt allemaal langer te duren dan gedacht..

kerst schreef op 12-04-2025 om 19:43:

Nu is de borrel ook nog verschoven van 20 uur naar 20.30 uur

Want ervoor was eten bij een tapasbar, en dat schijnt allemaal langer te duren dan gedacht..

Kan je niet naar huis?

Vernevelaar naar zijn grootje. Was erg goed, en voor 20 euro heb ik ongeveer 30 keer een volle flacon water verneveld, planten erg blij natuurlijk (wat onbetaalbaar is), maar erg onrendabel. Ik kan er nog een fles van maken voor een stekkie.

Sorry, eigenlijk verkeerd topic. Ik dacht echt dat ik de goede had.

Grindelwald schreef op 12-04-2025 om 20:17:

[..]

Kan je niet naar huis?

Nee, dat wilde ik nog niet. Maar ben wel om 22 uur naar huis gegaan.

Nou dit was de laatste Passion die ik "gekeken" heb.  Nog meer knipperende lampen dan vorig jaar, heb de hele avond met mijn ogen dicht gezeten.  Leuk hoor!

Bleeeeh wat heb ik vandaag ongezond gegeten zeg. Een pecanbroodje bij de koffie, een kaasbroodje bij de lunch en vanavond ook nog een kant en klaar gekochte baguette met tonijnsalade. Bah, ik voel me er gewoon niet lekker van. Dit is totaal tegen mijn gezonde eetgewoontes van volkorenbrood, magere melk en veel groente en fruit in.
Vanavond alleen nog een mok thee en een handje noten en morgen weer terug in het gareel!

Ik heb geen zin meer in al die teamuitjes, lunchbijeenkomsten en etentjes van het werk. 
Er kan niet eens een beetje leuk en aardig worden gedaan tijdens overleggen (als in stoelpoten proberen te zagen), dan heb ik ook geen zin om hypocriet 'gezellig' te doen met elkaar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.