Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Zaken finaal uit zijn verband rukken is een hobby van sommigen hier moge dat duidelijk zijn.

Herfstappeltaart heeft hier geen enkel woord verkeerd gezegd! En laten we ook niet doen alsof het wel zo is!

Zilver_gray schreef op 20-05-2024 om 15:25:

Zaken finaal uit zijn verband rukken is een hobby van sommigen hier moge dat duidelijk zijn.

Herfstappeltaart heeft hier geen enkel woord verkeerd gezegd! En laten we ook niet doen alsof het wel zo is!

Daar begin ik ook achter te komen. 

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 15:29:

[..]

Daar begin ik ook achter te komen.

Gedramatiseer om niks! Laten we ons vooral niet zo aanstellen zeg!

Zilver_gray schreef op 20-05-2024 om 15:31:

[..]

Gedramatiseer om niks! Laten we ons vooral niet zo aanstellen zeg!

Ja. Ik ging uit van 'te goeder trouw' (althans bij Watertoren) maar dat was waarschijnlijk misplaatst. Zucht, ik stop er maar mee.

Zilver_gray schreef op 20-05-2024 om 15:31:

[..]

Gedramatiseer om niks! Laten we ons vooral niet zo aanstellen zeg!

Dank je dat jij mijn verdriet als aansstelerrij ziet.

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 15:37:

[..]

Ja. Ik ging uit van 'te goeder trouw' (althans bij Watertoren) maar dat was waarschijnlijk misplaatst. Zucht, ik stop er maar mee.

Ik vind het knullig dat dit zo voor je heeft uitgepakt.

Zilver_gray schreef op 20-05-2024 om 15:39:

[..]

Ik vind het knullig dat dit zo voor je heeft uitgepakt.

Mijn eigen schuld. Naïef. 😉

watertoren schreef op 20-05-2024 om 15:38:

[..]

Dank je dat jij mijn verdriet als aansstelerrij ziet.

Wij hebben elkaar in het andere topic duidelijk gemaakt wat we vonden van elkaars posts.

Prima en weer door lijkt me.

Helemaal niet nodig om het er dan uitgebreid in een ander topic ook nog eens over te moeten hebben toch? 

watertoren schreef op 20-05-2024 om 15:38:

[..]

Dank je dat jij mijn verdriet als aansstelerrij ziet.

Nu ben je inderdaad heel erg de dramaqueen aan het uithangen. Ik ben er ook wel klaar mee. 

graag weer ontopic.

Potverdorie: weer regen!

Buren,  in hele ruime zin, ga wat doen aan jullie betonjungles! Ik hoef al dat water niet in mijn tuin! De brandgang loopt vol, omdat jullie tegels op afschot liggen naar die brandgang. Rooi wat tegels op dan zakt het water in je tuin en staat die brandgang niet vol met 15 cm water na een paar van die buiten zoals nu! 
Nee dat gaat de gemeente niet doen! Het zijn koophuizen! Over de breedte van je tuin is de helft van die brandgang jouw eigendom daar moet je zelf wat aan doen! 

zolang het niet goed met je gaat ga ik niet meer met je op vakantie. 

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 15:42:

[..]

Mijn eigen schuld. Naïef. 😉

Oke zeg het maar dan in het vervolg als ik het fout doe volgens jou. Dat bedoel ik niet sarcastisch maar uit de grond van mijn hart. Ik dacht juist dat wij vaak overeenkomen met gedachtes.

watertoren schreef op 20-05-2024 om 16:57:

[..]

Oke zeg het maar dan in het vervolg als ik het fout doe volgens jou. Dat bedoel ik niet sarcastisch maar uit de grond van mijn hart. Ik dacht juist dat wij vaak overeenkomen met gedachtes.

Mijn laatste reactie: Dan heb je mij nog nooit goed gelezen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.