Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


Auwereel schreef op 25-08-2024 om 07:13:

Om 6 uur wakker geworden met nekpijn, ondanks dat ik sliep met het goede kussen in het goede bed. Gisteren sliep ik wel goed, wat is nou de oorzaak?

Kan het spanning/stress zijn waardoor je ongewild je spieren teveel aanspant in je slaap? 

Auwereel schreef op 25-08-2024 om 07:13:

Om 6 uur wakker geworden met nekpijn, ondanks dat ik sliep met het goede kussen in het goede bed. Gisteren sliep ik wel goed, wat is nou de oorzaak?

duizel schreef op 25-08-2024 om 07:41:

[..]

Kan het spanning/stress zijn waardoor je ongewild je spieren teveel aanspant in je slaap?

Geen idee, ik heb nog vakantie, niet veel om over te stressen...

Nu ik een poos in beweging ben, trekt de pijn gelukkig weer weg (en de knuffels hier doen me ook goed!).
Misschien heb ik te diep geslapen en teveel in één houding gelegen.

rooiekater schreef op 25-08-2024 om 02:11:

meld zich duidelijk een terugval van mijn burnout en te veel prikkels.


Ook voor Auwereel.

Present! Maar moet ook wel want ik draai 3 nachtdiensten.  Klaarwakker  dus.

Meld zich.
Onderbuurvrouw die jarenlang harde muziek had aanstaan tot diep in de nacht, heeft tegen buurman gezegd dat ze niet kan slapen omdat ze het hoort als ik nog niet op bed ben..


kerst schreef op 02-09-2024 om 00:44:

Meld zich.
Onderbuurvrouw die jarenlang harde muziek had aanstaan tot diep in de nacht, heeft tegen buurman gezegd dat ze niet kan slapen omdat ze het hoort als ik nog niet op bed ben..


Maar lig je nu wel op bed dan?

Ik wil maar kan de slaap niet vatten

kerst schreef op 02-09-2024 om 00:44:

Meld zich.
Onderbuurvrouw die jarenlang harde muziek had aanstaan tot diep in de nacht, heeft tegen buurman gezegd dat ze niet kan slapen omdat ze het hoort als ik nog niet op bed ben..


Nou ja zeg..

Blauwe_Regen86 schreef op 02-09-2024 om 01:48:

[..]

Maar lig je nu wel op bed dan?

Ik wil maar kan de slaap niet vatten

Warm? Pijn? Zorgen?

Ik heb nachtdienst.  Mijn tweede uit een serie  van drie. Ik wil wel slapen  maar ik mag niet dus.

Ik moet eens minder thee drinken 's avonds, 's nacht 3x eruit moeten voor de wc schiet niet op als ik wil slapen 

Auwereel schreef op 02-09-2024 om 07:30:

Ik moet eens minder thee drinken 's avonds, 's nacht 3x eruit moeten voor de wc schiet niet op als ik wil slapen

Ik moet meestal wel 5 keer. Zie er nu al tegenop dat ik zo mijn bed in ga. Elk uur wakker. En het is licht en wordt warm. Straks weer maar 5 uurtjes  slaap terwijl  ik vanavond weer de nacht in moet.

Bah. Heb drie nachten  gewerkt en ben uit mijn ritme.  En wil graag  slapen want morgen  heb ik weer een  avonddienst.  Maar  het lukt nog niet echt en de wekker  gaat over 6 uurtjes  al.

meld zich wekker gaat over 4 uurtjes en kan de slaap niet vatten 

Heb je nog wat kunnen  slapen  rooiekater?  Ik gelukkig  uiteindelijk  wel al ben ik nu best moe. Sterkte voor jou, las elders dat je het moeilijk hebt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.