Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


lientje69 schreef op 04-09-2024 om 07:03:

Heb je nog wat kunnen slapen rooiekater? Ik gelukkig uiteindelijk wel al ben ik nu best moe. Sterkte voor jou, las elders dat je het moeilijk hebt.

Heb geen oog meer dicht gedaan. Ik kreeg effe te veel tegenslag en dat hakte er gewoon in

Jij ook lientje 

Kan weer helaas niet slapen, ben heel moe maar het lukt helaas nog niet. Heb ook weer veel pijn. Zo maar weer een poging wagen, eerst even kijken of er nog lekkere dropjes in de pot zitten, wie weet helpen die ☺️.

Klaarwakker  door flinke herrie in de straat.  Ambulances, politie, de hele mikmak. Hoor morgen  wel wat er precies  gebeurd is denk. Lig weer in bed .aar kan de slaap niet vatten. 

Het was gisteren volle maan. Onrust in mijn hoofd.

Hier alweer vanaf 5.15 klaarwakker,  maar nog wel moe.  Heel vervelend.  

gezocht nachtrust 

ik lig wakker. Ik moet naar de wc maar geen zin om mijn bed uit te gaan...

Nachtdienst.  En ben zó moe.  En kan morgenochtend niet eens  mijn bed in want ik heb een crematie.

lientje69 schreef op 05-10-2024 om 04:45:

Nachtdienst. En ben zó moe. En kan morgenochtend niet eens mijn bed in want ik heb een crematie.

hoi!

Ik lig ook wakker. Lig te malen. Vandaag aanvaring met een vriendin. Voelt zó onrechtvaardig. Maar heeft ook geen enkele zin om daarvoor wakker te blijven. Morgen begint de dag weer  om 6 uur met peuter. Pfff

Meesje schreef op 05-10-2024 om 04:48:

[..]

hoi!

Ik lig ook wakker. Lig te malen. Vandaag aanvaring met een vriendin. Voelt zó onrechtvaardig. Maar heeft ook geen enkele zin om daarvoor wakker te blijven. Morgen begint de dag weer om 6 uur met peuter. Pfff

Oe dat is vroeg meesje. Ik probeer  dan altijd  maar te denken: kan ik er nu op dit moment  iets aan veranderen?  En helpt het iets als ik nu er wakker  van lig? Nee? Dan toch maar  gaan slapen.  

Ik hoop dat dat jou nog even een uurtje gaat lukken.  En anders zo maar met een kopje thee op de bank?

lientje69 schreef op 05-10-2024 om 04:45:

Nachtdienst. En ben zó moe. En kan morgenochtend niet eens mijn bed in want ik heb een crematie.

Sterkte vandaag🧸

lientje69 schreef op 05-10-2024 om 04:54:

[..]

Oe dat is vroeg meesje. Ik probeer dan altijd maar te denken: kan ik er nu op dit moment iets aan veranderen? En helpt het iets als ik nu er wakker van lig? Nee? Dan toch maar gaan slapen.

Ik hoop dat dat jou nog even een uurtje gaat lukken. En anders zo maar met een kopje thee op de bank?

Dank je, het is uiteindelijk gelukt. En peuter heeft uitgeslapen tot 7 uur!

Jij sterkte vandaag

Dank je Tipdemuis  en meesje! 
Meesje , lekker dat je toch nog even hebt geslapen. 

Ik zit op de bank met een kop thee. Ben behoorlijk  moe . Over ruim een half  uurtje  vertrekken, gelukkig  rijdt man.

Ik heb plafond dienst.
Moest om 4.15 uur nodig plassen, daarna kon ik niet meer slapen

En weer. Maarja het is ook bijna volle Volgens mij heeft dat toch invloed, al zou ik liever geloven van niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.