Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


Erg veel gedaan vandaag 

En dan ook nog die vervelende trek als ik wil gaan slapen. Elke avond hetzelfde liedje 

Juist nu ik mijn slaap zo hard nodig heb ben ik klaar wakker. 

tot een kwartier geleden goed geslapen maar nu eigenlijk te vroeg wakker. 
Sterjte rooikater

Al 2 nachten nachtmerries, veel eruit om te plassen en vroeg wakker. Grrr

lientje69 schreef op 05-07-2024 om 06:47:

Al 2 nachten nachtmerries, veel eruit om te plassen en vroeg wakker. Grrr

Jullie ook sterkte rooie kater en duizel. Vroeg wakker is waardeloos, zeker na een korte / slechte nacht. Ik ben dan de hele dag zo futloos. En daar word ik nog lamlendiger van. Het is ook nog eens mijn vrije dag dus erg verleidelijk  om op de bank  te blijven hangen.

Meldt zich.

Goodmorning!

En alweer.

kerst schreef op 16-07-2024 om 01:40:

En alweer.

Ik hoop dat je inmiddels in slaap bent gevallen Kerst?

Ik ben net wakker geworden van een klapperende deur en een miauwende poes..

Mijn wekker gaat om 07:00.. ik hoop nog even wat slaap te pakken..

vannacht wakker van dochter die pijn had in haar knieholte. Groeipijn? 
Nu wakker van de wekker

Hopelijk hebben jullie wat kunnen slapen. Ik had ook een matig kort nachtje ( avonddienst dus lag er pas om half 1 in )
Veel wakker en ook weer vroeg wakker  met hoofdpijn.

Vannacht lijkt iedereen te zijn doorgeslapen, wat fijn! Ik zit al twee uur aan de thee rechtop in bed met een schoppend kind en een mooi boek. Niet de bedoeling maar relatief luxe.

Hoe lang moet je nog gele bloem?
De nachten zullen binnenkort ook wel flink minder  worden voor je vrees ik.

Hier een kort nachtje. Lag er laat in na een drukke avonddienst  ( om een uur ).  6 uur hoorde ik man weggaan. En dochter ging om 7 uur maar die smeet zo met de deur dat ik rechtop in bed zat  .
Afijn. Toch zes uurtjes.  Ben alleen  erg moe nu 

duizel schreef op 16-07-2024 om 06:37:

vannacht wakker van dochter die pijn had in haar knieholte. Groeipijn?
Nu wakker van de wekker

Ach gos dat klinkt inderdaad als groeipijn. Daarvoor kwam mijn jongste van de week ook bij ons in bed liggen halverwege de nacht. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.