Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


lientje69 schreef op 17-07-2024 om 07:44:

Hoe lang moet je nog gele bloem?
De nachten zullen binnenkort ook wel flink minder worden voor je vrees ik.

Hier een kort nachtje. Lag er laat in na een drukke avonddienst ( om een uur ). 6 uur hoorde ik man weggaan. En dochter ging om 7 uur maar die smeet zo met de deur dat ik rechtop in bed zat .
Afijn. Toch zes uurtjes. Ben alleen erg moe nu

Nou wat stom dat je dochter zo met de deur smijt als ze weet dat jij nog in bed ligt na een avonddienst.  

Happyapple schreef op 18-07-2024 om 07:27:

[..]

Nou wat stom dat je dochter zo met de deur smijt als ze weet dat jij nog in bed ligt na een avonddienst.

Heb haar bij thuiszorg  ook even op aangesproken  idd.

Hier wakker geworden van het onweer. Het knalde hier ontzettend net. En er was een stop uitgeknald dus die net even weer omgezet. Nu lijkt het weer wat verder weg, maar net zat het echt boven ons.

Hier ook wakker van het onweer. We zijn op vakantie in nl in een tent en het gaat goed los. Even zorgen dat de hond zou gaan blaffen, maar die houdt zich goed. Zo maar weer gaan slapen. Het wordt langzaam minder. 

lientje69 schreef op 17-07-2024 om 07:44:

Hoe lang moet je nog gele bloem?
De nachten zullen binnenkort ook wel flink minder worden voor je vrees ik.

Hier een kort nachtje. Lag er laat in na een drukke avonddienst ( om een uur ). 6 uur hoorde ik man weggaan. En dochter ging om 7 uur maar die smeet zo met de deur dat ik rechtop in bed zat .
Afijn. Toch zes uurtjes. Ben alleen erg moe nu

Hee Lientje,

Ik ben dit weekend uitgerekend, dus any day now. Heb eerlijkgezegd het gevoel dat straks meer zal slapen dan nu, maar we gaan het zien  

Wat irritant dat je steeds wakker wordt van je huisgenoten, hoop dat je wat tot ze doorkan dringen daarover!

Ik ben al ruim een uur wakker op mijn vrije zondag in de vakantie., uitslapen mislukt!

Ik heb vannacht ruim een uur wakker gelegen maar had mijn telefoon uitgelaten om man niet wakker te maken en zelf hopelijk sneller weer verder te slapen.  

Gelebloem schreef op 21-07-2024 om 05:59:

[..]

Hee Lientje,

Ik ben dit weekend uitgerekend, dus any day now. Heb eerlijkgezegd het gevoel dat straks meer zal slapen dan nu, maar we gaan het zien

Wat irritant dat je steeds wakker wordt van je huisgenoten, hoop dat je wat tot ze doorkan dringen daarover!

Spannend!  Schrijf je nog ergens  op een bevaltopic? Kunnen  we het volgen of het al zo ver is.

Als ik ergens de volgende dag voor 10 uur moet zijn, slaap ik slecht.

lientje69 schreef op 22-07-2024 om 18:15:

[..]

Spannend! Schrijf je nog ergens op een bevaltopic? Kunnen we het volgen of het al zo ver is.

Nee ik heb niet echt meegeschreven in een zwangerschapstopic, maar ik zal het melden op het forum als het zo ver is, dit is echt mijn ventileerplek geworden de afgelopen maanden!

Gelebloem schreef op 26-07-2024 om 05:30:

[..]

Nee ik heb niet echt meegeschreven in een zwangerschapstopic, maar ik zal het melden op het forum als het zo ver is, dit is echt mijn ventileerplek geworden de afgelopen maanden!

Ik volg het met belangstelling. 

Mensen die buiten om 12 uur snachts een kwartier doen over afscheid nemen. Met veel geschreeuw en getoeter. Klaarwakker.

Nachtdienst  dus wakker
En met mij een hele nacht schreeuwende bewoner, die de rest wakker schreeuwt.

Iedereen hier slaapt deze nacht goed?
En het is over twee nachten weer volle maan.

kerst schreef op 17-08-2024 om 01:03:

Iedereen hier slaapt deze nacht goed?
En het is over twee nachten weer volle maan.

Nee , veel wakker. Gelukkig  zak ik uiteindelijk  wel weer in slaap. Maar mijn slapen is sowieso  zeuren, ben tussen de 2 en 8 keer wakker per nacht. En kan dan alleen  in slaap vallen  weer daarna als ik even ben wezen plassen. Doe ik dat niet dan blijf ik wakker. Heel irritant.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.