Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Tijgerwit schreef op 01-09-2021 om 03:16:

[..]

Kamperen dat is voor mij al wat jaar geleden, laatste keer was niet zo’n succes in 2011.. alles wat mis kon gaan ging mis.
(…)

En wat betreft mijn nachtelijke capriolen.. dat is een beetje uit de hand gelopen met de jaren door wat lichamelijk ongemak. Lang leve de streamingdiensten!
En goddank heb ik het met vlagen 😏 Ik heb gelukkig een redelijk zelfstandige puber hier.
Jij hebt geen slaapprobleem toch?

Oh dat klinkt echt verschrikkelijk! Ik snap dat je dan denkt “toedeloe! Volgende ronde, nieuwe kansen!”

Jammer dat de slaapproblemen met de jaren toegenomen zijn. Ik hoor dat ook terug van mijn moeder en tantes die in de overgang zitten. Dat geeft te denken over mijn eigen toekomst 😧 Slaapproblemen heb ik nu gelukkig niet. Doorgaans slaap ik gewoon door, maar wanneer ik s nachts wakker wordt van de kinderen dan kom ik doorgaans niet meer in slaap (behalve dan vlak voor de wekker 😑), das wel jammer. 

Wattenbolleke schreef op 01-09-2021 om 07:51:

ik was elk uur wel wakker maar meer een soort slaap/waak. Dus niet in staat om te forummen maar wel genoteerd dat ik wakker was. Ook vermoeiend zeg😵

Ik kan je helaas de hand schudden. Zo klote! Succes vandaag iedereen

VivaLaVida schreef op 01-09-2021 om 09:03:

[..]

Ik kan je helaas de hand schudden. Zo klote! Succes vandaag iedereen

Succes! Rustig aan!

Athan schreef op 01-09-2021 om 02:48:

Heerlijk toch, nachtdienst? Ik ben dol op de nacht. Vannacht moet ik helaas wel wat vroeger dan normaal naar bed, want ik heb een logee (die ligt naast me op de bank te slapen) die veel vroeger wakker is dan ik. Het is lullig om dan de halve dag in bed te liggen

Nou, ik zou liever slapen

Athan schreef op 01-09-2021 om 02:51:

Kan jij toevallig een tikfoutje in een ouder bericht repareren?

Klik op het uitroepteken naast het bericht en dan schrijf je erbij wat je veranderd wil hebben. Dan komt dat helemaal in orde.

Gister viel ik ook in slaap nadat ik hier had gelezen. Eens kijken of dat vandaag weer lukt.

Heidi-Forumbeheer schreef op 02-09-2021 om 01:31:

Gister viel ik ook in slaap nadat ik hier had gelezen. Eens kijken of dat vandaag weer lukt.

Hopelijk lig je nu alsnog te slapen

Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 21:47:

[..]

Klik op het uitroepteken naast het bericht en dan schrijf je erbij wat je veranderd wil hebben. Dan komt dat helemaal in orde.

Mooi, dat heb ik gedaan!

Ik hoop inderdaad ook dat we hier weer slaapverwekkend genoeg voor je waren

anijsblokje: hoe gaat het nu met je kat? Ben je nog naar de dierenarts kunnen gaan?

Apiejapie schreef op 02-09-2021 om 05:27:

[..]

Goedemorgen!

Pessimist 😫 of optimist juist 😆 ik hoop zo toch echt nog even twee uurtjes te kunnen slapen

Wattenbolleke schreef op 02-09-2021 om 05:42:

[..]

Pessimist 😫 of optimist juist 😆 ik hoop zo toch echt nog even twee uurtjes te kunnen slapen

Ik hoop het voor je! 

Zelf al vanaf half drie wakker. Dan val ik niet meer in slaap. Al zes keer vannacht een ontmoeting met onze kleine dame gehad, als zij eenmaal ligt te slapen lig ik vervolgens te luisteren of ze niet wakker wordt. Helpt niet mee om in slaap te komen natuurlijk....

Apiejapie schreef op 02-09-2021 om 06:10:

[..]

Ik hoop het voor je!

Zelf al vanaf half drie wakker. Dan val ik niet meer in slaap. Al zes keer vannacht een ontmoeting met onze kleine dame gehad, als zij eenmaal ligt te slapen lig ik vervolgens te luisteren of ze niet wakker wordt. Helpt niet mee om in slaap te komen natuurlijk....

Vreselijk! Is er een medische reden voor? Of gewoon slechte slaapgenen?

anijsblokje schreef op 01-09-2021 om 03:57:

[..]

Kat is een ex-zwerver, dus leeftijd blijft een gok. Hij wordt geschat op een jaar of 6-7. Vorige week nog bij de dierenarts geweest voor de reguliere check en toen was alles meer dan goed. (met veel complimenten voor zijn gezondheid enzo) Hij lijkt pijn te hebben als ik op zijn kop kriebel, misschien een abces ofzo waardoor brokjes eten pijnlijk is. Dat is in ieder geval mijn vermoeden. Hij krijgt nu dus zachte dingen te eten zodat er wel iets naar binnen gaat.

@tijgerwit: Wat een kampeerverhalen! Ik heb als kind veel gekampeerd en daar goede herinneringen aan, de laatste jaren heb ik af en toe in NL gekampeerd maar verder niet. Te weinig kampeerders in mijn omgeving.

Rot dat je vaker slecht slaapt. Ga je dan maar series kijken enzo in de nacht? Ik probeer schermen 's nachts te vermijden. Probeer...lukt niet altijd. Lezen werkt voor mij beter.

En @letterlijk: Warm...? Kan inderdaad bijna niet. Was dat maar waar! Raam open gooien? Dekens af? Vast allemaal al geprobeerd. Is er voor jou een reden voor het wakker liggen?

Ik zal kat extra aaien van je!

Heidi slaapt blijkbaar vannacht - en gelukkig maar.

Ik ga naar de wc huppelen en hopelijk daarna toch weer even slapen.

Kon je nog bij de dierenarts terecht met je kat gister? Ik hoop voor je dat hij nog lekker bij je is, en dat hij snel opknapt want 6 a 7 jaar is nog veel te jong om te gaan voor een 🐈‍⬛  Wat lief van jou dat je een ex-zwervertje in huis nam! 

En wat mijn laatste kampeer vakantie, ja hoeveel pech kan je hebben in amper een week tijd 😅 en wat je zegt ik heb nu ook alleen maar vlieg vakantiegangers in mijn omgeving. 
Kamperen in mijn jeugd was wel leuk en heb ik ook veel mooie herinneringen aan, maar mijn zoon kon ik er die ene keer niet echt blij mee maken. 
Die telde de dagen af tot hij weer herenigd was met zijn pc en Xbox. 
Hij is meer van de all inclusief vakanties, ik stiekem ook. 

Ja als ik zo’n nacht heb zoals nu dan ben ik heel blij met Videoland, Amazon Prime, Disney en tegenwoordig Hayu ipv Netflix vanwege o.a alle seizoenen van The Kardashians  en The Real Housewives of Beverly Hills. 
Want die gaan op Netflix maar tot seizoen 5 😒 dus je begrijpt dat mijn iPad op volle toeren draait de laatste tijd. 
En ik heb idd altijd mijn iPhone en iPad op standje oogcomfort staan want anders heb ik dagelijks knallende koppijn van dat blauwe licht. 
Het was in het begin wel ff een paar dagen wennen aan die warme rode gloed op mijn schermen, maar voor mijn ogen een sensatie. 

Hoop je snel weer te lezen, en vooral dat je 🐈‍⬛ weer de oude aan het worden is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.