Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

31-08-2021 om 02:59

Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 02:51:

pff. Eerst moest ik toch maar weer eens naar de wc en daarna had ik honger. Nu dus met een boterham met stroop en appel in bed.

Smakelijk! 

Nou, toch nog iets geslapen. Nu wakker met hoofdpijn

En de nachtdienst meldt zich weer. Zucht.

Heerlijk toch, nachtdienst? Ik ben dol op de nacht. Vannacht moet ik helaas wel wat vroeger dan normaal naar bed, want ik heb een logee (die ligt naast me op de bank te slapen) die veel vroeger wakker is dan ik. Het is lullig om dan de halve dag in bed te liggen

Kan jij toevallig een tikfoutje in een ouder bericht repareren?

er.is.maar.1.Pino schreef op 30-08-2021 om 07:53:

[..]

Nu je het zegt, in hotels en huisjes heb ik dat ook met geluiden inderdaad, maar bij kamperen vooral met het binnenklimaat.

Maar heb je nog steeds last van slapeloze nachten of is dat incidenteel?

Kamperen dat is voor mij al wat jaar geleden, laatste keer was niet zo’n succes in 2011.. alles wat mis kon gaan ging mis. 
Smolten weg op de snelweg tijdens een ellenlange file in Zuid Frankrijk richting Marseille. 
Op de camping direct flinke diarree, bijna vermoord door een killerbee of iets wat daar op leek. Groen uitgeslagen haar door de hoeveelheid gloor in het zwembad. In het plaatselijke dorp verkeerde haarverf dus toen zwart met groene gloed haar, het janken stond ons nader dan het lachen. 
Knallende ruzie met mijn toenmalige partner doordat 1 van onze hondjes ontsnapt was, volgende dag met gierende banden naar huis.. we waren er helemaal klaar mee. 

En wat betreft mijn nachtelijke capriolen.. dat is een beetje uit de hand gelopen met de jaren door wat lichamelijk ongemak. Lang leve de streamingdiensten! 
En goddank heb ik het met vlagen 😏 Ik heb gelukkig een redelijk zelfstandige puber hier. 
Jij hebt geen slaapprobleem toch? 

Ik ook wakker! 

Vanaf een uur of 1, toen voelde ik me redelijk uitgeslapen, even naar de WC, hopen dat ik gauw weer verder kon slapen. Vergeet het maar. Inmiddels voel ik me verrot. 

En ik maak me zorgen om mijn kat. Hij lijkt pijn te hebben en eet bijna niet. Hopelijk heeft de dierenarts morgen (nou ja, vandaag) een plekje na werktijd, anders weet ik niet hoe ik het moet regelen. Ik voel me nu een slechte katteneigenaar, dat mijn werkschema voor de kat gaat maar het kan niet anders.  

anijsblokje schreef op 01-09-2021 om 03:29:

Ik ook wakker!

Vanaf een uur of 1, toen voelde ik me redelijk uitgeslapen, even naar de WC, hopen dat ik gauw weer verder kon slapen. Vergeet het maar. Inmiddels voel ik me verrot.

En ik maak me zorgen om mijn kat. Hij lijkt pijn te hebben en eet bijna niet. Hopelijk heeft de dierenarts morgen (nou ja, vandaag) een plekje na werktijd, anders weet ik niet hoe ik het moet regelen. Ik voel me nu een slechte katteneigenaar, dat mijn werkschema voor de kat gaat maar het kan niet anders.

Wat naar voor jullie, ik snap dat je je zorgen maakt. Is het een oude kat? 

Sterkte! 

letterlijk

letterlijk

Moderator

01-09-2021 om 03:42

Ook vanaf 1 uur wakker, in de hoop dat ik nu ongeveer wel zou slapen. Helaas, ik word alleen maar wakkerder 🥴. Ik vind het ook warm, maar met deze zomer kan dat bijna niet!

Anijsblokje, rot van je kat, hopelijk kan je na je werk terecht.

Athan, stuur de mod van de rubriek even een berichtje met het uitroepteken bij het bericht dat je veranderd wil hebben, dan wordt het gedaan. Wel in de ochtend vrees ik, niet vannacht nog, want de rest zal wel slapen 😄  (En jij inmiddels ook hoop ik!)

anijsblokje schreef op 01-09-2021 om 03:29:

Ik ook wakker!

Hopelijk word het niet erger deze nacht, en valt het morgen bij de dierenarts wel mee. 
Geef je kat een dikke knuffel van mij  veel sterkte! Probeer nog wat te slapen of minstens te ontspannen..  anders ben je morgen helemaal zo gaar.

Welterusten  

Tijgerwit schreef op 01-09-2021 om 03:32:

[..]

Wat naar voor jullie, ik snap dat je je zorgen maakt. Is het een oude kat?

Sterkte!

Kat is een ex-zwerver, dus leeftijd blijft een gok. Hij wordt geschat op een jaar of 6-7. Vorige week nog bij de dierenarts geweest voor de reguliere check en toen was alles meer dan goed. (met veel complimenten voor zijn gezondheid enzo) Hij lijkt pijn te hebben als ik op zijn kop kriebel, misschien een abces ofzo waardoor brokjes eten pijnlijk is. Dat is in ieder geval mijn vermoeden. Hij krijgt nu dus zachte dingen te eten zodat er wel iets naar binnen gaat. 

@tijgerwit: Wat een kampeerverhalen! Ik heb als kind veel gekampeerd en daar goede herinneringen aan, de laatste jaren heb ik af en toe in NL gekampeerd maar verder niet. Te weinig kampeerders in mijn omgeving. 

Rot dat je vaker slecht slaapt. Ga je dan maar series kijken enzo in de nacht? Ik probeer schermen 's nachts te vermijden. Probeer...lukt niet altijd. Lezen werkt voor mij beter. 

En @letterlijk: Warm...? Kan inderdaad bijna niet. Was dat maar waar! Raam open gooien? Dekens af? Vast allemaal al geprobeerd. Is er voor jou een reden voor het wakker liggen? 

Ik zal kat extra aaien van je! 

Heidi slaapt blijkbaar vannacht - en gelukkig maar. 

Ik ga naar de wc huppelen en hopelijk daarna toch weer even slapen. 

letterlijk

letterlijk

Moderator

01-09-2021 om 06:56

anijsblokje schreef op 01-09-2021 om 03:57:

[..]

En @letterlijk: Warm...? Kan inderdaad bijna niet. Was dat maar waar! Raam open gooien? Dekens af? Vast allemaal al geprobeerd. Is er voor jou een reden voor het wakker liggen?

Alles al gedaan inderdaad, nog steeds warm. En vannacht had ik even een reden om wakker te liggen, kun je zo eens hebben. Alle ander nachten lig  ik gewoon wakker omdat het zo is 😄.

Als het een abces is bij je kat zou dat mooi zijn. Zielig voor het beestje, maar heel  goed te verhelpen en dan is ie snel van de pijn af.  Sneu toch, voor die diertjes, en ze kunnen het je niet vertellen jammer genoeg. Speciaal voor jou kat de leukste emoji die erbij zit:   

ik was elk uur wel wakker maar meer een soort slaap/waak. Dus niet in staat om te forummen maar wel genoteerd dat ik wakker was. Ook vermoeiend zeg😵

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-08-2021 om 07:24:

[..]

Ha Tijgerwit, ben weer terug van de camping! Manlief is met zaklamp en vliegenmepper op missie geweest, scheelde wel iets. Nu weer thuis en dan moet ik altijd zo wennen aan “in huis zijn” (lees: minder zuurstof op je slaapkamer en het is veel warmer). Kennelijk de kinderen ook want die hebben zich echt bizar gedragen. Om half vier hoorde ik ze naar beneden gaan om IPad te kijken 🙈 Dus ik 4 uur gingen ze weer naar beneden want “wij willen beneden plassen” ik en om 6u hoop gegil van beneden want toen ontdekten ze dat ik een tijdslot op de iPad heb gezet en toen ik

Vannacht was alles rustig

Muahaha boefjes!😎😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.