Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?

Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!

Friezinnetje schreef op 26-12-2023 om 20:29:

Ik verbaas me er vandaag over, dat ik het toch lastig vind dat ik vandaag alleen ben met kerst. Deed me anders niet zo veel, maar vandaag toch wel wat. Beetje als in: Weinig te doen op het forum, iedereen zit bij elkaar, al weer bijna een jaar om, geen leuke vriend, zit me zelf wat in de weg op het werk, heb wat een kort lontje. Zou het eindejaarsblues wezen?

Wat rot dat jij je zo voelt. Mijn visite is net weg omdat een deel ervan morgen moeten werken.  Ik weet dat het niet helpt maar ik geef je van mijn kant een hele dikke knuffel. Ik hoop echt dat je je beter gaat voelen de rest van de week. Knuffel van mij

dankjewel watertoren 

Het verbaasd me dat er soms topics van 3 jaar geleden weer bovenkomen. Waar dan nog een serieus antwoord op gegeven wordt, waar niemand meer op zit te wachten

iemand op FB vraagt tips over het dekken van haar poes.. en is boos als mensen hun mening geven/goed bedoeld advies. vraag het dan niet   moet er wel bijzeggen dat ze heeel naïef overkomt/ waarschijnlijk een romantisch beeld heeft van een nestje 

Dat er zoveel dingen vernield worden , uit verveling denk ik dan. Gelukkig is de kerstvakantie weer voorbij. Nu heeft er weer iemand het afdekhoes van mijn fiets gehad. De portiekdeur is ook alweer vernield. Bij het zwembad altijd de draaideur op slot zetten, zodat niemand er meer langs kan.   Blijkbaar nooit geleerd van het mijn en het dijn.

mezelf - en stiekem ook trots op mezelf dat ik dit heb gedurfd 

er.is.maar.1.Pino schreef op 07-01-2024 om 14:07:

mezelf - en stiekem ook trots op mezelf dat ik dit heb gedurfd

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat 'dit' is. Maar sowieso goed gedaan en houd het gevoel vast, Pino. 

Marian2072 schreef op 07-01-2024 om 16:03:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat 'dit' is. Maar sowieso goed gedaan en houd het gevoel vast, Pino.

Er was een conflict ontstaan tussen mensen die ik goed ken, waarbij ik de dynamiek en het verdere escaleren en anderen erbij betrekken ook al kende van eerdere conflicten tussen hen. 

Ik heb uitgesproken hoe ik hierover dacht, dat ze moesten stoppen met anderen erbij betrekken en met elkaar om tafel moesten. 
Dat durfde ik eerder nooit (conflictmijder…) maar toen ik eenmaal die drempel over was en aan mijn eerste zin was begonnen, ging het verbazingwekkend makkelijk 😊

(Dat ze ook om tafel zijn gegaan was een mooie meevaller)

Auwereel

Auwereel

17-01-2024 om 19:36 Topicstarter

Verbazing om een enorme wesp(?) die ik levend tegenkwam. Gelukkig was ze zo versufd, dat ik haar (zal wel een koningin geweest zijn) kon opstofzuigen. Meestal ben ik van leven en laten leven, maar deze was me te groot en buiten zetten met de kou heeft geen zin.

Ik was vanaf donderdag ziek en heb echt 3 dagen volledig bed gehouden.  Kwam er alleen uit als er gegeten moest worden. 
Vandaag is iedereen weer naar werk en colleges en nu ik net beneden kom om voor mijn eigen lunch te zorgen zie ik dat er in die 4 dagen maar 1 keer een schone hand en theedoek en vaatdoek zijn opgehangen.  Dat mijn huisgenoten blijkbaar veel meer schillen in het kleine gft-bakje krijgen dan ik. 
Verbaasd dat niemand van de huisgenoten heeft geroken dat het schillenbakje stinkt en dat er aan de hand en theedoek ook een stevig luchtje zit en dat is niet het wasmiddel.....
Die weeige zure lucht ruik ik zelfs met mijn verkouden kop. Verbazing alom.  Ga zo maar even een en ander oplossen. 

Haha bakblik, zo herkenbaar!

Hier heb ik mezelf verbaasd. Door ziek en zeer met minder  personeel op de afdeling  maar  toch gelukt allemaal. Zelfs al mijn achterstallige mail weggewerkt,  en tevreden bewoners  en familie. Wat willen  we nog meer. Hopelijk  morgen nog zo'n goede dag.

Dat ik vandaag 32 jaar in dienst ben bij mijn werkgever.

Friezinnetje schreef op 01-02-2024 om 09:46:

Gefeliciteerd! dat doen er niet veel mensen na, fijne dag

Friezinnetje schreef op 01-02-2024 om 09:46:

Zo lang werk ik nog niet eens 😁

Gefeliciteerd 🎉🎊🥂

Auwereel

Auwereel

21-02-2024 om 14:22 Topicstarter

Verbazing over hoe duur de beste blender volgens de consumentenbond is: "Sage the Super" 619 euro minstens, maar het kan ook voor 649 euro.
Voor het soepje en hennepmelk blenderen vind ik dat toch echt een factor 10 teveel!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.