Huiskamer
Auwereel
12-02-2023 om 17:55
Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?
Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!
Friezinnetje
15-09-2023 om 07:28
Net op het journaal:
Ten eerste vind ik het vreselijk wat er gebeurt is in Marokko met de aardbeving, maar ik verbaas we wel over reacties van inwoners. Bewoner van een bergdorpje, wat ze net bereikt hebben die zegt: Ja, en we hebben hier geen elektriciteit, waarom helpt niemand ons? Ik heb ook al gebeld of ze dat kunnen oplossen.
noas_1993
21-09-2023 om 15:28
Dat mensen op vakantie hun (privé)mail niet checken.
Als helemaal als ze hebben gesolliciteerd!
duizel
21-09-2023 om 16:24
noas_1993 schreef op 21-09-2023 om 15:28:
Dat mensen op vakantie hun (privé)mail niet checken.
Als helemaal als ze hebben gesolliciteerd!
Tja dan is het je eigen schuld als je de baan niet krijgt.
Zonder sollicitatie oid vind ik een week of 2 zonder mail best een goed idee op vakantie
Friezinnetje
02-10-2023 om 20:42
Ik en collega zouden vanmiddag het gebouw afsluiten en ik liep naar een deur. Ineens een hels kabaal, dacht dat collega iets liet vallen, bleek er net achter mij een glazen plaat van een lamp naar beneden te zijn gevallen. Scheelde echt 30 cm of ik had het op mijn hoofd gekregen. Morgen meteen contact met huismeester, want dit had heel anders af kunnen lopen
Dolfje
02-10-2023 om 21:03
Friezinnetje schreef op 02-10-2023 om 20:42:
Ik en collega zouden vanmiddag het gebouw afsluiten en ik liep naar een deur. Ineens een hels kabaal, dacht dat collega iets liet vallen, bleek er net achter mij een glazen plaat van een lamp naar beneden te zijn gevallen. Scheelde echt 30 cm of ik had het op mijn hoofd gekregen. Morgen meteen contact met huismeester, want dit had heel anders af kunnen lopen
Dat is schrikken!
Friezinnetje
03-10-2023 om 20:16
Auwereel schreef op 03-10-2023 om 19:01:
Zo zeg, je zou met een helm op moeten lopen daar!
nou bijna wel ja. Vandaag zijn de andere lampen gecheckt, zaten allemaal stevig vast.
Evaluna
12-10-2023 om 13:47
Ik heb een nieuwe mevrouw om bij schoon te maken. 2,5 uur ingepland, volgens mevrouw is het 3 uur en dat klopte.
Alles schoon gemaakt, aanleunwoning, dus niet heel groot, raam van de slaapkamer gezegend gezeemd en in 2 uur klaar.
Ik vraag dan wat ik nog meer kan doen, maar nee hoor, ik mag gaan, want alles is gedaan en ze gaat geen werk zoeken. Prima hoor, maar die 3 uur dan?
Ze is tijdens de aanvraag al redelijk opgeknapt en ze is ook niet zo'n kletser. Goed is goed en vanmiddag ging ze lekker kaarten.
Prima hoor, maar het verbaast me wel
Auwereel
12-10-2023 om 20:10
Je mag dat vrije uurtje bij mij nog wel komen poetsen, ik loop achter in het huishouden doen!
Ik heb me vandaag verbaasd over de temperatuur die zo helemaal niet klopte met het weer. Regen en zware wolken in oktober, dan hoort het koud te zijn, maar het was verbazend warm buiten!
Auwereel
22-11-2023 om 09:34
Dat ik mijn burgerplicht (het stemmen) moest uitbreiden met de burgerplicht om mijn omgeving schoon te maken door op diverse plaatsen plastic zakken van de grond te rapen. Wat is er mis met een prullenbak opzoeken?
Bakblik
22-11-2023 om 10:34
Auwereel schreef op 22-11-2023 om 09:34:
Dat ik mijn burgerplicht (het stemmen) moest uitbreiden met de burgerplicht om mijn omgeving schoon te maken door op diverse plaatsen plastic zakken van de grond te rapen. Wat is er mis met een prullenbak opzoeken?
De medewerker van het stembureau bij mij in de straat had de hekken van het perceel open gedaan maar niet gezien dat er een rare, moeilijk zichtbare hindernis blijft staan in het midden. Ik ging bijna over dat obstakel op mijn gezicht. Ben het na het stemmen maar even gaan melden en vragen of er een iets aan gedaan kon worden. Zal zo eens gaan kijken of het is opgelost.
Was vorige keer ook al, maar met de vele regen van de afgelopen maanden is er hier heel veel verzakt en komen zulke dingen dus naar boven. Moet opgenomen worden in het protocol: Stembureau X in de Y-straat moet bij de spullen een oranje pion krijgen om het obstakel te markeren.
Auwereel
25-12-2023 om 00:20
Kom net teruggefietst van de kerstnachtdienst en wat is het warm buiten, geeft helemaal geen kerstgevoel...
Dolfje
25-12-2023 om 09:22
Auwereel schreef op 25-12-2023 om 00:20:
Kom net teruggefietst van de kerstnachtdienst en wat is het warm buiten, geeft helemaal geen kerstgevoel...
Ja koud is het niet, vonden we gisteren overdag ook al. Zeikweer dat wel.
Friezinnetje
26-12-2023 om 20:29
Ik verbaas me er vandaag over, dat ik het toch lastig vind dat ik vandaag alleen ben met kerst. Deed me anders niet zo veel, maar vandaag toch wel wat. Beetje als in: Weinig te doen op het forum, iedereen zit bij elkaar, al weer bijna een jaar om, geen leuke vriend, zit me zelf wat in de weg op het werk, heb wat een kort lontje. Zou het eindejaarsblues wezen?