Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Ik ben om veel dingen verdrietig.  En het meest omdat ik dus nergens terecht lijk te kunnen  met mijn verdriet en zorgen. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

29-08-2024 om 13:23

lientje69 schreef op 29-08-2024 om 13:16:

Ik ben om veel dingen verdrietig. En het meest omdat ik dus nergens terecht lijk te kunnen met mijn verdriet en zorgen.

Alleen voelen is erg erg rot 

Hier is altijd een luisterend oor . Misschien een topic openen??

lientje69 schreef op 29-08-2024 om 13:16:

Ik ben om veel dingen verdrietig. En het meest omdat ik dus nergens terecht lijk te kunnen met mijn verdriet en zorgen.

pb staat altijd open 

Roos55 schreef op 29-08-2024 om 13:23:

[..]

Alleen voelen is erg erg rot

Hier is altijd een luisterend oor . Misschien een topic openen??

Laat ik dat maar niet doen. Ik geef al heel veel privé vrij in mijn berichten her en der  . In één  topic  wordt dat wel heel overzichtelijk  en makelijk terug te vinden info.   Qua privacy zit ik al wat op een dunne scheidslijn op Via,  misschien  verstandiger een beetje na te denken wat ik verder allemaal  nog weg geef.

Auwereel

Auwereel

29-08-2024 om 14:59 Topicstarter

Moyrrie schreef op 29-08-2024 om 11:10:

Dochter gaat het huis uit. Ik ben erg blij voor haar. Een nieuw begin voor haar en haar vriend, in hun eigen huis. Dit weekend gaan ze verhuizen, maar het was vannacht al haar laatste nacht hier. En dat beseften we allebei toen ze net ging werken.
We hebben elkaar nog geknuffeld.
Ondanks dat ze al veel van huis was voelt het nu erg stil in huis. Ik had niet verwacht dat ik verdrietig zou zijn, maar ben het nu toch.

Herkenbaar hoor. Niet meer dat mijn kinderen niet meer thuis wonen, maar wel dat er weinig contact is omdat ze zo opgaan in hun eigen leven...

Auwereel

Auwereel

29-08-2024 om 18:04 Topicstarter

Cavia van mijn dochter heeft het toch niet gered..... 

Auwereel schreef op 29-08-2024 om 18:04:

Cavia van mijn dochter heeft het toch niet gered.....

Auwereel schreef op 29-08-2024 om 18:04:

Cavia van mijn dochter heeft het toch niet gered.....

Moyrrie schreef op 29-08-2024 om 11:10:

Dochter gaat het huis uit. Ik ben erg blij voor haar. Een nieuw begin voor haar en haar vriend, in hun eigen huis. Dit weekend gaan ze verhuizen, maar het was vannacht al haar laatste nacht hier. En dat beseften we allebei toen ze net ging werken.
We hebben elkaar nog geknuffeld.
Ondanks dat ze al veel van huis was voelt het nu erg stil in huis. Ik had niet verwacht dat ik verdrietig zou zijn, maar ben het nu toch.


lientje69 schreef op 29-08-2024 om 13:16:

Ik ben om veel dingen verdrietig. En het meest omdat ik dus nergens terecht lijk te kunnen met mijn verdriet en zorgen.

Ach dat is naar, even je verhaal kwijt kan zo opluchten. 

og nee voor cavia gecondoleerd, 😭

Auwereel schreef op 29-08-2024 om 18:04:

Cavia van mijn dochter heeft het toch niet gered.....

Hier moest het er ook even uit, de tranen, waarom oneerlijk en zorgen, terwijl je het beste voor hebt. En niks willen vanwege de warmte en gezweet, nu toch maar even vd bank voor de 10 min opruim methode. 

Knuffel en sterkte wie het nodig hebben. 
Pak gewoon allemaal die knuffel. En krop tranen niet op, ook als als er niks aan de hand zou zijn, mag je een traan laten.♥️

Auwereel schreef op 29-08-2024 om 18:04:

Cavia van mijn dochter heeft het toch niet gered.....

Ach nee! 

Cindy79 schreef op 29-08-2024 om 18:45:

Hier moest het er ook even uit, de tranen, waarom oneerlijk en zorgen, terwijl je het beste voor hebt. En niks willen vanwege de warmte en gezweet, nu toch maar even vd bank voor de 10 min opruim methode.

Knuffel en sterkte wie het nodig hebben.
Pak gewoon allemaal die knuffel. En krop tranen niet op, ook als als er niks aan de hand zou zijn, mag je een traan laten.♥️

Jij ook 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.