Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Gecondoleerd en sterkte hiermee

Auwereel

Auwereel

11-08-2024 om 12:31 Topicstarter

Xandora schreef op 11-08-2024 om 05:30:

Dat ik 3 uur geleden door het ziekenhuis gebeld ben dat mijn vader onverwacht op 72 jarige leeftijd overleden is. Ging het zienhuis in met 5 gebroken ribben

O wat verdrietig!

Dat moet heel onwerkelijk voelen Xandora. Gecondoleerd. 

Xandora, gecondoleerd en heel veel sterkte  gewenst

Ik word momenteel  verdrietig  van de situatie  in de wereld. Gevechten hier, oorlog daar, de haat overal en nergens tegen  mensen  die van de " norm "  afwijken. Het geweld tegen vrouwen of mensen van een ander geloof. De ruzies en onverdraagzaamheid  in de wereld en ook om me heen. Het maakt me naast verdrietig  ook  angstig, waar gaat dit heen?

lientje69 schreef op 11-08-2024 om 13:53:

Ik word momenteel verdrietig van de situatie in de wereld. Gevechten hier, oorlog daar, de haat overal en nergens tegen mensen die van de " norm " afwijken. Het geweld tegen vrouwen of mensen van een ander geloof. De ruzies en onverdraagzaamheid in de wereld en ook om me heen. Het maakt me naast verdrietig ook angstig, waar gaat dit heen?

Dat is dus precies de reden dat ik geen nieuws meer kijk. 

Broodjebrie schreef op 11-08-2024 om 14:18:

[..]

Dat is dus precies de reden dat ik geen nieuws meer kijk.

+1 

Xandora gecondoleerd  . Veel sterkte gewenst.

Gecondoleerd Xandora

Xandora gecondoleerd en veel sterkte. Wat een verdriet...

Gecondoleerd Xandora 

Ik word verdrietig van de beelden uit Bangladesh, hoe Hindus en andere minderheden worden aangevallen. En van de berichtgeving uit Iran, hoe vrouwen daar worden mishandeld die ingaan tegen het vrouwonderdrukkende regime. 

Xandora schreef op 11-08-2024 om 05:30:

Dat ik 3 uur geleden door het ziekenhuis gebeld ben dat mijn vader onverwacht op 72 jarige leeftijd overleden is. Ging het zienhuis in met 5 gebroken ribben

Gecondoleerd en heel veel sterkte Xandora.

Wat verdrietig.

dank jullie wel allemaal 🥰

Samen met dochter wat voorbereidingen gedaan voor een komende  rechtzaak.  Het maakt me erg verdrietig  te lezen wat die hufter allemaal  met mijn toen nog kleine meisje heeft gedaan. En als ik dan in haar slachtofferverklaring lees wat dit nu nog allemaal  met haar doet en hoe impact het nog steeds heeft , word ik naast verdrietig  ook woest.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.