Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Auwereel

Auwereel

04-07-2024 om 22:22 Topicstarter

Rooiekater:

Gelebloem schreef op 04-07-2024 om 21:06:

[..]

Sterkte rooiekater, dat is geen leuk gesprek om te voeren. Ik hoop dat het opluchting brengt als een en ander is besproken.

Dank je wel. Ik hoop het. Maar zo verder gaan helpt niet. 

@ Auwereel jij ook bedankt 

sterkte rooikater. Bedrijfsarts heeft het advies toch ook doorgezet naar het werk? Dan zou leidinggevende er al van kunnen weten.

Ik ben verdrietig nu omdat ik last heb van slapeloosheid. Zit nu alweer beneden, nadat ik al om 03:30 uur wakker was.
Probeer van alles uit om het beter te maken. Geen scherm lang voor het slapen gaan, op tijd naar bed, juist wat later naar bed, decafe koffie, helemaal geen koffie, stress vermijden (wat in mijn werk soms lastig is).
Mijn huisarts gooit het op overgang. En wie weet is dat het ook wel. Maar zij wijt zo’n beetje alles aan de overgang.

sterkte voor jou, Rooiekater…

Truusdemier schreef op 05-07-2024 om 05:33:

Ik ben verdrietig nu omdat ik last heb van slapeloosheid. Zit nu alweer beneden, nadat ik al om 03:30 uur wakker was.
Probeer van alles uit om het beter te maken. Geen scherm lang voor het slapen gaan, op tijd naar bed, juist wat later naar bed, decafe koffie, helemaal geen koffie, stress vermijden (wat in mijn werk soms lastig is).
Mijn huisarts gooit het op overgang. En wie weet is dat het ook wel. Maar zij wijt zo’n beetje alles aan de overgang.

Ik ben ook maar net opgestaan want lag ook al zeker 1,5 uur te woelen. En dat op mijn vrije dag. Pijn aan benen en heel onrustig.

Dolfje schreef op 05-07-2024 om 05:39:

[..]

Ik ben ook maar net opgestaan want lag ook al zeker 1,5 uur te woelen. En dat op mijn vrije dag. Pijn aan benen en heel onrustig.

Heel herkenbaar ja…😳

duizel schreef op 05-07-2024 om 05:07:

sterkte rooikater. Bedrijfsarts heeft het advies toch ook doorgezet naar het werk? Dan zou leidinggevende er al van kunnen weten.

Als het goed is weet leidinggevende het maar blijf het een moeilijk gesprek vinden. 

Dolfje schreef op 05-07-2024 om 05:39:

[..]

Ik ben ook maar net opgestaan want lag ook al zeker 1,5 uur te woelen. En dat op mijn vrije dag. Pijn aan benen en heel onrustig.

Die is zeker herkenbaar 

Truusdemier schreef op 05-07-2024 om 05:33:

Ik ben verdrietig nu omdat ik last heb van slapeloosheid. Zit nu alweer beneden, nadat ik al om 03:30 uur wakker was.
Probeer van alles uit om het beter te maken. Geen scherm lang voor het slapen gaan, op tijd naar bed, juist wat later naar bed, decafe koffie, helemaal geen koffie, stress vermijden (wat in mijn werk soms lastig is).
Mijn huisarts gooit het op overgang. En wie weet is dat het ook wel. Maar zij wijt zo’n beetje alles aan de overgang.

sterkte voor jou, Rooiekater…

sterkte rooiekater

Sterkte Rooie kater!

Nog bedankt allemaal het was een emotioneel gesprek. Maar leidinggevende snapte het ook en wil ondanks de tijdelijke overplaatsing wel contact houden want het doel blijft terug keer op.die afdeling 

Een vriendschap die niet echt meer een vriendschap  lijkt te zijn.

lientje69 schreef op 15-07-2024 om 09:30:

Een vriendschap die niet echt meer een vriendschap lijkt te zijn.

dat zijn altijd rot momenten 

rooiekater schreef op 05-07-2024 om 17:30:

Nog bedankt allemaal het was een emotioneel gesprek. Maar leidinggevende snapte het ook en wil ondanks de tijdelijke overplaatsing wel contact houden want het doel blijft terug keer op.die afdeling

Klinkt als een fijne reactie. Succes! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.