Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


amarna schreef op 22-06-2024 om 20:53:

[..]

Wat ontzettend lief van je! Dankjewel met een dikke kus.

Toevallig lees ik dit in het Erasmus MC waar man wordt opgenomen met sepsis tgv een lelijke diabetische wond aan zn voet. Hij is nogal eigenwijs, veel te lang mee blijven doortobben. Voor mij toch een opluchting dat er nu goed naar gekeken wordt.

Nogmaals, je woorden doen me goed en komen op precies het goede moment!

Veel beterschap voor jouw man.

Tijgeroog schreef op 23-06-2024 om 08:21:

Erfenis in steen is juist een reden waarvoor je uitstel kunt krijgen van het betalen van de belasting. Maar met wat goede hulp komen jullie daar echt wel uit, probeer het voor nu maar wat los te laten.

Dank je wel  ga ik doen  het los laten voor nu

rooiekater schreef op 22-06-2024 om 16:23:

Denk je alles geregeld te hebben rond om het overlijden van mijn moeder komt de belastingdienst met een brief om de hoek kijken waar niemand wat van snapt.
We gaan nu kijken wie ons kan helpen bij erfrecht en erfbelasting. Want broer en ik eisen ons kindsdeel niet op.

Net met dit bijltje gehakt, is gedoe inderdaad. Bij gemeenschap van goederen en een langstlevende ouder wordt je kindsdeel een vordering op de langstlevende ouder, je kunt dat ook niet opeisen op dit moment maar het moet wel worden vastgesteld. Hebben jullie een fijne notaris waar jullie bij terecht kunnen?  Verwerpen is iets heel anders. Sterkte met de afwikkeling!

Gelebloem schreef op 23-06-2024 om 11:37:

[..]

Net met dit bijltje gehakt, is gedoe inderdaad. Bij gemeenschap van goederen en een langstlevende ouder wordt je kindsdeel een vordering op de langstlevende ouder, je kunt dat ook niet opeisen op dit moment maar het moet wel worden vastgesteld. Hebben jullie een fijne notaris waar jullie bij terecht kunnen? Verwerpen is iets heel anders. Sterkte met de afwikkeling!

Dank je wel nee we hebben nu nog niemand gaan we nog naar kijken. 

Auwereel

Auwereel

24-06-2024 om 22:12 Topicstarter

Verdrietig dat een collega (waar ik niet echt mee samen hebt gewerkt, dus niet heel bekend voor mij) onverwacht veel te jong is overleden door een ongeluk in huis. Je weet dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar onverwacht zo uit het leven gerukt te worden, wat verdrietig...

Brr dat klinkt dramatisch Auwereel

verdrietig dat nu het eindelijk mooi weer is, ik thuis zit met Corona. Een wat verdere collega van mijn man vond het nodig om een volle hoestbui over hem heen te gooien. En bedankt!
We zijn er beide nogal ziek van.
Ik had vannacht ook allemaal pijnscheuten in mijn lijf. Best eng.

Ik las net een verdrietig nieuwsbericht en zit ineens te huilen. 
Bah had ik t maar niet gelezen. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-06-2024 om 16:35

Ik was mij vandaag weer zo bewust van wat ik allemaal mis .

Roos55 schreef op 26-06-2024 om 16:35:

Ik was mij vandaag weer zo bewust van wat ik allemaal mis .

Roos55 schreef op 26-06-2024 om 16:35:

Ik was mij vandaag weer zo bewust van wat ik allemaal mis .

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-06-2024 om 17:35

Dank jullie wel 💋

onmacht frustratie machteloos gevoel 

Dat ik morgen mijn leidinggevende moet vertellen dat het beter is als ik mijn reïntegratie ergens anders ga doen. 
Advies van de bedrijfsarts ligt er nu ook. 

rooiekater schreef op 04-07-2024 om 20:25:

Dat ik morgen mijn leidinggevende moet vertellen dat het beter is als ik mijn reïntegratie ergens anders ga doen.
Advies van de bedrijfsarts ligt er nu ook.

Sterkte rooiekater, dat is geen leuk gesprek om te voeren. Ik hoop dat het opluchting brengt als een en ander is besproken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.