Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Fijn dat er mensen zijn die dat werk willen doen. Hoor vanaf de andere kant wel hoe belangrijk dat is

Ik heb nu even een huilbui. Verdrietig  omdat ik zo mijn best doe alle ballen in de lucht te houden. En dat dat naar mijn beleving  best aardig lukt, ondanks dat ik zelf vaak vind dat ik tekort schiet. 
Maar  toch kritiek  krijg op hoe ik dit doe. En dat maakt me erg verdrietig , ondanks dat het best goed bedoeld  zal zijn allemaal. 

Auwereel

Auwereel

19-08-2023 om 13:29 Topicstarter

Lientje: 

En degenen die kritiek leveren, deden die iets nuttigs dan?

Auwereel schreef op 19-08-2023 om 13:29:

Lientje:

En degenen die kritiek leveren, deden die iets nuttigs dan?

Behalve mij erop wijzen wat ik anders / beter zou moeten doen bedoel je?  Nee. 

Ik weet dat ze best gelijk hebben hoor, theoretisch.  Maar de praktijk  is nu eenmaal  weerbarstiger. En  ik doe het naar mijn idee niet zo slecht. Echter wordt daar blijkbaar  anders over  gedacht door sommigen. 

Schemerlampje schreef op 18-06-2023 om 07:52:

[..]

Ach, wat naar voor je kind en jullie. Wij hebben ook gemerkt dat er op school van oudste weinig begrip was voor chronische ziekte die heel veel impact heeft op haar leven en functioneren. Dikke knuffel voor jullie!

Beetje late reactie maar ik merk ook onder mijn collega’s ook vaak onbegrip voor deze leerlingen. Dan leg ik ze nogmaals uit hoe het voor mij is bijvoorbeeld. 
Maar het is zo lastig als je niet in dezelfde schoenen loopt… 

Gezondheid is een kroon op het hoofd van de gezonde die alleen de zieke kan zien.


Van de week bij de POH geweest voor de jaarlijkse bloeddrukcontrole. Bloeddruk was prima maar de nierwaarden niet. Ook mijn ldl iets te hoog en ik was toch weer aangekomen, verdorie... Maar deze POH is al de vierde en ben een beetje moe om elke keer maar mijn hele dossier te vertellen. Iig advies: meer bewegen. Tsja, ik beweeg zoveel ik kan maar ik ben niet voor niets afgekeurd. En dan krijg je dat weer voor je voeten gegooid 🤷🏼‍♀️. Ik word er moe en verdrietig van. 

Auwereel

Auwereel

25-09-2023 om 19:01 Topicstarter

Vandaag is er in mijn tuin weer een vers cavia-grafje bij, één van de cavia's van mijn dochter bleek niet meer te redden. Begin van de maand logeerden dochters cavia's nog bij mij en was ze hartstikke vrolijk... 

Stevige  pijndag vandaag.  Niet geheel  onverwacht,  maar wel heel vervelend.

auwereel en lientje 

van de uitvaart van een familielid. Zo komt de dood wel dichtbij en ja, het hoort bij het leven maar confronterend is het wel.

 BroodjeBrie

Tara82 schreef op 26-09-2023 om 07:40:

BroodjeBrie

Dank je wel. Gisteren nog met beste vriend gebeld voordat ik naar bed ging. Was wel fijn.

Dank rooie kater! Broodjebrie,  sterkte!

Vandaag  ben ik een beetje  verdrietig  omdat dochter nog niet echt opknapt. Ze heeft veel pijn in haar knie die gebroken  is en is de hele dag en nacht  door misselijk  en aan het overgeven.  ( medicatie? Virusje? Pijn? Geen idee waardoor)
Ze heeft me nog zó nodig, ik begin me wat zorgen  te maken  over mijn vakantie volgende wek,moet ik die annuleren?

lientje69 schreef op 26-09-2023 om 09:06:

Dank rooie kater! Broodjebrie, sterkte!

Vandaag ben ik een beetje verdrietig omdat dochter nog niet echt opknapt. Ze heeft veel pijn in haar knie die gebroken is en is de hele dag en nacht door misselijk en aan het overgeven. ( medicatie? Virusje? Pijn? Geen idee waardoor)
Ze heeft me nog zó nodig, ik begin me wat zorgen te maken over mijn vakantie volgende wek,moet ik die annuleren?

Dank je wel. Vandaag gewerkt, was wel fijne afleiding. 

Ik snap dat je twijfelt over je vakantie.. kan je dochter zwanger zijn?

MRI

MRI

26-09-2023 om 18:13

Eenzaamheid in combinatie met chronische pijnpatiënt zijn en chronische ziekte hebben, zodat ik er ook niet op uit kan gaan om contact te zoeken. Ben er depri van. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.