Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Auwereel

Auwereel

17-01-2023 om 22:23 Topicstarter

c75abe3a042d488d63b88fdaf1e19b7e.jpg

TanSwallow86

TanSwallow86

17-01-2023 om 22:56

Van mijzelf

Heel veel sterkte Jillz! Zo verdrietig dit soort dingen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-01-2023 om 23:54

dank jullie voor de steun 🙏🏻

Sterkte Toetie

Ik werd vanochtend verdrietig van het nieuws dat David Crosby dood is. Zeker op z’n ouwe dag heeft die man nog zulke prachtige muziek gemaakt. Ik ben blij dat ik m een paar jaar geleden nog op een festival heb kunnen zien maar heb nog steeds een beetje spijt dat ik toen niet de dag erna naar Brussel ben gescheurd waar hij die dag in een zaal speelde. Zo’n festivalset bestaat meestal meer uit oude hits (in zijn geval dus ook Crosby, Stills, Nash en Young-spul) en op eigen concerten zal hij meer van zijn nieuwe werk hebben gespeeld denk ik. 
Met alle drank en drugs nog steeds een wonder dat-ie zo oud heeft kunnen worden, maar toch jammer dat-ie er niet meer is. 

Dat we een uitnodiging kregen voor een dag via Stichting Op.kikker. Heel mooi en lief dat ons gezin daarvoor is opgegeven, maar het maakt me ook verdrietig, omdat het even weer keihard duidelijk maakt hoe erg ziek mijn kind is…

Poison schreef op 20-01-2023 om 13:44:

Dat we een uitnodiging kregen voor een dag via Stichting Op.kikker. Heel mooi en lief dat ons gezin daarvoor is opgegeven, maar het maakt me ook verdrietig, omdat het even weer keihard duidelijk maakt hoe erg ziek mijn kind is…

 

Dat een paar mensen in mijn omgeving zo nors, afwerend kunnen reageren!
Doe verdorie eens normaal en zeg wat je dwars zit.
Mijn humeur is verpest en ben echt boos en verdrietig. 

Van passief agressieve collega's. Ik ben door de bedrijfsarts een paar weken geleden terug gezet in uren naar 3u ivm long covid klachten. Dan zeg ik tegen het hoofd van de dag dat ik naar huis ga en word gewoon niet op gereageerd. Vervolgens noem ik naam en herhaal ik het en zonder opkijken word er een norse Ja gezegd. Hoezo??? Zeg wat je dwarszit maar hier heb ik geen zin in. En ik wil niet dat het me raakt maar toch doet dat het.

stokstaart schreef op 24-01-2023 om 15:11:

Van passief agressieve collega's. Ik ben door de bedrijfsarts een paar weken geleden terug gezet in uren naar 3u ivm long covid klachten. Dan zeg ik tegen het hoofd van de dag dat ik naar huis ga en word gewoon niet op gereageerd. Vervolgens noem ik naam en herhaal ik het en zonder opkijken word er een norse Ja gezegd. Hoezo??? Zeg wat je dwarszit maar hier heb ik geen zin in. En ik wil niet dat het me raakt maar toch doet dat het.

Wat rot voor je Stokstaart Alsof jij hiervoor gekozen hebt en het leuk vindt dat je eerder naar huis moet.. Klinkt niet als een leuke plek om te werken, eerlijk gezegd 

Dank je. 
Over algemeen is het best een leuke plek, dynamisch en uitdagend en over algemeen erg gezellig. Je moet alleen niet langere tijd ziek worden met vage klachten. Ik vind het ook echt rot dat het zo gaat.

stokstaart 

Hier werkt de bedrijfsarts tegen. Ik werk nu 2 uurtjes per dag en na 1 uur pak ik 30 min pauze.

Ik wilde dus gaan uitbouwen naar 2x 1.5 uur en er tussen 1x 30 min pauze.
Maar de bedrijfsarts wil dat ik naar 3 uur non stop ga? Hoe dan? 

TanSwallow86

TanSwallow86

25-01-2023 om 12:59

Vanacht is 1 van mijn chinchilla's de regenboog brug over gegaan. Heb nu nog 2 dames. 

Auwereel

Auwereel

25-01-2023 om 13:01 Topicstarter

Ach, wat jammer. Zijn chinchilla's ook groepsdieren die graag een wat grotere groep hebben?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.