Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Saga schreef op 03-01-2023 om 21:17:

Ik ging op bezoek bij mijn oma, maar ze herkende me niet meer. Zag het ook meteen aan haar ogen. Toen we naar huis gingen vroeg ze opnieuw aan mijn moeder wie ik was.

Ach dat is verdrietig 

Saga schreef op 03-01-2023 om 21:17:

Ik ging op bezoek bij mijn oma, maar ze herkende me niet meer. Zag het ook meteen aan haar ogen. Toen we naar huis gingen vroeg ze opnieuw aan mijn moeder wie ik was.

Ach wat erg, dikke knuffel voor jou!

Zilver_gray schreef op 03-01-2023 om 21:18:

[..]

Ach dat is verdrietig

Dank je, en Regendrup ook. Het doet me meer dan ik dacht, want ik wist ergens wel dat het zou gaan gebeuren. Maar de totale niet-herkenning, zelfs bij mijn naam ging er geen lichtje branden, zo vreemd die blik dan in de ogen. Ik vind het vooral ook heel naar voor haarzelf. 

Auwereel

Auwereel

03-01-2023 om 21:55 Topicstarter

O wat naar om mee te maken

Saga schreef op 03-01-2023 om 21:17:

Ik ging op bezoek bij mijn oma, maar ze herkende me niet meer. Zag het ook meteen aan haar ogen. Toen we naar huis gingen vroeg ze opnieuw aan mijn moeder wie ik was.

Wat verdrietig voor je Saga!

Ik werd verdrietig dat mijn dochter bang is voor 2023, tijdens de jaarwisseling moest ze huilen.☹️

Grietje2 schreef op 04-01-2023 om 12:32:

Ik werd verdrietig dat mijn dochter bang is voor 2023, tijdens de jaarwisseling moest ze huilen.☹️

Heeft ze iemand met wie ze over haar angsten kan praten?

ze gaat naar een vervolg opleiding en al het nieuwe brengt spanning met zich mee.(ass)  Gelukkig kunnen we er samen goed over praten.

Dat ik vanochtend ongesteld geworden ben. 

Regendrup. schreef op 04-01-2023 om 13:32:

Dat ik vanochtend ongesteld geworden ben.

Van het bericht van Ciska!! 

Auwereel

Auwereel

10-01-2023 om 02:41 Topicstarter

Ja nou, dat niemand en nergens je kind beschermd kan zijn tegen zoveel paniek en angst, heel verdrietig.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

12-01-2023 om 09:00

Gezwel bij hond blijkt kwaadaardige huidtumor te zijn, overleggen met partner en broer wat we zullen doen.

Auwereel

Auwereel

12-01-2023 om 12:27 Topicstarter

Wat verdrietig Valdemar... Sterkte 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

12-01-2023 om 18:41

Auwereel schreef op 12-01-2023 om 12:27:

Wat verdrietig Valdemar... Sterkte

Bedankt. Het is het risico als je een oudere hond adopteert, maar het blijft toch wat spijtig dat het zo moet gaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.