Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van een rustige dag samen met kleuter. Lekker met in het bad in de tuin en een beetje opgeruimd terwijl ik nog ik mijn badpak liep. Ik moest wat plaats maken voor de nieuwe borden die ik had gekocht maandag. Ze is een keer niet uit haar bed gekomen en ik ben net klaar met een stuk van mijn Lego set. Morgen weer een rustige vakantie dag .

Ik ben gewoon weer heel blij wakker geworden. Een beter begin van de dag kan er niet zijn 😊

Blij dat er een knoop doorgehakt is  . Zeker nu ik sinds deze week tot september ook even een tijdelijk baantje heb, zou allemaal mogelijk een beetje veel worden.

Heel kort geslapen na mijn nachtdienst want ritme moet weer om maar voel me , op hoofdpijn na dan, een stuk beter dan gisteren  terwijl ik toen langer ( maar slechter ) geslapen  heb.

Blij dat de laatste oplossing de beste was. Als de eerste oplossing de beste was geweest dan was het vlotter gegaan, maar blij dat het tenslotte toch gelukt is (huishoudelijke klus).

van de labradoodle die bij de kapper rondliep 

Het kleine geranium"weesje" dat de enige levende nakomeling was van zijn afgelopen winter doodgevroren ouders, heeft de kinderleeftijd voltooid en heeft nu zelf een trosje bloemknoppen gekregen. Hij mag gaan meedoen met de groten.

In geval van vorst maak ik deze winter een uitzondering en dan mag hij even naar binnen.

Afrondend gesprek voor de scheiding gehad. Tekenen en opsturen en volgende week wordt het ingeschreven bij de gemeent en dan klaarrrrr. Dan hopelijk zsm huis op zijn naam is helemaal klaar klaar tijd voor een nieuwe fase. Zin in. 

Ik kan er niet omheen, na alle rotte relaties en iemand die verder niet meer op mij inging, is er nu iemand die wel helemaal voor mij wil gaan. Dat voelt fijn. En onbekend, maar ik ga proberen ervan te genieten.

Het is me gelukt een glazenwasser te vinden! Hij is vandaag geweest en alles is mooi schoon. Ook de zonnepanelen houtwerk en alles. Heerlijk. Ikke blij. 

Ik had een hoop kleine praktische problemen lopen waar ik toch wel enigszins mee in mn maag zat. Gister en vandaag hebben die zich ineens (natuurlijk wel met hulp van mij, maar toch) opgelost. Lekker. 

Dankzij een tip van Bakblik mijn voorraad flink kunnen aanvullen voor een goede prijs. 25 merkartikelen voor gemiddeld 2,10 per stuk. Wij kunnen voorlopig weer douchen, deo-en en tanden poetsen.

Ik ben blij met X (voorheen Twitter).  

Sinds maandag vakantie. Heerlijk 4 weken niets gepland en kijken wat op me af komt. Gisteren heerlijk relaxed een van de motorfietsen een onderhoudsbeurt gegeven in mijn garage / werkplaats. 
Daar werd ik erg blij van.

Vandaag ga ik met mijn beste vriendin een dagje toeren met de motor (weer een andere). Dat was al weer lang geleden. Ze heeft sinds ze moeder is geworden niet veel tijd meer voor dit soort 1 op 1 dingen. Maar haar kind is op een zomerkamp en ik kijk er naar uit weer een beetje “good old times” op te halen. 

Morgen met zelfde motor naar zus en zwager in het oosten van het land (ook motorrijders) en daar zondag toeren. Veel motorrijden dit weekend. Heerlijk. 

vannacht weer eens lekker geslapen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.