Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vakantie geboekt, zoveel zin in. In drie dagen rijden naar Kroatië, daar een huisje een week (met giga tuin en jacuzzi) en in twee of drie dagen weer terug. 4,5 uur rijden per dag ongeveer. Nog 7 weken! 

Dat ik mijn zelfgebreide vest dat al een jaar in de kast hangt, omdat het te groot was heb kunnen verkopen aan iemand die het echt waardeert. 

op vakantie kruist zojuist een groepje van 5 elanden ons pad. Zo bijzonder!

Koettie schreef op 28-07-2024 om 21:02:

Vakantie geboekt, zoveel zin in. In drie dagen rijden naar Kroatië, daar een huisje een week (met giga tuin en jacuzzi) en in twee of drie dagen weer terug. 4,5 uur rijden per dag ongeveer. Nog 7 weken!

Heerlijk vooruitzicht wij zitten dan ook in Kroatië en de week er voor in Slovenië. Wij doen heen en terug reis ook in etappes.

Kan echt niet wachten, ben zo moe en toe aan vakantie en even helemaal niets. 

Saga schreef op 28-07-2024 om 21:27:

op vakantie kruist zojuist een groepje van 5 elanden ons pad. Zo bijzonder!

Zit je in Zweden?

Verheugd omdat ik tot vijf uur heb geslapen en dat ik om half zes ben opgestaan. En dat aan een stuk volgens mijn beleving. Anders meestal tot vier uur dus dat scheelt.

En dat momenteel mijn oren bijna stil zijn dus geen hoge ssssss aan beide kanten.

De familie Varen doet het goed. De Adiantums zijn in hun hum, de Parvati's, twee krulvarens (een Lidl varen met dubbele krul en een gewone grote van Jumbo ook), een kroko met veel nieuw blad. Een Pteris. Het is dan ook wel varentijd. Tegen nieuwjaar ziet dat er heel anders uit.

Het voelt alsof ik droom, bestaan dit soort mannen echt? Die mij wel lief, leuk, en knap vinden? En hij is ook nog eens dol op katten.

SombraOnline schreef op 29-07-2024 om 09:16:

Het voelt alsof ik droom, bestaan dit soort mannen echt? Die mij wel lief, leuk, en knap vinden? En hij is ook nog eens dol op katten.

Ja, ze bestaan. Ik heb er een heel goed gekend.

Beterlaat2021! schreef op 29-07-2024 om 08:19:

[..]

Zit je in Zweden?

Klopt. Vandaag alweer 5 elanden gezien. 

Mmmm, jaloers!   Geniet ervan.  
Nota bene :  als een kalf hebben kunnen ze gevaarlijk zijn hoor...

van het lekkere weertje 🥰

Van een paar fijne gesprekken met mijn dochter. 

Leuke middag met (alweer) 'n ex-collega, was gezellig 🥂

Van een telefoontje met een manager, manager stond genoemd bij een vacature en ik had een vraag dus heb ik gebeld. Ze ging nadenken of mijn opleiding en kennis aansloot bij wat ze wilden maar werd wel direct uitgenodigd voor een meeloopdag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.