Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Meerkoeten hebben vaak meerdere nesten. 
Ik heb vandaag een mooie nieuwe klok gekocht, heel ander gezicht, erg blij mee

Zo'n gekke dag gehad maar wel allemaal fijne dingen en vanavond eindelijk vriend weer zien en weekend!!! 

Friezinnetje schreef op 26-07-2024 om 18:10:

Meerkoeten hebben vaak meerdere nesten.
Ik heb vandaag een mooie nieuwe klok gekocht, heel ander gezicht, erg blij mee

Vond het zo lief om te zien!!
Leuk om te weten

Weer heerlijk uitgerust wakker, ook al ben ik vannacht even wakker geweest, had een bijzondere droom. Blij met mijn leven zoals het nu is, zou niet anders willen. Blij met een bepaalde vriendin, ook al zien en spreken we elkaar maar weinig, ik weet dat ze letterlijk voor mij door het vuur zou gaan en ik voor haar. Blij met het blije gevoel van binnen 😊


Net naar het tuincentrum geweest. Het is telkens weer een heerlijk uitje.

dat ik mijn huishouden eindelijk weer eens heb gedaan. 

Even omega3 halen, winkel is verhuisd en dat vergeet ik elke keer. Kijk nog even rond daar en slaag supergoed voor leuke kleding. Thuisgekomen zonder omega3 maar blij met mijn nieuwe kleding 😊

ik ben blij dat ik eindelijk eens uit kon slapen vandaag! Werd wel even wakker maar viel weer in slaap. Heel lang geleden dat ik pas om half 10 wakker werd.

Heerlijk relaxed weekend op de camping. Dat was lang geleden. 

Zit heerlijk  in de tuin onder de carport.  Temperatuur  is precies goed. Zacht briesje.  En vanavond  barbecuen voor het eerst dit jaar.

Malibu2 schreef op 27-07-2024 om 07:33:

Weer heerlijk uitgerust wakker, ook al ben ik vannacht even wakker geweest, had een bijzondere droom. Blij met mijn leven zoals het nu is, zou niet anders willen. Blij met een bepaalde vriendin, ook al zien en spreken we elkaar maar weinig, ik weet dat ze letterlijk voor mij door het vuur zou gaan en ik voor haar. Blij met het blije gevoel van binnen 😊

Kijk van zo'n bericht word ik nu ook vrolijker. Hoewel het best meevalt hoor. Het is mooi weer, net een plant op het nippertje gered van verdorsting, en de tuin ziet er prachtig uit. Dadelijk nog even zonnen als de zon nét op de goede plek staat.

Ook ik een heerlijk weekend op de camping 
Gezellig samen met 1 van de kinderen 
Hij vermaakt zich prima, zwemmeer, veel dieren, waar de kinderen bij mogen helpen, vrienden maken 
Heerlijk relaxed 
En vanmiddag een eind gefietst, voornamelijk door bos.

Van dit liedje word ik ook blij. De meesten zullen haar hiervan niet kennen maar ik vond haar de mooiste vrouw ooit met een mooie diepe stem:


https://www.youtube.com/watch?v=gnXLzK_7NYs

rionyriony schreef op 28-07-2024 om 18:47:

Van dit liedje word ik ook blij. De meesten zullen haar hiervan niet kennen maar ik vond haar de mooiste vrouw ooit met een mooie diepe stem:


https://www.youtube.com/watch?v=gnXLzK_7NYs

Martine Bijl is toch bij iedereen wel bekend? Al is het maar van Heel Holland bakt.

Herfstappeltaart schreef op 28-07-2024 om 18:54:

[..]

Martine Bijl is toch bij iedereen wel bekend? Al is het maar van Heel Holland bakt.

Ze is begonnen toen ze een puber was en toen zong ze vooral Anne Sylvestre onder begeleiding van haar eigen gitaar. "Vrouwe van de Wind" en dergelijke superromantische, super naïeve liedjes. Enkele jaren later dit soort liedjes zoals hierboven. Maar daarmee hield ze op.

 Ze heeft nog quizzen (Wie van de Drie), theatershows gedaan, vertalingen, kinderboeken. Poppen heeft ze gemaakt. Heel veel soorten werk. Ze was een multitalent. Veel daarvan, o.m. dit soort liedjes, hebben de meesten nooit gekend omdat ze toen nog niet geboren waren. Ze kenden haar vooral van "Heel Holland Bakt"; een programma dat ik nog nooit gezien heb, omdat ik niet zo van de kookshows ben.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.