Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


lientje69 schreef op 20-07-2024 om 16:59:

Het begint er op te lijken dat ik langzaam maar zeker mijn draai begin te vinden in mijn nieuwe baan. Ik heb zelf ook het idee dat het steeds soepeler gaat, en collega's en cliënten zijn ook positief. Zó fijn!

Ook jou gegund!! 👍🏻🌸

Zo goed dat je hiermee begonnen bent, en je positiviteit is heel mooi! Ik zou willen dat ik daar een beetje van had 💃🏻

Loulou39 schreef op 20-07-2024 om 17:52:

[..]

Ook jou gegund!! 👍🏻🌸

Zo goed dat je hiermee begonnen bent, en je positiviteit is heel mooi! Ik zou willen dat ik daar een beetje van had 💃🏻

Gewoon proberen  Loulou! 

Ik dacht ook altijd dat ik niks kon en niet / nooit goed genoeg was. Op mijn 50ste het roer omgegooid ( opleiding  gedaan ) en nu op mijn bijna 55 nogmaals roer omgegooid ( wel in de zorg gebleven maar fiks lastigere tak van sport )

En ik blijk  zó veel meer te kunnen  dan ik ooit gedacht  had! Soms lukt het me nu ( had een erg negatief zelfbeeld  ) helemaal  om een beetje trots op mezelf te zijn. 

Dat ik dit pas op deze leeftijd  begin te leren is dan wel weer jammer, maar hee, nooit te oud om te leren toch?

lientje69 schreef op 20-07-2024 om 18:16:

[..]

Gewoon proberen Loulou!

Ik dacht ook altijd dat ik niks kon en niet / nooit goed genoeg was. Op mijn 50ste het roer omgegooid ( opleiding gedaan ) en nu op mijn bijna 55 nogmaals roer omgegooid ( wel in de zorg gebleven maar fiks lastigere tak van sport )

En ik blijk zó veel meer te kunnen dan ik ooit gedacht had! Soms lukt het me nu ( had een erg negatief zelfbeeld ) helemaal om een beetje trots op mezelf te zijn.

Dat ik dit pas op deze leeftijd begin te leren is dan wel weer jammer, maar hee, nooit te oud om te leren toch?

🌸

Over gunnen gesproken, Lientje wat fijn dat je zo tot je recht komt op je werk!

En pff nee, ook 50+ers kunnen prima nieuwe dingen bijleren! Dat veel werkgevers daar niet veel van willen weten, is echt treurig.

Idd Lientje, we kunnen veel meer dan we denken.

Heerlijke temperaturen na een verfrissend buitje, heb lekker alles opengezet.

OperaQueen schreef op 20-07-2024 om 22:19:

Heerlijke temperaturen na een verfrissend buitje, heb lekker alles opengezet.

O wat heerlijk! Hier is het nog steeds zo benauwd 😝

Maar blij voor jou (even on topic 😁)

Liefde  

Echt een heerlijke dag gehad vandaag. Het begon al met de weegschaal die 55 kilo aan wees. Ik ben wat milder wat mezelf betreft.

Trots op mezelf dat ik de tassen van een weekend camping al geleegd heb! Dochter keek ook al verbaasd toen ze de tas zocht omdat ze een bepaalde trui aan wilde en ik zei dat-ie al in haar kast hing. 

Mijn supergrote Yucca doet het goed op cactusvoeding.

In deze tijd een enorm lieve gastouder gevonden voor ons kindje vanaf januari. Exact de twee dagen die ik nodig had, precies het type mens waar ik op hoopte! 

Gelebloem schreef op 22-07-2024 om 16:45:

In deze tijd een enorm lieve gastouder gevonden voor ons kindje vanaf januari. Exact de twee dagen die ik nodig had, precies het type mens waar ik op hoopte!

Wat fijn voor je, zo belangrijk om een goed gevoel te krijgen bij de gastouder! Alweer een zorg minder  

Yumi schreef op 22-07-2024 om 17:34:

[..]

Wat fijn voor je, zo belangrijk om een goed gevoel te krijgen bij de gastouder! Alweer een zorg minder

Dankjewel, lief van je! Ben ik ook heel blij mee in deze wat weerbarstige tijden

Mevrouw besluiteloos alias ondergetekende heeft eindelijk een (Onbelangrijke; hoe knulliger hoe besluitelozer ik ben) knoop doorgehakt en meteen gedaan en daar ben ik erg blij mee want ik zat echt al weken te twijfelen (en uit te stellen).

Gaat nergens over; ik wilde een nieuwe logeermogelijkheid sinds ik mijn logeerbedden heb verkocht via mp. Nam veel ruimte en ik d8 het niet nodig te hebben maar ik  krijg toch regelmatig een logé (sinds ze weg zijn, zul je net zien) dus ik vond het toch wel handig. Ik heb alleen een klein autootje (Opel Tigra) en bezorgen kost best wat en ik kon moeilijk kiezen. Ik dacht vanmorgen 'en nou is het afgelopen'; ik op website degene die me wat leken opgezocht, naar de Ikea gereden om ze te bekijken, eentje uitgezocht, bed8 dat het niet zo groot was dus toch wel in mn autootje zou passen. vervolgens ding in auto gepropt wat toch wat lastiger ging (dus grootste onderdeel uit doos gehaald, toen kon die net achter de stoelen) maar is toch gelukt  en das hartstikke lekker. (Ben nu wel door mn deo heen en ik moet hem nog ff in elkaar zetten)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.