Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik heb echt van vandaag genoten. Had een vrije dag, dus kon mijn gang gaan. 
Vanochtend was ik erg blij met de medewerkers van de bibliotheek die erg behulpzaam waren. Vanmiddag lekker gezwommen en boekje gelezen aan het water en nu de BBQ aan. Heerlijke dag! 

Tara82 schreef op 19-07-2024 om 16:03:

Dat kleuter mee mocht zingen tijdens de voorstelling. Ze kende het hele liedje niet, maar ze wilde gewoon mee doen en ging vol overtuiging achter de microfoon staan en met haar mond bewegen .

Ze vertelde mij vandaag ook dat ze later als ze groot is stenen gaat verzamelen en een stenen museum gaat beginnen . Ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk ooit gaat worden.

Ach wat lief 

Tara82 schreef op 19-07-2024 om 16:03:

Dat kleuter mee mocht zingen tijdens de voorstelling. Ze kende het hele liedje niet, maar ze wilde gewoon mee doen en ging vol overtuiging achter de microfoon staan en met haar mond bewegen .

Ze vertelde mij vandaag ook dat ze later als ze groot is stenen gaat verzamelen en een stenen museum gaat beginnen . Ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk ooit gaat worden.

O, geodeet in de dop! Moedig maar goed aan, daar is een goeie boterham mee te verdienen op het moment dat je herkent welke stoffen er in een bodemmonster zitten.

"Geologen moeten de bossen in om bodemmonsters te nemen. Tussen de bomen, struiken en muggen moeten ze zo’n beetje steen voor steen bekijken welke grondstoffen aanwezig zijn."

Waar zijn de zeldzame metalen in Europa? Dat weet niemand | Trouw

Vandaag genoten van mijn wandelingetje, gelukkig viel de hitte hier reuze mee, zeker onder de bomen was het heerlijk.

Auwereel schreef op 19-07-2024 om 18:48:

[..]

O, geodeet in de dop! Moedig maar goed aan, daar is een goeie boterham mee te verdienen op het moment dat je herkent welke stoffen er in een bodemmonster zitten.

"Geologen moeten de bossen in om bodemmonsters te nemen. Tussen de bomen, struiken en muggen moeten ze zo’n beetje steen voor steen bekijken welke grondstoffen aanwezig zijn."

Waar zijn de zeldzame metalen in Europa? Dat weet niemand | Trouw

Wie weet. Ik zou het wel leuk vinden .Het is ieder geval beter dan het vorige beroep wat ze had gekozen. Namelijk zeemeermin . We gaan deze vakantie sowieso nog naar een aantal musea. Toen ik 5 was wilde ik gewoon juf worden. 

Tara82 schreef op 19-07-2024 om 19:25:

[..]

Wie weet. Ik zou het wel leuk vinden .Het is ieder geval beter dan het vorige beroep wat ze had gekozen. Namelijk zeemeermin . We gaan deze vakantie sowieso nog naar een aantal musea. Toen ik 5 was wilde ik gewoon juf worden.

Ik ga 100% voor zeemeermin!! ❤️

Van de logeerkat  
Het is zo’n heerlijk beest, grote relaxte kater die keihard spint als je m aait, een beetje het tegenovergestelde van mijn ietwat tuttige poesje Kater is erg op z’n gemak en poes is héél nieuwsgierig naar wie er in dat kamertje zit, maar vertoont geen tekenen van stress. Ook vannacht geen gekrabbel of mauwconcerten gehad. Dus dat is hoopvol!

Dat het overzetten van mijn telefoon mobile naar andere provider goed is gelukt.

Moosey schreef op 20-07-2024 om 08:46:

Van de logeerkat
Het is zo’n heerlijk beest, grote relaxte kater die keihard spint als je m aait, een beetje het tegenovergestelde van mijn ietwat tuttige poesje Kater is erg op z’n gemak en poes is héél nieuwsgierig naar wie er in dat kamertje zit, maar vertoont geen tekenen van stress. Ook vannacht geen gekrabbel of mauwconcerten gehad. Dus dat is hoopvol!

Wat gezellig!

Twee lieve vrienden hebben me gister de hele dag geholpen met mijn huis schoonmaken en alles klaarzetten voor als de baby er straks is. Mijn huis is spic en span, alles ligt op zijn plek, en als klap op de vuurpijl is er voor me gekookt en is de koelkast volgestopt met lekker eten. Voel me dankbaar

Ik heb dus een teenprobleem, en dat is lastig met schoenen. Ik heb schoenen die redelijk luchtig zijn en bij de teen ook nog ok zitten, maar daarvan is de binnenzool versleten en dat loopt toch wat minder. Maar kennelijk zijn ze uitgelopen, want van nieuwe, vergelijkbare schoenen voelde ik gelijk al, die doen zeer bij de teen. Sandalen waarvan de teen open is, durf ik niet aan, te kwetsbaar voor m'n zere teen. Toen zag mijn man sandalen die bij de teen dicht zijn. Misschien geen modieus hoogstandje, maar ze lopen zalig! Dus helemaal blij met m'n nieuwe sandalen!

Vanmorgen stonden we al om 10 uur bij een zwemmeer in de buurt  (over de grens in Duitsland)
Goed plekje, heerlijk gezeten, gesupt, kinderen ook, plus zwemmen en bootje varen.
Zo relaxed 
Om 3 uur waren we weer thuis en na een frisse douche nu verder relaxen 

Het is gelukt om het bed van kleuter uit elkaar te halen en omgekeerd weer inelkaar te zetten . Kleuter helemaal blij dat ze nu een half hoogslaper heeft. Ik bedacht te dat we nog lampionnen lampen slinger hadden. Die heb ik nu onder het bed gehangen zodat het een knus huisje is. Ze is nu haar kamer aan het herinrichten .

Auwereel schreef op 20-07-2024 om 14:46:

Ik heb dus een teenprobleem, en dat is lastig met schoenen. Ik heb schoenen die redelijk luchtig zijn en bij de teen ook nog ok zitten, maar daarvan is de binnenzool versleten en dat loopt toch wat minder. Maar kennelijk zijn ze uitgelopen, want van nieuwe, vergelijkbare schoenen voelde ik gelijk al, die doen zeer bij de teen. Sandalen waarvan de teen open is, durf ik niet aan, te kwetsbaar voor m'n zere teen. Toen zag mijn man sandalen die bij de teen dicht zijn. Misschien geen modieus hoogstandje, maar ze lopen zalig! Dus helemaal blij met m'n nieuwe sandalen!

Wat fijn!! Gegund!👍🏻🌸

Het begint  er op te lijken  dat ik langzaam maar zeker mijn draai begin te vinden in mijn nieuwe baan.  Ik heb zelf ook het idee dat het steeds soepeler gaat,  en  collega's en cliënten   zijn  ook positief.  Zó fijn!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.