Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van het superluxe Eucerin proefpakketje wat ik kreeg van de apotheek voor m8jn schrale winterhuid. Ik heb een allergie voor geurstoffen en reageer op nog heel veel andere stofjes in dagcrème. Zelfs voor een merk als clinique ben ik allergisch. Ben benieuwd, deze trekt fijn in.

Dat ik vandaag veel bewogen en toch hard gewerkt heb. Vanwege de sneeuw en gladheid durfde ik de fiets niet te pakken, ik heb vandaag ongeveer 7 km gelopen en nog een ruim uur yoga. Voor een vrije dag is 7 km niet overdreven veel, gewoon een lekker eindje, maar op een werkdag met zittend beroep wel.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-01-2024 om 06:51

Blij met goede uitslag van scan die huisarts voor de zekerheid wilde laten maken, en blij om iets sufs: ik ben dol op leuke, lekkere, gezonde ontbijtjes maken en ik maak regelmatig iets met overnight oats zodat er al een heerlijk ontbijtje klaar staat als ik opsta, nu ook weer. Goed begin vd dag

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-01-2024 om 06:51:

Blij met goede uitslag van scan die huisarts voor de zekerheid wilde laten maken, en blij om iets sufs: ik ben dol op leuke, lekkere, gezonde ontbijtjes maken en ik maak regelmatig iets met overnight oats zodat er al een heerlijk ontbijtje klaar staat als ik opsta, nu ook weer. Goed begin vd dag

Wat fijn, die goede uitslag. 

Blij dat ik eerlijk ben geweest tegen een vriendin over haar lakse houding. Blij dat ik zulke dingen nu durf. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-01-2024 om 07:34

Damoontje schreef op 17-01-2024 om 06:57:

[..]

Wat fijn, die goede uitslag.

Blij dat ik eerlijk ben geweest tegen een vriendin over haar lakse houding. Blij dat ik zulke dingen nu durf.

Wat goed van je! Lucht erg op, eerlijk zijn tegen iemand.

Ik had het ook wel verwacht, die scan was meer om dingen uit te sluiten maar het is toch wel heel erg fijn... Ik had gister een lullig botsinkje met mijn auto (niks behalve mijn auto beschadigd, niemand gewond, gewoon heel lullig...), dat was erg dom, ik keek gewoon niet goed) en ik voel me er vrij dom door maar dit relativeert enorm; gezondheid is belangrijker dan een beschadigd autootje. (Klein beetje maar, aan de achterkant)

Ja soms is het fijn het zeker te weten. 

Ja ik heb vaker gedacht, zijn we nog wel vriendinnen. Dan was er een radiostilte maar er kwam ook altijd wel een verklaring etc. Nu de knoop doorgehakt. 

Ze was heel onverschillig. Ik zei iets over ziekenhuis en ze zei, dat is heel lang geleden toch? Ik gaf aan dat het afgelopen december was. En toen interesseerde het haar nog niet echt. Sorry maar dan ben je geen vriendinnen, dan ben je een kennis. 

Ontopic... blij: Mijn tante komt! Zij was er wel in december en nu gaan we ook even op een rustiger moment thee drinken. Gezellig. 

Dit! Hoewel ook dit jaar weer's te laat voor kaartjes (die ook steeds duurder worden😢) mogelijk toch een 'geitepaadje' gevonden om Froukje live te gaan zien.                                                                                     Maar ok,ze zeggen ook niet voor niets, "Er gaat niets boven Groningen"🙂. https://www.ad.nl/groningen/muziekevenement-eurosonic-noorderslag-weer-van-start-in-groningen~a7c92423/

Van het bezoek van mijn tante. Het leeftijdsverschil wordt steeds kleiner en we leven weer meer in dezelfde wereld nu haar kinderen niet meer zo klein zijn. Heel gezellig. 

ik ben heel blij dat ik niet in Limburg woon.

Naar spraakmemo van een vriendin aan het luisteren. Zo blij dat ze weer blij is en weer plannen kan maken. 

Van mijn nieuwe kapper, goed advies en mijn haar zit top 

Dat ik vanmiddag zo maar vrij kon nemen. Voordeel dat je een dag hebt dat je geen groep draait en daardoor zoiets makkelijk(er) kan doen.

Dat mijn pakket onderweg is!

Fijne feedback gekregen op werk afgelopen tijd, van verschillende kabten. Duurde even voor ik m'n plek daar gevonden heb maar nu echt goed gevoel en ga met veel plezier naar werk. 

Van een jongetje op de fiets met een muts op met de woorden ' FUCKING  KOUD'.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.