Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van een vriendin uit t Noorden die in de buurt moet zijn en appt voor een bakje koffie. 

Zo leuk ongedwongen. Ik moest het vaak laten afweten afgelopen jaar. Niks geen gezeur van zijn-we-nog-wel-vriendinnen. Ze zal straks misschien wel wat vragen hebben maar verder gewoon gezellig een bakje koffie of thee. 

Damoontje schreef op 14-01-2024 om 14:20:

Van een vriendin uit t Noorden die in de buurt moet zijn en appt voor een bakje koffie.

Zo leuk ongedwongen. Ik moest het vaak laten afweten afgelopen jaar. Niks geen gezeur van zijn-we-nog-wel-vriendinnen. Ze zal straks misschien wel wat vragen hebben maar verder gewoon gezellig een bakje koffie of thee.

Dat zijn de echte vriendinnen, snap dat je daar blij van wordt Damoontje👍️

Yumi schreef op 14-01-2024 om 14:32:

[..]

Dat zijn de echte vriendinnen, snap dat je daar blij van wordt Damoontje👍️

Ik sluit me hierbij aan!

Niet vandaag perse maar dit weekend. Was zo moe uit uitgeblust en hele weekend bij vriend geweest en geslapen, gerust en verzorgd. Beetje gewandeld, bios geweest, films gekeken, voor me gekookt en vroeg naar bed. Precies wat ik nodig had. 

Gisteren met een vriendin naar de Efteling geweest. Op de valreep nog in de Python gekund, er was een technische storing. Ik zag alleen net een testrit gaan, wat meestal betekent dat de attractie snel weer open gaat, en ja hoor!  

Dat weeronline nou eens één keertje juist aangaf wanneer het ging regenen.
Kleine drie kwartier gewandeld, vijf minuten binnen :  regen!
(Zo vaak klopt er niets van  de voorspelling   ...)

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-01-2024 om 20:26

Van een heel erg leuk weekend met vriend, wat net erg leuk eindigde, met kaarsjes en zo... (had hij bed8) 

Oww en nu vergeet ik bijna dat ie ook nog eens een held is want hij heeft Cruise control in mn auto gezet, zo chill!! Echt superblij mee!!

Yumi schreef op 14-01-2024 om 14:32:

[..]

Dat zijn de echte vriendinnen, snap dat je daar blij van wordt Damoontje👍️

Jaaa het was ook heel erg gezellig. Heb ook eerlijk kunnen zijn over wat persoonlijke omstandigheden. Dat was iets te veel voor aan de telefoon, maar zo face to face wel fijn dat ik eea kon uitleggen. Het lag ook niet aan haar dat de vriendschap op een lager pitje stond. 

Zo spontaan vind ik ook prettiger dan dat gepuzzel met agenda's. 

gezellige middag en nazit gehad van toneelvoorstelling in het dorp. Echt een geweldig stuk en enorm gelachen. 

Vandaag vakantie geboekt voor eind mei naar Kusadasi in Turkije. 

watertoren schreef op 15-01-2024 om 18:29:

Vandaag vakantie geboekt voor eind mei naar Kusadasi in Turkije.

Leuk! Geniet alvast van de voorpret 

Van het forum! 

Dat de camping in Italië waar we naartoe willen nog plek heeft en we dus geboekt hebben Ben benieuwd!

Van vrienden die enthousiast reageren op het idee van een weekend weg. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

15-01-2024 om 19:29

Van een kwartiertje sneeuwpret met vriend vanmiddag, we leken wel twee kleine kinderen, heerlijk...  (Ik had in mijn hoofd om hem in te peperen maar dat was vooral andersom  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.