Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


van mijn aankopen van Ikea! 

Mijn lief die ineens voor mij kookt! Meestal kook ik namelijk maar nu kon ik even liggen omdat we vanavond theater hebben en daarna nog gaan dansen en ik moe ben

stokstaart schreef op 13-01-2024 om 18:10:

Mijn lief die ineens voor mij kookt! Meestal kook ik namelijk maar nu kon ik even liggen omdat we vanavond theater hebben en daarna nog gaan dansen en ik moe ben

Lief!
Veel plezier vanavond! 💃🏻

Dat ik gisteravond zo lief door iemand ben geholpen toen ik in de trein door een man lastig gevallen werd! Echt zo top!
Ik kon door een luxe probleem geen kant op en zij hielp me en bleef bij me totdat we later het station uit waren! 
Dat soort jonge leuke mensen zijn er gelukkig ook nog 👍🏻
(Volgende keer met de auto (als mijn sleutel het weer doet, want die heb ik vandaag per ongeluk gewassen, zie klusjes topic 😂))

Loulou39 schreef op 13-01-2024 om 18:54:

Dat ik gisteravond zo lief door iemand ben geholpen toen ik in de trein door een man lastig gevallen werd! Echt zo top!
Ik kon door een luxe probleem geen kant op en zij hielp me en bleef bij me totdat we later het station uit waren!
Dat soort jonge leuke mensen zijn er gelukkig ook nog 👍🏻
(Volgende keer met de auto (als mijn sleutel het weer doet, want die heb ik vandaag per ongeluk gewassen, zie klusjes topic 😂))

Wat fijn!

Broodjebrie schreef op 13-01-2024 om 19:07:

[..]

Wat fijn!

Ja hè! Was best wel bang omdat ik nergens naar toe kon en de batterij van mijn telefoon zo goed als leeg was (anders had ik het noodnummer geappt). Voortaan powerbank mee!
Maar zij had het meteen door en hielp ook meteen: ik vind haar echt een held! 

Belachelijk dat je niet eens meer veilig om 21:00 met de trein kunt gaan 😡. Ligt misschien ook aan het traject, maar toch…

net een supergezellige middag met een vriendin gehad. High-tea gedaan, lekker bij gekletst, ook nog een borrel na de tijd en nu weer thuis. 

Loulou39 schreef op 13-01-2024 om 19:15:

[..]

Ja hè! Was best wel bang omdat ik nergens naar toe kon en de batterij van mijn telefoon zo goed als leeg was (anders had ik het noodnummer geappt). Voortaan powerbank mee!
Maar zij had het meteen door en hielp ook meteen: ik vind haar echt een held!

Belachelijk dat je niet eens meer veilig om 21:00 met de trein kunt gaan 😡. Ligt misschien ook aan het traject, maar toch…

Dat vroeg ik me af inderdaad, had je het noodnummer niet kunnen bellen? Voortaan je powerbank mee inderdaad. 

Wat naar Loulou! 

IK word blij van het idee van vakantie. Zin in! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-01-2024 om 07:45

Ik was gister (en nu nog steeds eigenlijk  ) erg blij van een klein hondje die we tegenkwamen op de markt. Ik kon niet stoppen met spelen met haar en aaien 

He LouLou wat vervelend!  Herkenbaar trouwens, net op zo'n moment je mobiel leeg. Erg fijn dat iemand je hielp!

IK heb geboekt! 

Meestal denk ik er nog even over na maar het was een scherpe prijs en ik dacht, niet te lang twijfelen. Lekker in t voorseizoen en hopelijk is de zon nog niet te fel. 

Damoontje schreef op 13-01-2024 om 17:08:

van mijn aankopen van Ikea!

Hier hetzelfde! Wat is het bij jou geworden?

Hier deze kast uit de Stockholm serie ♥️ we hebben de salontafeltjes al, maar zocht nog een niet te hoge en niet te brede kast, waar wel veel in kan. Deze is perfect!

images?q=tbn:ANd9GcTc7XgN9r_dPw2PgPe_EDPYkrJMR_hC_7WfZQ&usqp=CAU


Prachtig Blair! 

Ik heb opbergartikelen gekocht. Tijdschriftencassettes (of hoe heet dat), een mand en een opbergdoos. En twee glazen schalen. Ik was met de trein en kon helaas verder niets meenemen. Of misschien maar beter. 

Vind het fijn alle ordners etc in wit te hebben. Even kijken of dit bevalt en dan kan ik evt nog wat bij halen. Kijken of dan iemand met de auto mee kan. 

Ik vind al hun opbergers geweldig! Zoveel praktische dingen hebben ze daar ik ben echt groot fan van Ikea!

Loulou39 schreef op 13-01-2024 om 18:49:

[..]

Lief!
Veel plezier vanavond! 💃🏻

Ja!! En het was super leuk allemaal!


Wat naar dat je werd lastiggevallen en wat fijn dat er iemand was die je hielp en bij je bleef.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.