Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat ik al weer weekend heb

Loulou39 schreef op 11-01-2024 om 20:29:

[..]

Dank je wel! 💕

Ik ga niet eens vergelijken (handschoenen), ik ga ze ook kopen 😁

Hou er wel rekening mee dat de jas die je erbij wil dragen wijde mouwen heeft. De batterij is nogal aanwezig en zit ter hoogte van de binnenkant pols.

Friezinnetje schreef op 11-01-2024 om 20:50:

dat ik al weer weekend heb

Heerlijk ik ook! Alvast een fijn weekend 

Zilver_gray schreef op 11-01-2024 om 21:35:

[..]

Heerlijk ik ook! Alvast een fijn weekend

Ik ook! Morgen vrij genomen 💃🏻

(Dank voor de tip van de wijde mouwen).

Loulou39 schreef op 11-01-2024 om 21:43:

[..]

Ik ook! Morgen vrij genomen 💃🏻

(Dank voor de tip van de wijde mouwen).

Jij ook alvast een fijn weekend 

(Wlcm)

Zilver_gray schreef op 11-01-2024 om 21:35:

[..]

Heerlijk ik ook! Alvast een fijn weekend

Jij ook!

Schaatsen met mijn kinderen. Om half 3 toedeloe gezegd op t werk en om 8 uur kwamen we van de ijsbaan rollen. Heerlijk!

Koettie schreef op 11-01-2024 om 20:31:

Gestopt met roken en met wat ik bespaard heb kon ik vandaag via Vinted de dr martens kopen die ik wilde. Naja, officieel pas morgen qua geld maar mocht alvast van mezelf. En prima prijsje nieuw zijn ze 230 en nu voor 90. Hopelijk zien ze er in het echt zo goed uit als op de foto!

Wat leuk, ik hoop dat je het volhoudt en dat je jezelf regelmatig weet te belonen met het uitgespaarde geld.

Dat ik eindelijk de juiste kast heb gevonden voor in ons huis! Hij is echt perfect, past bij de rest, qua formaat goed, stijl is goed. De kast die ik zocht. Enige jammere is dat we hem in België moeten ophalen, hier in Nederland hebben ze deze niet bij IKEA

Fidodido schreef op 11-01-2024 om 23:17:

Schaatsen met mijn kinderen. Om half 3 toedeloe gezegd op t werk en om 8 uur kwamen we van de ijsbaan rollen. Heerlijk!

Man gisteren ook, maar dan op de uiterwaarden  ik kan helaas niet zomaar weg op mijn werk, dus heb het aan me voorbij moeten laten gaan deze keer.

Dat ik gechat heb met Veilig Thuis. Stoer om de drempel over te gaan, nu handvaten gekregen. 

Hier op de Uiterwaarden ook ijs, heerlijk!

Een koude winderige wandeling op het strand.  Daarna lekker even bij komen in  een heel gezellige strandtent, waar ook altijd veel honden zijn.

Van mijn nieuwe coupe! 

Noodgedwongen moest ik opeens zoek naar een nieuwe kapper. 

Ben daar net geweest; wauw wat kan zij goed luisteren, aanvoelen en uitvoeren!

Ben meer dan tevreden, en niet onbelangrijk; veel goedkoper dan mijn oude kapper en ze hebben een veel betere service.

Dat ik dit niet eerder heb ontdekt 

Van een oude brief die ik tijdens het opruimen toevallig vond. Het was een brief van jaren geleden, geschreven door mezelf en gericht aan mezelf, om op een toekomstig moment te lezen. 

Dat moment was dus vandaag. Van wat ik las werd ik niet erg blij, maar wat ben ik blij dat dat allemaal achter me heb gelaten. Het leven is nu veel fijner 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.