Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lekker gewandeld. Medicijnen voor de katten opgehaald, daarna doorgelopen om boodschappen te doen. Het was koud, maar erg lekker!

Lollypopje

Lollypopje

10-01-2024 om 16:56 Topicstarter

Dat Kuipers per direct vertrekt 🥳🥳🥳

Hopelijk stopt zijn opvolger de sabotage van goede long covid zorg van Kuipers

Lollypopje schreef op 10-01-2024 om 16:56:

Dat Kuipers per direct vertrekt 🥳🥳🥳

Hopelijk stopt zijn opvolger de sabotage van goede long covid zorg van Kuipers

Dat en ook zijn plannen voor het sluiten van SEH's en wie weet wat hij nog meer bedacht. Wat een vreselijk slechte minister was hij. 

Blij dat hij weg is 🥳

Vandaag gesprek of ik m'n urennorm gehaald heb. Stom gedoe in de zorg vind ik maarja, gesprek moet elk kwartaal. Maar zat ruim boven mn norm dus prima. Toen meteen even informeel geïnformeerd naar mogelijkheden tot opleiding volgen, had een interessante gezien over bemoeizorg. En meteen akkoord. 

Moet er nog wel ff over nadenken, krijg het vergoed maar wel in eigen tijd. Het is sowieso 12 dagen met redelijk wat reistijd en neem aan nog uren voor voorbereiden/opdrachten. Dus hmmm. 

Heerlijke  boswandeling  gemaakt.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-01-2024 om 09:46

Dat ik ondanks dat ik me erg beroerd voelde gisteravond en vannacht toch een paar uurtjes heb kunnen slapen en vanmorgen met veel minder buikpijn wakker werd. Ook blij met overleg huisarts en de vraag vd assistente of ik voor de zekerheid even langs wilde komen straks. (En dat doe ik toch maar even want dit is nou de 3e x dat die darmen lopen te klieren...  )

Zo ontzettend relativerend, dit soort dingen want op zo'n moment wil je alleen maar geen pijn meer en de rest kan je op zo'n moment echt even gestolen worden...

Lollypopje schreef op 10-01-2024 om 16:56:

Dat Kuipers per direct vertrekt 🥳🥳🥳

Hopelijk stopt zijn opvolger de sabotage van goede long covid zorg van Kuipers

Jaa!!! Ik vond dat ook goed nieuws! Hopelijk gaat de volgende veel doen voor LC!! En het sluiten van kinderhartcentra terugdraaien en ook het sluiten van seh's e.d.

Vanochtend naar kantoor gefietst met -3 en voor het eerst 0 koude/ pijnlijke vingers...blij met mijn handschoenen met verwarming! 

stokstaart schreef op 11-01-2024 om 11:09:

[..]

Jaa!!! Ik vond dat ook goed nieuws! Hopelijk gaat de volgende veel doen voor LC!! En het sluiten van kinderhartcentra terugdraaien en ook het sluiten van seh's e.d.

Nou, het sluiten van kinderhartcentra is al nietig verklaard, lees ik net! 

SombraOnline schreef op 11-01-2024 om 16:06:

[..]

Nou, het sluiten van kinderhartcentra is al nietig verklaard, lees ik net!

Mooi! 

Zilver_gray schreef op 11-01-2024 om 13:19:

Vanochtend naar kantoor gefietst met -3 en voor het eerst 0 koude/ pijnlijke vingers...blij met mijn handschoenen met verwarming!

Ooh handschoenen met verwarming?!?! Ik ga Googlen 😁

En zo goed van de kinderhartcentra! Ik las het vanmiddag 💃🏻

Dat twee mensen die ik lang niet heb gesproken, allebei toevallig vandaag appten en ik net met allebei binnenkort heb afgesproken 😁
En dat ik morgen vrij heb genomen en met een vriendin ga shoppen 💃🏻
(Niets nodig, behalve dikke huissokken, maar gezellig 😁).
En dat ik met weer een andere lieve vriendin heb afgesproken om binnenkort in ons lievelingscafé/restaurant gluhwein te gaan drinken 👍🏻

Zin in!

Loulou39 schreef op 11-01-2024 om 19:23:

Dat twee mensen die ik lang niet heb gesproken, allebei toevallig vandaag appten en ik net met allebei binnenkort heb afgesproken 😁
En dat ik morgen vrij heb genomen en met een vriendin ga shoppen 💃🏻
(Niets nodig, behalve dikke huissokken, maar gezellig 😁).

En dat ik met weer een andere lieve vriendin heb afgesproken om binnenkort in ons lievelingscafé/restaurant gluhwein te gaan drinken 👍🏻

Zin in!

Oh da's heerlijk, geniet ervan 

Deze handschoenen heb ik:

https://www.ekoi.com/nl/winterhandschoenen/13453-winter-warmte-handschoenen-ekoi-warmte-concept-5-licht.html?sc=nl&idAttribute=40&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL-PMAX&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI5v-Myf7VgwMVfIpoCR1FGAu6EAQYAiABEgLAffD_BwE

Gestopt met roken en met wat ik bespaard heb kon ik vandaag via Vinted de dr martens kopen die ik wilde. Naja, officieel pas morgen qua geld maar mocht alvast van mezelf. En prima prijsje nieuw zijn ze 230 en nu voor 90. Hopelijk zien ze er in het echt zo goed uit als op de foto! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.