Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-01-2024 om 16:40

Van het geniale idee van vriend om een nieuwe modem te regelen. Zit al weken te klooien hier met internet maar ik ben echt A-technisch en het kwam echt niet in mij op dat een modem van 10 jaar onderhand middeleeuws is. Ook blij van KPN, hadden ze ook in de winkel waar ik niet erg ver weg van woon dus ben ff op en neer gegaan en heb nu al een nieuwe 

Van de verbouwing bij mijn ouders, het is mooi geworden! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-01-2024 om 17:29

Nog iets andijvie maar wel fijn; Handige Harry (vriend) heeft mijn strijkplank gemaaaaakt!! Niet dat ik vaak strijk maar handig om was te vouwen. Oud dingetje wat laatst uit elkaar gevallen was, heeft ie ff aan elkaar gelast..

Had schoenen besteld via vinted maar opeens bericht dat het niet bezorgd kon worden op t postpunt en het teruggestuurd zou worden. Maar vandaag werden ze opeens thuisbezorgd. Super blij mee! 

Ik werd wakker in een prachtige witte wereld.  Hier is ruim 5 cm sneeuw gevallen.  Mazzel want 15 km verderop bij mijn broer slechts een dun laagje. De zon volop erbij.  Ik ben 5 uur lang buiten geweest. Heb daarvan 3.5 uur gelopen en de rest stilstaan.  Kijken,  luisteren. 
Bijna 18 km gelopen.  Het was zo stil in het veld.  Geluiden werden zo mooi gedempt.  Een reeënsprong gezien ( 8). Buizerd.  Fazanten.  Patrijs.  En totaal niet koud.  Kwam nog iemand tegen die aan het langlaufen was.  

Beterlaat2021! schreef op 19-01-2024 om 15:03:

Van een jongetje op de fiets met een muts op met de woorden ' FUCKING KOUD'.

Van deze muts, ik moet hierom lachen 😁

En ik heb mezelf zojuist de yogamat gegeven die ik al weken op het oog had (plus mooie thermosfles, voor koud en warm).
Hoop dat het snel geleverd wordt 😅

Dat ik t weekend vrij ben en lekker kan aan rommelen. Geen wekker, geen dringende telefoontjes. Geen familieverplichtingen.

Net de slappe lach gehad. Heerlijk.

Als iemand nog een idee zoekt voor een Carnavalskostuum voor een trio: 

- Mierenneuker, een grote mier maken die je om je middel draagt
- Kommaneuker, hetzelfde idee maar dan een komma
- Motherfucker, hetzelfde idee maar dan met een sarapop.

Te erg maar we hadden wel lekker de slappe lach 🤣

Hahaha suzyq! 
Van het idee dat mijn zus gaat bevallen op korte termijn! Ook spannend want ze heeft al een moeilijke bevalling gehad. Maar ook leuk! 

Damoontje schreef op 21-01-2024 om 06:41:

Hahaha suzyq!
Van het idee dat mijn zus gaat bevallen op korte termijn! Ook spannend want ze heeft al een moeilijke bevalling gehad. Maar ook leuk!

Leuk, mijn zus gaat ook binnen nu en een paar weken bevallen van haar 2e! Misschien bevallen ze op dezelfde dag haha!

Ja… spannend! Bij mijn zus wordt het wel ingeleid maar ze hebben de datum niet aan de grote klok gehangen. Maar ik weet t wel ongeveer en er kan altijd eerder iets gebeuren.
Ook spannend hoe de oudste reageert en of t bij oma goed gaat met logeren. (Ja ik leef helemaal mee).

Damoontje schreef op 21-01-2024 om 18:03:

Ja… spannend! Bij mijn zus wordt het wel ingeleid maar ze hebben de datum niet aan de grote klok gehangen. Maar ik weet t wel ongeveer en er kan altijd eerder iets gebeuren.
Ook spannend hoe de oudste reageert en of t bij oma goed gaat met logeren. (Ja ik leef helemaal mee).

Ik ken je gevoel. 

Ja het is eigenlijk een geplande keizersnede. Realiseer me nu dat dat misschien geen super lange operatie is en dat we wellicht morgen…? 
Heb juist een super suffe afspraak morgen maar dan houd ik mijn telefoon maar aan.

Blij van de uitnodiging van een (eerlijk gezegd) vage kennis voor een dagje Leiden. Vind ik heel leuk! 

Ik ben blij met dit weer. Eindelijk de sneeuw weg en de vrieskou. Het is 9 graden nu zo heerlijk. Ik kom net thuis van een vriendin. Het was 10 minuten lopen naar huis. Wel veel wind en op het laatst begon het te regenen maar gelukkig vriest het niet meer. Vanaf donderdag zit ik in Valencia en daar is het boven de 20 graden. Heerlijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.