Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Jongste was jarig vandaag en oudste zit al een tijdje niet zo lekker in haar vel. Dus ik vroeg me al een week af hoe ze deze dag vol zou houden. Want de hele dag visite zo ongeveer en er bleven ook mensen eten vanavond. Het ging geweldig, ze is er de hele dag bij geweest en had maar twee momenten waar het minder ging zei ze. Heel blij.

Het waren goede feestdagen en het was gisteren prettig bij de schoonfamilie, maar nu wel blij dat het even rustig is tot volgend weekend.

Het regent niet!

En de zon schijnt! En ik zie blauwe lucht!

Strijkijzer schreef op 26-12-2023 om 10:54:

Het regent niet!

Hier nu wel, jammer

Ik ben heel blij dat we op kerstavond na (was heel gezellig bij familie) helemaal niks hoefde met kerst. Lekker een beetje rommelen in huis en geen stress dat het netjes netjes moet zijn voor de visite. Vanmorgen een aantal dozen doorgeschoven kinderkleding uitgezocht en kleuter was helemaal blij met alles wat roze of glitters had en ik hoef aankomend jaar zo ongeveer niks meer voor haar te kopen. Straks zelf pizza maken en vanavond nog een film kijken. Ik geniet er wel van zo.

Dat mijn man zolang ik hoge koorts heb mijn duolingo doet, zodat ik mijn streak niet verlies. Schat! Zit boven 800 dus zou zonde zijn.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-12-2023 om 15:01

citroentje schreef op 26-12-2023 om 13:44:

Dat mijn man zolang ik hoge koorts heb mijn duolingo doet, zodat ik mijn streak niet verlies. Schat! Zit boven 800 dus zou zonde zijn.

Ach, dat is wel echt heel lief!

Van deze fijne relaxte kerst. Gister hier heerlijk samen met familie gegeten. En vandaag lekker helemaal niks op de planning. Vanmiddag heerlijk liggen dutten op de bank en dochter van dertien is nu aan het koken. Dat kan ze al heel goed. Ik geniet daar enorm van. Niet zozeer dat ik dan zelf niet hoef, maar ik zie haar gewoon steeds meer ‘volwassen’ dingen doen. Verantwoordelijkheid nemen en zorg dragen voor zichzelf en de mensen om haar heen. Word ik oprecht blij van. (En ook wel een beetje trots).

Zo. Alle verplichtingen zitten erop. Heerlijk. 

De vloerverwarming die we sinds de verbouwing hebben. Geen koude vloer meer in de woonkamer, heerlijk.

Netherfield schreef op 26-12-2023 om 19:35:

Zo. Alle verplichtingen zitten erop. Heerlijk.

Echt fijn! Nu met de kinderen 'Home Alone' kijken. Wat een jeugdsentiment. 

blij dat ik alles weer overleefd heb bij de schoonfamilie en mijn kind ook. Wat een stress met een kind van één en een gigantische hond die daar rondloopt. 10 keer een hartverzakking gehad en kind weer opgetild en uit de buurt gehouden. Panisch voor een bijtincident na wat verhalen ookal zeggen ze dat de hond niks doet, ze hebben zelf ook kinderen.

Van een heel relaxte kerst En de Streamers vanavond (gewoon op tv). Zo leuk   

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-12-2023 om 22:45

Tara82 schreef op 26-12-2023 om 13:31:

Ik ben heel blij dat we op kerstavond na (was heel gezellig bij familie) helemaal niks hoefde met kerst. Lekker een beetje rommelen in huis en geen stress dat het netjes netjes moet zijn voor de visite. Vanmorgen een aantal dozen doorgeschoven kinderkleding uitgezocht en kleuter was helemaal blij met alles wat roze of glitters had en ik hoef aankomend jaar zo ongeveer niks meer voor haar te kopen. Straks zelf pizza maken en vanavond nog een film kijken. Ik geniet er wel van zo.

Ik had de afgelopen 2 dagen wel van alles en ik had vanavond zo'n avond, die had ik ook echt zo ingepland (inclusief pizza  ), heerlijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.