Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


HAHA!wait..what schreef op 26-12-2023 om 22:43:

Van een heel relaxte kerst En de Streamers vanavond (gewoon op tv). Zo leuk

Jaaa ik werd ook helemaal blij van de streamers. Echt genieten 

Ik zag vandaag in een druk stukje stad opeens een bonte specht! 

Kerst bij de familie was zo ontzettend gezellig. Ik heb ervan genoten

een supergoed gelukte quiz, iedereen was in diens element, niemand voelde zich dom, het was alleen maar plezier plezier. En ik kreeg een paar dagen geleden een cadeautje van een winkel waar ik graag kom en dat heb ik net open gemaakt en word ik ook vrolijk van. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-12-2023 om 07:31

_Audrey schreef op 27-12-2023 om 00:12:

Kerst bij de familie was zo ontzettend gezellig. Ik heb ervan genoten

Hetzelfde hier! Was 1e kerstdag bij zus en haar gezin. 3 kleine kinderen dus het was druk maar die kleintjes zijn zo leuk 

Van mijn buurjongen die echt prachtig piano speelt Volgens mij hoorde ik ook iets van de film Amelie terug, zo mooi! Helaas is hij nu gestopt weer.

Man had een nieuwe winterjas nodig, dus wij de stad in vanmiddag. Hele mooie jas gevonden. Van 170 voor 75 euro ook nog! Dubbel blij. 

De droom waarvan ik wakker werd. Wauw! 

Precies het goede tafeltje gevonden voor op die ene plek in huis (terwijl we eigenlijk naar iets anders op zoek waren)

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-12-2023 om 08:00

Ik ben dol op lekkere ontbijtjes, daar zoek ik lekkere receptjes van en ik had er zojuist weer 1 en daar word ik heel erg blij van!

Een redelijke  goede nacht gehad. Zó lekker na weken nauwelijks  slapen!

Gister hele fijne avond gehad bij vriend. Hele week al moe en beetje down en gister helemaal tot rust kunnen komen. Lief verzorgd, goede seks en een Harry Potter film. Wat wil een mens nog meer. Vandaag nog een dagje werken en dan vrij tot 9 januari. 

van mijn kat, die heerlijk op schoot ligt. 

Druk bezig met studeren voel ik ineens een innerlijke drang om naar buiten te kijken. Ik kijk weg van mijn laptop naar buiten en zie binnen enkele seconden een grote zwerm vogels voorbij vliegen. Prachtig om te zien hoe ze in de harde wind door de lucht vlogen en er leek geen einde aan de zwerm te komen 😍

Naar de ezeltjes  geweest en een nieuw  adoptie ezeltje  uitgekozen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.