Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Beterlaat2021! schreef op 25-12-2023 om 08:40:

[..]

Mijn man zit dan naast me te snotteren, héérlijk..!

Wij hebben samen gesnotterd, hij zelfs (nog) meer dan ik. Mooie tv, zo veel liefde

als ik op tijd thuis ben, dan zie ik vanmiddag even de herhaling. Gisteravond zaten we nog te eten

Dat het kerst is. 

En de All You Need kerstspecial was inderdaad mooi. 
Zat ook veel meer vaart in dan toen het nog vanuit een studio werd uitgezonden (met uitzondering van dat postcode loterij gebeuren). 

Bakblik schreef op 24-12-2023 om 21:51:

[..]

Het liep op rolletjes tot het hoofdgerecht op tafel stond was er niets fout gegaan. Vraagt 1 van de gasten wat er allemaal in de tray-bake zit. Ik opnoemen: aardappel, spruitjes, wortel, ui, knolselderij en champignons.

Kijk ik nog eens goed in de schaal en zie geen champignons. Die gaan er altijd halverwege pas op, omdat ze anders helemaal verschrompelen. Die staan dus nog netjes schoon geborsteld en gesneden in de koelkast voor ....... Morgen moeten we ergens anders dineren dus geen idee of dat nog op gaat binnenkort.

Invriezen  en voor de  champignonsoep gebruiken of roerbakschotel later? Wel bevroren  in de pan doen, niet eerst laten ontdooien! ( bij soep eerst het water/ soep aan de kook brengen alvorens  je ze erin gooit )

Blij dat mijn man me wees op twee goudhaantjes in de tuin, die zie ik niet zo vaak, ik kende ze eigenlijk alleen uit mijn vogelherkenningsboek. Ze wipten druk heen en weer, maar zo dichtbij dat ik ze rustig kon bekijken.

van de zon! Was heerlijk buiten

Broodjebrie schreef op 25-12-2023 om 13:53:

van de zon! Was heerlijk buiten

Hier ook, net thuis van een flinke wandeling 

Mama-Inge schreef op 25-12-2023 om 13:59:

[..]

Hier ook, net thuis van een flinke wandeling

Lekker he, ik kan er weer even tegen.

Gezellige kerstbrunch gehad met bijna de hele familie. Nu op de bank voor AYNIL

Auwereel schreef op 25-12-2023 om 13:20:

Blij dat mijn man me wees op twee goudhaantjes in de tuin, die zie ik niet zo vaak, ik kende ze eigenlijk alleen uit mijn vogelherkenningsboek. Ze wipten druk heen en weer, maar zo dichtbij dat ik ze rustig kon bekijken.

Leuk ik heb ze wel een paar keer in de natuur gezien maar nooit in mijn tuin.

Bij onze voortuin zat vandaag een sperwer op de beukenhaag. Vind ik ook een mooie vogel. Ik denk dat hij op de mussen en mezen afkwam die er even daarvoor zaten.

Tuinfluiter schreef op 25-12-2023 om 15:28:

[..]

Leuk ik heb ze wel een paar keer in de natuur gezien maar nooit in mijn tuin.

Bij onze voortuin zat vandaag een sperwer op de beukenhaag. Vind ik ook een mooie vogel. Ik denk dat hij op de mussen en mezen afkwam die er even daarvoor zaten.

Leuk hè, sperwers! Hier bij ons in Frankrijk zitten er veel, ik zie ze vaak uit mijn raam. En heel veel spreeuwen en bonte spechten, ook zo fantastisch.

Vanavond voor de tigste keer "The long kiss goodnight". Voor ons de ultieme kerstfilm, daar word ik heel blij van.

Broodjebrie schreef op 25-12-2023 om 13:53:

van de zon! Was heerlijk buiten

Ja, geweldig! De harde wind even weg, geen regen en heel klein beetje zon.

Spontaan lange wandeling met een buuf gemaakt, daarvoor al keukenkastjes opgeruimd en alles over datum weggegooid, en nu lekker met allemaal hapjes en goede wijn films en m’n favo serie op Netflix kijken.

Lekker even een kerstdag zonder afspraken 😁💃🏻.

Ik wilde eerst nog even naar de supermarkt, maar besefte me dat ik al belachelijk veel in huis heb, dus i.p.v. vers stokbrood bak ik broodjes af in de airfryer, lekker met kruidenkaas etc.

Loulou39 schreef op 25-12-2023 om 16:53:

[..]

Ja, geweldig! De harde wind even weg, geen regen en heel klein beetje zon.

Spontaan lange wandeling met een buuf gemaakt, daarvoor al keukenkastjes opgeruimd en alles over datum weggegooid, en nu lekker met allemaal hapjes en goede wijn films en m’n favo serie op Netflix kijken.

Lekker even een kerstdag zonder afspraken 😁💃🏻.

Ik wilde eerst nog even naar de supermarkt, maar besefte me dat ik al belachelijk veel in huis heb, dus i.p.v. vers stokbrood bak ik broodjes af in de airfryer, lekker met kruidenkaas etc.

Klinkt heerlijk,  ik had vandaag ook helemaal voor mezelf. Morgen wel familiebezoek dus daarom vandaag niks gepland.

Een deel van de morgen en het grootste deel van de middag in de keuken gestaan om lekker te bakken voor het kerstdiner. Het viel bij iedereen in de smaak!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.