Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Beterlaat2021! schreef op 23-12-2023 om 10:29:

Dat het helemaal niet druk was in de supermarkt zojuist, dat was gisteren wel anders....

Dan was jij in een andere dan ik! Maar heb me prima vermaakt hoor, al slalommend met mijn karretje om iedereen heen. En… ze hadden wat ik nodig had! Daar werd ik erg blij van. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-12-2023 om 16:44

Koettie schreef op 23-12-2023 om 13:00:

Gister kat laten inslapen en heel verdrietig. Morgen m'n jaarlijkse kerstavond borrel waar ik veel zin in heb maar moest nog vet opruimen en geen puf voor. Stond m'n beste vriendin net voor de deur en die staat nu te stofzuigen. Zo lief.


I know the feeling... Heb het in maart nog moeten laten doen...

Ik werd blij van de blije reactie van mijn werkgever. Ik had hem een pakketje gegeven met wat kleine cadeautjes als bedankje.
Ik ken hem al een aantal jaar maar werk er sinds begin dit jaar en ben nog altijd zo blij dat hij me aangenomen heeft  

Ik was volledig arbeidsongeschikt verklaard (zelf niet mee eens) en was best lastig om weer aan het werk te gaan, enorm gedoe met het uwv gehad!  Maar hij durfde het aan en het heeft zo goed uitgepakt Zo blij mee! 

Wat heerlijk dat je goed op je plek zit, HAHA!wait..what

Auwereel schreef op 23-12-2023 om 12:30:

Blij dat de yogales prettig was, ondanks de ietwat stijve arm van de Covid vaccinatie. Ik denk dat ik morgen mijn buikspieren wel ga voelen. Ik hoop dat ik met deze lessen beter in balans raak, letterlijk. Want op mijn linkerbeen balanceren met mijn rechterbeen opgetrokken lukt me nauwelijks, maar andersom, balanceren op rechts is geen probleem.

Klinkt goed! Yoga brengt van alles aan het licht, zowel fysiek als qua emoties en ook gedachten als je in savasana ligt

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-12-2023 om 19:30

ToetieToover schreef op 23-12-2023 om 18:12:

[..]

Klinkt goed! Yoga brengt van alles aan het licht, zowel fysiek als qua emoties en ook gedachten als je in savasana ligt .

Dit, ik ben ook fan. Auwereel het is compleet normaal bij yoga dat de ene kant veel beter gaat dan de ander. Is geen drama, yoga is geen prestatiesport. Ik doe het ook thuis sinds Corona maar zit ook al een tijd te denken om ook weer life les te gaan nemen... Kan nooit kwaad denk ik, ook niet voor ervaren yogi's...

Het is geen drama, zolang je niet omvalt - ik wist me nog net staande te houden!
Gedachten lopen nog niet helemaal zoals de bedoeling is denk ik...  Vandaag kreeg ik bij yoga inzicht in een programmeerprobleem van mijn werk. Dan ben ik nog niet echt in het "nu"! 😆
Maar het ontspant heerlijk.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-12-2023 om 19:54

Auwereel schreef op 23-12-2023 om 19:35:

Het is geen drama, zolang je niet omvalt - ik wist me nog net staande te houden!
Gedachten lopen nog niet helemaal zoals de bedoeling is denk ik... Vandaag kreeg ik bij yoga inzicht in een programmeerprobleem van mijn werk. Dan ben ik nog niet echt in het "nu"! 😆
Maar het ontspant heerlijk.

Owww yoga is zo lekker..Ik heb niet altijd zin maar ben altijd zo blij als ik bezig ben... Ik krijg nu weer zin maar nu is mn buik ff te vol...

Je hebt me trouwens wel op een idee gebracht,  heb meteen een mailtje gestuurd naar yogadocenten die hier in de buurt zitten want nogmaals ik wil ook wel weer livelessen gaan volgen..

 
 

De Apple Watch die ik kreeg van mijn man vandaag ♥️ ik draag eigenlijk nooit een horloge, maar deze lijkt me wel fijn als ik ga wandelen. Dan kan ik muziek luisteren en hoef ik niet mijn telefoon mee te nemen. Dus vandaag kreeg ik een hele mooie, roze Apple Watch! Heb hem al de hele dag om en voel hem niet eens. Hij zit echt heerlijk. Dat is de reden dat ik er nooit 1 draag. Voel hem altijd zitten en dan tegen die knobbel bij mijn pols. Nu geen last van gelukkig!

Kind was vanmiddag naar een kinderfeestje 
Kreeg net wat foto's gestuurd
Het plezier spat eraf.
Zo mooi om te zien dat hij zo veel pret heeft gehad 

De speeldate vanmiddag met kind en kinderen uit de straat en de geur van de cake die nu in de oven staat.

Mn nagels zijn mooi gelukt. 

Auwereel schreef op 23-12-2023 om 19:35:

Het is geen drama, zolang je niet omvalt - ik wist me nog net staande te houden!
Gedachten lopen nog niet helemaal zoals de bedoeling is denk ik... Vandaag kreeg ik bij yoga inzicht in een programmeerprobleem van mijn werk. Dan ben ik nog niet echt in het "nu"! 😆
Maar het ontspant heerlijk.

Haha leuk om te lezen. 

de boeken die ik heb gekregen van mijn verschillende lijstjes. Ik kan er vooruit de komende tijd. 

De kerststress lijkt dit jaar tot een minimum beperkt. Door omstandigheden zijn de verhoudingen binnen de familie helaas wat gespannen. Maar gelukkig hebben we de verwachtingen mbt kerst goed uit kunnen spreken. 
Geen ‘verplichte nummers’ waarbij iedereen het gevoel heeft op eieren te lopen. 
Hierdoor beleef ik dit jaar waarschijnlijk een heerlijk relaxte kerst. We zijn uitgeweken naar een vakantiehuisje. Heerlijk midden in het bos. Werd om 10 uur wakker!! In geen tijden zo lang en diep geslapen. Morgen komen moeder en vriend nog even langs en gaan we gezellig samen eten. En voor de rest zijn we fijn met ons eigen gezin de komende week.
Voor we hier naartoe vertrokken heb ik ons hele huis nog van boven tot onder nog gepoetst dus ik kom straks ook weer lekker thuis in een schoon huis.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.