Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dubbel 
Mama-Inge schreef op 16-10-2023 om 18:37:

[..]

Is al 4 jaar sprake van, dat het te koop gaat komen. En het zijn hele nare mensen

dat de benzineprijs een stuk lager ligt! 

0-1 jongens wat maken jullie het spannend

Saga schreef op 16-10-2023 om 22:59:

0-1 jongens wat maken jullie het spannend

Ja! Dat was bijna verkeerd afgelopen 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-10-2023 om 06:29

Saga schreef op 16-10-2023 om 22:59:

0-1 jongens wat maken jullie het spannend

Mijn vriend is Grieks  (hij geeft geen moer om voetbal maar het was wel grappig..)

Ben ik blij met iets, ja altijd. Blij na een weekend bij zus en mn neefjes, die zijn zo enorm grappig.. En ook blij omdat we gister nieuwe banden zijn gaan halen voor mijn autootje. (Die moeten er nog wel even onder, vriend is erg goed met auto's)

Mijn kleuter was zo blij in de metro en daar werd ik weer blij van. Elke keer dat hij ging rijden kwam er een enthousiaste kleine gil uit haar alsof het een achtbaan was . Zo schattig. Voor mij een is het gewoon een paar haltes met de metro, maar voor haar een hele belevenis.

Daarnet weer te diep in het internet gedoken en nu heel blij met ons huis en gezin in het veilige België. Mocht iedereen die beelden zien,...?

Tara82 schreef op 17-10-2023 om 23:21:

Mijn kleuter was zo blij in de metro en daar werd ik weer blij van. Elke keer dat hij ging rijden kwam er een enthousiaste kleine gil uit haar alsof het een achtbaan was . Zo schattig. Voor mij een is het gewoon een paar haltes met de metro, maar voor haar een hele belevenis.

Ik had net voor het eerst een bn’er aan de lijn. Ik weet dat het kan gebeuren als je bij een bank werkt, maar toch bijzonder! Deze persoon kwam via de telefoon in elk geval erg lief over. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

🥳 tickets gekocht voor Rammstein volgend jaar en daar meteen maar een midweekje weg in regio Nijmegen van gemaakt. Leuk! 

Dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb, die niet eens zo dicht bij me staan, maar er voor me zijn in deze rottijd: heel fijn 💕

Oh, en dat ik (op behoorlijk afstandje van mijn wijk, dus even fietsen, maar dat is goed voor de conditie) een winkelcentrum heb ontdekt waar veel allochtonen (ik haat dat woord!!! Het zijn Nederlanders, maar ik weet even niet hoe ik het anders kan zeggen) wonen en dat ik daarom zulke leuke, lange 😁, gesprekken heb en zoveel leer van andere culturen!

En omdat er zoveel verschillende culturen zijn in die wijk, hebben ze de lekkerste (nieuw voor mij) dingen in het assortiment. Ik ga volgens mij heel lekker eten vanavond, want ik heb mijn “menu” samen met een vrouw uitgezocht die bijna geen Nederlands sprak, maar het was zo gezellig 😁

Andijvie blij: huis lekker opgeruimd. 
En een groot deel van de btw aangifte  alvast verwerkt. Moet voor eind van de maand, dus ben lekker op tijd.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-10-2023 om 22:21

Ik was met vriend weer es bij de Ikea, hij heeft daar een kledingkast gekocht en vd week laten bezorgen maar zou 1 onderdeel later worden bezorgd en daar wilde hij iets in wijzigen. 
Ik zag daar in de tweedehands hoek een witte ronde tafel die ik al een tijdje wilde ipv mijn huidige eettafel die ik al heel lang heb, vet in de aanbieding. Echter die kon niet bezorgd worden en moest meteen meegenomen worden, heel gedoe dus ik twijfelde enorm. (Het was al in de avond en ik had geen zin in gedoe)
Mijn autootje is klein dus ik vroeg me af of het zou passen. Hebben hem uit elkaar gehaald en het paste echt net.
Anyway hij is er, hij staat in mijn keuken en ik zit er nu aan te forummen  en ik ben  heel erg blij dat ik toch doorgezet heb want hij is heel erg mooi en past erg mooi bij mijn woonkamer/keuken 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.