Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat ik geen boodschappen hoef te doen omdat we het met de ‘voor-het-geval-dat’-voorraad kunnen redden 😀

Man bij First dates “waarom ben ik nog Single” Hij is pas 19 jaar
Geen 29 jaar 

Vond dat hij dat wel leuk zei.

Dat het angstige 8 jarige meisje dat de nacht voor haar eerste boekbespreking huilend in bed lag en bijna moest overgeven van de zenuwen nu is uitgegroeid tot een zelfbewuste jonge vrouw die met een dosis gezonde spanning gaat staan voor een presentatie op de universiteit en een royale 8.5 scoort!
Zo trots op haar. 

Van heel veel dingen. Maar bovenal van liefde 

Mijn salaris.  En nee, de zorg betaalt geen topsalaris,  maar ik ben er echt heel bij mee. Waar ik hiervoor werkte ( detailhandel  ) had ik echt zó veel minder. Nu komt dat ook deels door de ORT die ik heb, maar wat een " luxe " dit salaris vergeleken bij 4 jaar terug. Plus dat ik zóveel meer voldoening uit mijn werk haal.

Schoonvader stond deze ochtend aan de deur met een mooie bos bloemen. 

Ik scoorde uit de to good to go stelling een pakje gerookte zalm van 80 gram voor bij de lunch. Heerlijk genieten straks dacht ik. Werd er meteen blij van ondanks de regen. 
Kom ik thuis is mijn man toch niet na de tandarts doorgegaan naar het werk maar hij gaat online werken.  
Grrr nu moet ik de zalm delen.
Zitten we net aan tafel, zegt man: zullen we een plak overlaten voor jongste?  Hij is er zo gek op en we hebben het niet zo vaak. Dat lust hij vanavond vast wel als voorafje.
Nog minder zalm voor mij.
Nu is het eigenlijk een post voor in het ergernissen topic geworden. 

Heerlijk een middagje cocoonen met onze 3 weken oude dochter. Eindelijk écht even de rust voor. Meteen van profiteren. 

Regendrup. schreef op 20-10-2023 om 13:50:

Heerlijk een middagje cocoonen met onze 3 weken oude dochter. Eindelijk écht even de rust voor. Meteen van profiteren.

Heerlijk! En het is er ook heel geschikt weer voor  

ik blijk vandaag 12,5 jaar getrouwd te zijn
Zowel man als ik hadden geen idee, maar schoonma stond net met kleinigheidje aan de deur. 
Goede reden om nog even naar de bakker te gaan. 

Saga schreef op 20-10-2023 om 15:54:

ik blijk vandaag 12,5 jaar getrouwd te zijn
Zowel man als ik hadden geen idee, maar schoonma stond net met kleinigheidje aan de deur.
Goede reden om nog even naar de bakker te gaan.

Haha gefeliciteerd!!

Saga schreef op 20-10-2023 om 15:54:

ik blijk vandaag 12,5 jaar getrouwd te zijn
Zowel man als ik hadden geen idee, maar schoonma stond net met kleinigheidje aan de deur.
Goede reden om nog even naar de bakker te gaan.

Gefeliciteerd 

van de deur van kaneel! Ik ben pannenkoeken aan het bakken en in de mix zit kaneel. Zo lekker!! 

Gefeliciteerd  Saga!

Broodjebrie schreef op 20-10-2023 om 17:47:

van de deur van kaneel! Ik ben pannenkoeken aan het bakken en in de mix zit kaneel. Zo lekker!!

Deze moest ik even 2 keer lezen eer ik snapte wat er stond.

lientje69 schreef op 20-10-2023 om 17:53:

Gefeliciteerd Saga!

[..]

Deze moest ik even 2 keer lezen eer ik snapte wat er stond.

Haha, daarom had ik er ook bij gezet dat er in de mix kaneel zit

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.