Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat de weegschaal eindelijk weer onder de 90 uitkomt 
Zit nog niet op mijn ideale gewicht maar er is een dalende lijn ingezet. 

_Audrey schreef op 24-06-2023 om 13:46:

Ik ben in 1 week 6 kilo afgevallen (dankzij plastabletten) en ik heb opeens weer slanke benen en enkels, ipv olifantenpootjes

Wat heerlijk!

Ik ben zo blij dat ik afgelopen mei mijn zwembad al heb opgezet. Ga er straks lekker in liggen 

Lollypopje

Lollypopje

25-06-2023 om 16:08 Topicstarter

mijn bonbons waren op en eigenlijk wilde ik daarom nieuwe bestellen bij chocoladebezorgd, maar met een coolpack erbij werd me dat toch wat te prijzig.

Maar nu is mijn coolpack net geknapt dus vond ik dat een goedexcuus om bonbons te bestellen

Lollypopje schreef op 25-06-2023 om 16:08:

mijn bonbons waren op en eigenlijk wilde ik daarom nieuwe bestellen bij chocoladebezorgd, maar met een coolpack erbij werd me dat toch wat te prijzig.

Maar nu is mijn coolpack net geknapt dus vond ik dat een goedexcuus om bonbons te bestellen

Ziet Pop met een groot mes haar coolpack te lijf gaan 

Lollypopje

Lollypopje

25-06-2023 om 16:19 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 25-06-2023 om 16:16:

[..]

Ziet Pop met een groot mes haar coolpack te lijf gaan

Ik heb er echt alleen maar op gelegen 😳

mijn hele drukke week zit er op. 2 dagen met activiteiten die ik mede mee organiseer.  Vandaag,  bij 29 graden,  alles weer opruimen en schoon maken.  Daar nog met iedereen pizza gegeten en een welverdiende borrel (s) erbij. Nu languit in de schaduw. Morgen gelukkig nog een vrije dag   

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-06-2023 om 17:39

Friezinnetje schreef op 25-06-2023 om 16:19:

mijn hele drukke week zit er op. 2 dagen met activiteiten die ik mede mee organiseer. Vandaag, bij 29 graden, alles weer opruimen en schoon maken. Daar nog met iedereen pizza gegeten en een welverdiende borrel (s) erbij. Nu languit in de schaduw. Morgen gelukkig nog een vrije dag

Lekkerrrr! 

Ik ben blij dat het morgen klaar is met deze bloedhitte, blij met mijn alvast  verjaardagsbezoek vandaag (ik mag dinsdag weer een aantal kaarsjes uitblazen), blij dat vriendje morgen thuiskomt en blij dat ik morgen begin met mn nieuwe baan in het ziekenhuis van mijn buurstad! Blij om veel dus vandaag!

bbq met de restjes van de restjes haha 

dat ik weer lekker thuis ben. Beste vriend had hier geslapen en gisteren zijn we weggeweest en ik merk dat ik het steeds fijner vind om uiteindelijk naar huis te gaan.

Hond moest lekkers uit verschillende bakjes halen, die in een badje dreven 
Slim beest pakte alle bakjes eruit en zette ze naast het badje neer om dan het lekkers op te eten, zag er heel grappig uit

Vandaag  hebben we de middag doorgebracht in de schaduw in het park. Met een boek erbij was de hitte daar goed te doen. 
Straks nog lekker buiten eten van de grill plaat. 

Blij van een mooie wandeling in de avond, eindelijk niet zo heet meer. Het ruikt hier lekker naar lindebloesem en bij een tuin roken passiebloemen erg lekker. Maar waar het gras gemaaid is, ruikt het naar augustus in plaats van juni.

Blij met een heerlijk weekend met mijn lief! Lekker zwemmen en borrelen en gister een eind gewandeld. Het is zo vreselijk fijn samen!!! 🥰

Oooh en dat het nu heerlijk koel is!!!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-06-2023 om 08:23

stokstaart schreef op 26-06-2023 om 06:53:

Blij met een heerlijk weekend met mijn lief! Lekker zwemmen en borrelen en gister een eind gewandeld. Het is zo vreselijk fijn samen!!! 🥰

Oooh en dat het nu heerlijk koel is!!!

Echt he, heerlijk! En ik word weer blij van jouw bericht. Over   gesproken, die van mij komt terug uit Gr. vanavond!  (was best lekker rustig maar heb hem wel gemist...)

Had het al gemeld maar ben nu op weg naar ziekenhuis, voor mijn 1e werkdag! In het verleden was ik stiknerveus maar nu ik mijn droombaan heb ben ik alleen maar heel erg blij! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.