Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Netherfield schreef op 23-06-2023 om 13:39:

Gefeliciteerd Auwereel!
Buienradar belooft mij na zondag anderhalve week met max 23 graden. Ik hoop dat ze gelijk hebben, en mijn ballonvormige enkeltjes met mij!

Dit denk ik stiekem ook!

Auwereel gefeliciteerd 🌋

auwereel gefeliciteerd 

Gefeliciteerd auwereel 🎂 mijn broer is vandaag ook jarig. In de tijdzone waar ik nu zit is het nog de 23tigste dus ben je nog jarig.

Van een supergeslaagde avond en iedereen enthousiast was en er al werd gevraagd om het volgend jaar weer te organiseren. 
En ik had een nieuwe jurk aan (terwijl ik nooit een jurk aan heb) en heel veel complimenten gekregen. 

Tuinfluiter, ook nog gefeliciteerd met je broer!
Friezinnetje, leuk dat iedereen xo enthousiast was!

De BBQ bij mij gisteren was een groot succes. Heb veel complimenten gekregen. Het was ook heel gezellig. De laatste mensen gingen om half 4 weg. Ik had veel te veel dus vanavond komen er weer vrienden om de restjes op te maken. Moet alleen nog even vers stokbrood halen bij de bakker.

watertoren schreef op 24-06-2023 om 10:48:

De BBQ bij mij gisteren was een groot succes. Heb veel complimenten gekregen. Het was ook heel gezellig. De laatste mensen gingen om half 4 weg. Ik had veel te veel dus vanavond komen er weer vrienden om de restjes op te maken. Moet alleen nog even vers stokbrood halen bij de bakker.

Wij hebben inderdaad ook nog restjes over. Salade die vrienden hadden gemaakt staat hier samen met nog wat vleesjes nog in de koeling. Maken we lekker met het gezin op voordat we weer naar een verjaardag gaan. 

Het nieuws in de kranten over Rusland. 

Moirmel schreef op 24-06-2023 om 11:24:

Het nieuws in de kranten over Rusland.

Ja, daar werd ik ook wel vrolijk van. Benieuwd hoe dat gaat aflopen. 

Ik hou mijn hart vast wat betreft Rusland, als er een groep aan het bewind komt die nog extremer is dan de Poetin-kliek. 

Auwereel, nog van harte gefeliciteerd!

Ik ben in 1 week 6 kilo afgevallen (dankzij plastabletten) en ik heb opeens weer slanke benen en enkels, ipv olifantenpootjes 

Dat lijkt me een hele opluchting Audrey, 6 kilo vocht is niet niks zeg!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

24-06-2023 om 21:37

Friezinnetje schreef op 24-06-2023 om 07:29:

Van een supergeslaagde avond en iedereen enthousiast was en er al werd gevraagd om het volgend jaar weer te organiseren.
En ik had een nieuwe jurk aan (terwijl ik nooit een jurk aan heb) en heel veel complimenten gekregen.

Leuk! Ik moest nog even aan je denken vanmorgen wat betreft vandaag..
Auwereel ik ben ook beniewd hoe dit af gaat lopen, ik vind het ook wel spannend...

PhoebeHolmesreturns schreef op 23-06-2023 om 07:07:

[..]

Wat schattig! Ik kom daar ook wonen Ontopic: ik word blij van dit bericht! Goedemorgen!

Ah wat leuk. Ja het is zo gewoon hier. Vrouwelijk schoon krijgt er een knuffel bij haha, en een extra lange versie van het levensverhaal. 

Zojuist een pentekening besteld, online. Zit al 7 jaar tegen hetzelfde gratis ding aan te kijken dat boven de bank hangt. Nog steeds mooi overigens maar misschien is iets nieuws ook leuk. Ben niet gewend geld uit te geven aan kunst dus het voelt als een rib uit mijn lijf. Terwijl ik hetzelfde geld wel makkelijk zou neertellen voor een paar schoenen. En daar doe ik geen 8 jaar mee.


Staat alleen niet bij wanneer ik m kan verwachten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.