Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Gefeliciteerd Auwereel!
Buienradar belooft mij na zondag anderhalve week met max 23 graden. Ik hoop dat ze gelijk hebben, en mijn ballonvormige enkeltjes met mij! 

Dank je Phoebe, en lekker Friezinnetje!

@Netherfield, vroeger als kind was ik Heel Blij als de zon zou schijnen op mijn verjaardag, vandaag ben ik blij dat het niet heet is!

Ik werd ook blij van de KNO arts. Ik heb de laatste weken echt gesodemieter met mijn oor. 2x geopereerd geweest en een dikke infectie waarbij mijn oog afhing.
Ik voel me dan teveel als ik weer bel met pijn en druk aan die kant van mijn hoofd. Vanochtend moest ik komen op een spoedplek bij een vervanger van mijn eigen KNO arts, die man zoog mijn oor uit en schreef 2 soorten antibioticadruppels voor.
Bij het weggaan zei hij dat het goed was dat ik aan de bel had getrokken. Dat zei hij uit zichzelf en ik was in een klap alle "ik stel me aan" stress kwijt.

Auwereel ook van mij gefeliciteerd. 

Dank je Bakblik!
Saga, die orang oetan danst precies op de maat van de muziek in het restaurant waar ik nu zit!

@stokstaart, je bent geen aansteller met zere oren, dat is zo naar! Ik hoop dat de antibiotica aanslaat, zonder al teveel pijn, want dat heb ik zelf eens meegemaakt met antibiotica druppels.

Auwereel schreef op 23-06-2023 om 15:04:

Dank je Bakblik!
Saga, die orang oetan danst precies op de maat van de muziek in het restaurant waar ik nu zit!

Zit je nou met gezelschap in een restaurant weer op je telefoon te kijken?  Of ben je er alleen?

Gefeliciteerd Auwereel! 🎉🥳 

Beterlaat2021! schreef op 23-06-2023 om 15:18:

[..]

Zit je nou met gezelschap in een restaurant weer op je telefoon te kijken? Of ben je er alleen?

Nou. Echt, dat kan niet hoor! Hoop dat je daar alleen zit, anders komt die ergernis misschien nog wel in het andere topic voorbij 😁😉

Auwereel schreef op 23-06-2023 om 15:04:

Dank je Bakblik!
Saga, die orang oetan danst precies op de maat van de muziek in het restaurant waar ik nu zit!

Dat dacht ik al


Bij het restaurant kon ik via de QRcode bestellen en betalen, dus tja, als mijn mobiel toch voor mijn neus heb... Man zit trouwens ook vaak op z'n mobieltje en in de pre-mobieltjestijd gingen we in een restaurant vaak aan de leestafel zitten. Dat doen we al meer dan 35 jaar, zijn we zo gewend!

Het was trouwens geen heel sjiek restaurant, met o.a.kapsalon op het menu, misschien dekt het woord "restaurant" niet helemaal de lading.

Auwereel gefeliciteerd met je verjaardag 🥳. Ik hoop dat je een fijne dag hebt. 

Wij zijn op vakantie en ik kwam er achter dat m'n medicatie in de toilettas zit die nog thuis in de badkamer staat. 
Contact opgenomen met het ziekenhuis en ze wilden het recept wel mailen als ik een apotheek kon vinden die de medicatie heeft.
Bij de receptie een lijst met apotheken gekregen. Gelijk bij de eerste waar we langs kwamen hadden we (ik) geluk. 

Gelukkig dat ze de medicijnen hadden Bailey!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.