Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik word blij van al die kerstverlichting in de straten, tuinen en huizen. Ziet er zo mooi uit!

Mooi kerstliedje van George Michael op de radio in de supermarkt. Wat een mooie stem had hij toch...

En de wand kalender 2025 is ook prachtig.

Sint gevierd gister en had vandaag een superleuke workshop. Deze week gehoord dat ik een contract krijg bij bedrijf waar ik een proefplaatsing had en kerstattentie ook al binnen 🤗

Een jongen/man in mijn kickboksles met wie ik vorige week eindeloos een bepaalde trap heb geoefend - die voerde hij vanavond fantastisch uit! Ik was helemaal trots!

Hey Whammagadon is weer begonnen.. 😀

MissHolmes schreef op 06-12-2024 om 21:26:

Hey Whammagadon is weer begonnen.. 😀

Ik heb wham al tig keer gehoord op de radio in de auto 

Mama-Inge schreef op 07-12-2024 om 05:52:

[..]

Dan ben je dus al af, ik niet... 

Mama-Inge schreef op 07-12-2024 om 05:52:

[..]

Ik ook.. en ook gehoord op de tv in de reclame van Albert heijn 

Ik doe ook nog mee! Maar vriend is groot kerstfan dus denk niet dat ik ver komt dit jaar. Vorig jaar helemaal gehaald! 

Broodjebrie schreef op 07-12-2024 om 08:45:

[..]

Ik ook.. en ook gehoord op de tv in de reclame van Albert heijn

Dan weer AH wel "vijanden" te maken op die manier, zouden er ook mensen uit "wraak" naar een andere supermarkt gaan? Want dit is wel een manier om een groot deel van de Nederlandse deelnemers gelijk "af" te laten zijn!

Of is in de reclame niet de originele versie te horen? Dan kan je er nòg een reclame overheen doen om je klanten gerust te stellen.

ik doe lekker niet mee aan die onzin 

Auwereel schreef op 07-12-2024 om 09:08:

[..]

Dan weer AH wel "vijanden" te maken op die manier, zouden er ook mensen uit "wraak" naar een andere supermarkt gaan? Want dit is wel een manier om een groot deel van de Nederlandse deelnemers gelijk "af" te laten zijn!

Of is in de reclame niet de originele versie te horen? Dan kan je er nòg een reclame overheen doen om je klanten gerust te stellen.

Als je het zo serieus neemt dat je een supermarkt er om gaat boycotten, dan zou ik die mensen ook liever gewoon niet zien in mijn winkel. 

GroenTuintje schreef op 07-12-2024 om 09:13:

ik doe lekker niet mee aan die onzin

ik ook niet

BlairW schreef op 07-12-2024 om 09:32:

[..]

Als je het zo serieus neemt dat je een supermarkt er om gaat boycotten, dan zou ik die mensen ook liever gewoon niet zien in mijn winkel.

Ik vraag me af of ze er zo bij de firma Ahold Delhaize zo over denken, alles voor de winst...

Auwereel schreef op 07-12-2024 om 10:15:

[..]

Ik vraag me af of ze er zo bij de firma Ahold Delhaize zo over denken, alles voor de winst...

Die paar mensen kunnen ze echt wel missen hoor. Er zijn echt geen hordes mensen die de AH gaan boycotten vanwege whamageddon.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.