Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
OperaQueen
16-10-2024 om 10:56
Auwereel schreef op 16-10-2024 om 10:55:
Goed om te horen, OperaQueen!
Tara82
17-10-2024 om 14:17
Dat er volgend jaar een nieuwe baby in de familie komt. Dan is mijn baby (dan 6) niet meer de kleinste. Deze tante moet dus beginnen met leuke cadeautje haken .
Koettie
19-10-2024 om 10:02
Een van mijn dierbaarste vrienden zat in een muziekprogramma en gister de eerste beelden gezien. Ben zo trots en is zo'n overwinning voor hem. Leuk om hem zo te zien stralen, echt met grote glimlach gekeken.
ToetieToover
19-10-2024 om 10:05
Tara82 schreef op 17-10-2024 om 14:17:
Dat er volgend jaar een nieuwe baby in de familie komt. Dan is mijn baby (dan 6) niet meer de kleinste. Deze tante moet dus beginnen met leuke cadeautje haken .
Leuk! Wat ga je haken?
Tara82
19-10-2024 om 16:07
ToetieToover schreef op 19-10-2024 om 10:05:
[..]
Leuk! Wat ga je haken?
Ik denk een activiteiten kubus (heb ik al een keer gemaakt voor een andere baby) en een knuffel doek/dier. Vandaag nog even bij de bieb gekeken, maar daar hadden ze geen haak boeken liggen voor baby's. Waarschijnlijk heeft een andere aanstaande tante/oma/moeder die geleend. Ook zat patronen te vinden op internet natuurlijk, dus het komt goed. Ik heb nog tot februari.
HAHA!wait..what
19-10-2024 om 21:50
OperaQueen schreef op 16-10-2024 om 10:51:
[..]
Dan heb ik een goede plek voor proefplaatsing gekozen denk ik (No worries; is niet bij 'jouw' organisatie maar bij een andere...)
Ik merk aan het bedrijf dat ik meteen al behandeld wordt als een medewerker ipv iemand die nog geen officieel contract heeft en dat vind ik erg fijn (ontopic!), zeker na de behandeling bij andere bedrijven de laatste jaren...
En zo hoort het ook Eigenlijk bizar dat dat niet overal zo is.. Alsof je dan minder bent of er niet bij hoort ofzo?
Echt blij voor je dat je eindelijk op een fijne plek bent!
Beterlaat2021!
20-10-2024 om 14:32
Dat een toevallige voorbijganger mij een compliment maakte over het pampasgras in mijn tuin. Dat is inderdaad een prachtige plant.
Jaren geleden heb ik een stuk van deze plant van straat geraapt, waar een tuin leeggehaald was om opnieuw in te richten. Ieder jaar heb ik meer pluimen, nu schat ik zo'n stuk of twintig, 2,5 meter hoog.
Netherfield
20-10-2024 om 14:35
Gisteren was mijn suddervlees heel goed gelukt, het smaakte net als dat van mijn moeder.
rionyriony
20-10-2024 om 17:38
Mijn wandkleed is na 10 maanden noeste arbeid (alleen veel plezier) klaar. Hij hangt boven de bank. Gisteren en eergisteren het afwerken en omlijsten gedaan. Ik heb hem, na veel gedub, afgewerkt zoals je een tapijt afwerkt.
Vroeger maakte ik voor dergelijke projecten een lijst, maar een houten lijst matchte toch niet.
Dus het werd een tapijtrand van een reep mooie uni stof die maar 69 centjes had gekost toen.
Vanmorgen heb ik hem nog even van de muur gehaald om toch nog wat kleine maar belangrijke accentjes aan te brengen en nu helemaal gelukkig. Het is een afbeelding die je altijd kan zien en nooit gaat vervelen.
Dus nu op zoek naar een nieuw object maar ik heb niet zoveel plek meer. Het moet wel echt mooi worden dus ik ben flink kieskeurig en druk aan het zoeken. Ik ben ook hartstikke kippig (heel slechte visus) dus het wordt lastig. Maar met geduld moet het lukken.
OperaQueen
21-10-2024 om 09:46
HAHA!wait..what schreef op 19-10-2024 om 21:50:
[..]
En zo hoort het ook Eigenlijk bizar dat dat niet overal zo is.. Alsof je dan minder bent of er niet bij hoort ofzo?
Echt blij voor je dat je eindelijk op een fijne plek bent!
Nou ja ik heb wel een arbeidsbeperking he, maar goed het klopt natuurlijk wel wat je zegt. En ondanks dat ik in proefplaatsing zit en nog geen officieel contract heb laten ze merken dat ik er al helemaal bij hoor. Had vd week zelfs een welkom kaartje gekregen 😊
Wat goed Riony!
Ik ben blij zonder rede, maar ook met; ik moet zo weg, wilde op de fiets maar het regent en ik heb iets langer dan een jaar voor het eerst een autootje en ik heb dus de luxe om daarvoor te kiezen als het regent en daar word ik heel erg blij van 😊
Broodjebrie
21-10-2024 om 15:47
ik ben blij dat cliënt van morgen heeft afgezegd. Heb tegen werkgever gezegd dat ze me niet ergens anders hoeven in te plannen. Even pas op de plaats, dat is hard nodig op het moment.
rionyriony
22-10-2024 om 15:34
Netherfield schreef op 21-10-2024 om 22:07:
Gratis plant gekregen bij Jumbo op mijn gespaarde punten!
Jumbo heeft een heel aardig assortiment goede gezonde planten. Ik heb een Calathea Rufibarba bij ze gekocht, ik vind de rode het mooiste. Voor een tientje heb je heel veel plant. De pot bevatte meer dan zeven planten en hij was binnen een paar weken uit zijn pot gegroeid. Hij groeit nu al een tijd goed in zijn nieuwe, ietsje grotere pot. Ze worden wel iets maar niet veel groter, zo'n 70 cm inclusief pot, maar wel dijen ze uit in de breedte. Dus veel plezier van deze.
Zijn echt voordelige planten daar. Deze houden veel van sproeien.