Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


OperaQueen schreef op 15-10-2024 om 11:09:

Gister begonnen met nieuwe baan! (Althans proefplaatsing; zit in een reëintegratietraject maar het doel is wel een contract na 2 mnd proef)

Veel succes OperaQueen!

lientje69 schreef op 15-10-2024 om 11:11:

[..]

Veel succes OperaQueen!

Dank je 

OperaQueen veel succes! 🌸🦋

suc6 Operaqueen. Dat gaat je lukken 

Ondanks  mijn pijn en vermoeidheid in kleine opgedeelde brokjes toch nog het huis enigzins  netjes en schoon kunnen  krijgen. Toegeven, het kan beter maar dit is voor vandaag  het hoogst haalbare  dus al heel blij mee. Nu maar weer een tijdje op de bank. 

van de dankbaarheid van cliënt. Ze had al 3 maanden geen huishoudelijke hulp gehad   
En ik werd ook blij van het feit dat ze hier 10 minuten vandaan woont. Met leidinggevende afgesproken dat als er een klant uitvalt, ik een nieuw adres in mijn woonplaats krijg. Scheelt enorm! Maar er zijn nog heel veel mensen die wachten  op hulp.. ze hebben zelfs een wachtlijststop. 

De chrysanten staan in bloemknop buiten. Nu zou je denken: dat is niets bijzonders, maar alle chrysanten die momenteel te koop zijn, zijn in bloei getrokken. Kort voordat ze verkocht worden krijgen ze een kortedagbehandeling, zodat ze denken dat het winter wordt, en wordt het winter dan denkt de chrysant: bloemknoppen maken!

Maar die van mij buiten gaan écht in bloei. Ik heb ze al tien jaar. Ze maken witte bloemen. Wordt het koud, dan verschijnen de bloemen.

Groot liefhebber hier van oudere series en cabaret.Kwam dit weer tegen uit de 90's van Jiskefet,destijds razend populair vanwege oa Debiteuren/Crediteuren de De Lullo's. Ook dit is een hoogtepunt,de (clini)clowns. Je zou er een levenslange circus/clowns fobie aan over houden😁.                 


https://www.youtube.com/watch?v=wa1NOpGRess                 

Broodjebrie schreef op 15-10-2024 om 15:29:

van de dankbaarheid van cliënt. Ze had al 3 maanden geen huishoudelijke hulp gehad
En ik werd ook blij van het feit dat ze hier 10 minuten vandaan woont. Met leidinggevende afgesproken dat als er een klant uitvalt, ik een nieuw adres in mijn woonplaats krijg. Scheelt enorm! Maar er zijn nog heel veel mensen die wachten op hulp.. ze hebben zelfs een wachtlijststop.

Ik begrijp haar wel, zit zelf ook nog steeds zonder hulp. De laatste stopte op haar eerste werkdag, ze vond het te zwaar. Belde terwijl ze hier nog was dat ze het niet aankon om 3 uur te werken. Ik heb haar iets te drinken gegeven en na anderhalf uur naar huis gestuurd. Volgende dag belde thuiszorg dat ze weer verder gingen zoeken. Zit er al een tijd over te denken om er maar mee te stoppen, maar als ik lees hoe jij schrijft over je werk dan geeft dat mij ook een beetje hoop

Yumi schreef op 15-10-2024 om 18:51:

[..]

Ik begrijp haar wel, zit zelf ook nog steeds zonder hulp. De laatste stopte op haar eerste werkdag, ze vond het te zwaar. Belde terwijl ze hier nog was dat ze het niet aankon om 3 uur te werken. Ik heb haar iets te drinken gegeven en na anderhalf uur naar huis gestuurd. Volgende dag belde thuiszorg dat ze weer verder gingen zoeken. Zit er al een tijd over te denken om er maar mee te stoppen, maar als ik lees hoe jij schrijft over je werk dan geeft dat mij ook een beetje hoop

Ja ik begrijp haar ook wel hoor. Ik hoor dit steeds vaker, ik vrees dat elke thuiszorgorganisatie hier wel mee kampt. Wij hebben ook zeker 5 collega's tekort. De organisatie groeit maar het personeel groeit niet mee. Ik denk ook dat dit probleem alleen maar groter gaat worden. 

Broodjebrie schreef op 15-10-2024 om 18:57:

[..]

Ja ik begrijp haar ook wel hoor. Ik hoor dit steeds vaker, ik vrees dat elke thuiszorgorganisatie hier wel mee kampt. Wij hebben ook zeker 5 collega's tekort. De organisatie groeit maar het personeel groeit niet mee. Ik denk ook dat dit probleem alleen maar groter gaat worden.

Toen ik haar iets te drinken gaf vertelde ze graag te willen werken, maar mentaal en fysieke problemen maakten dat ze chronisch moe was. Vond het echt sneu, zeker omdat ze pas 21 jaar was...

Yumi schreef op 15-10-2024 om 19:55:

[..]

Toen ik haar iets te drinken gaf vertelde ze graag te willen werken, maar mentaal en fysieke problemen maakten dat ze chronisch moe was. Vond het echt sneu, zeker omdat ze pas 21 jaar was...

Wat sneu..

Dat ik mee mag staken vandaag! Was nog even spannend, omdat ik op een andere locatie werk. Maar ook die locatie mag mee staken vandaag, dus dat is fijn 💪🏻

Broodjebrie schreef op 15-10-2024 om 18:57:

[..]

Ja ik begrijp haar ook wel hoor. Ik hoor dit steeds vaker, ik vrees dat elke thuiszorgorganisatie hier wel mee kampt. Wij hebben ook zeker 5 collega's tekort. De organisatie groeit maar het personeel groeit niet mee. Ik denk ook dat dit probleem alleen maar groter gaat worden.

Dan heb ik een goede plek voor proefplaatsing gekozen denk ik  (No worries; is niet bij 'jouw' organisatie maar bij een andere...)
Ik merk aan het bedrijf dat ik meteen al behandeld wordt als een medewerker ipv iemand die nog geen officieel contract heeft en dat vind ik erg fijn (ontopic!), zeker na de behandeling bij andere bedrijven de laatste jaren...

Goed om te horen, OperaQueen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.