Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Het viel reuze mee vandaag met de inspiratie want ik heb veel gedaan en alles wat ik gedaan heb bleek precies het goede, dus echt heel blij mee. Toch wel zoveel mogelijk mijn vingertoppen ontzien, en ze zijn heel een eind op weg naar genezing.

Gisteren lukte dat wat minder en daarom heb ik een pompoentje zitten breien en in elkaar gezet. Moest toch wat te doen hebben. Hij kreeg een gedroogd steeltje van een echte paprika. Het is nummer zes.

 .

rionyriony schreef op 08-10-2024 om 17:12:

Het viel reuze mee vandaag met de inspiratie want ik heb veel gedaan en alles wat ik gedaan heb bleek precies het goede, dus echt heel blij mee. Toch wel zoveel mogelijk mijn vingertoppen ontzien, en ze zijn heel een eind op weg naar genezing.

Gisteren lukte dat wat minder en daarom heb ik een pompoentje zitten breien en in elkaar gezet. Moest toch wat te doen hebben. Hij kreeg een gedroogd steeltje van een echte paprika. Het is nummer zes.

.

Wat ben jij toch een creatieveling!

Kleuter heeft vandaag haar eerste melktand er uit. Hij zit nu in een envelop met een tekening voor de tandenfee en ligt onder haar kussen . Ze was zo trots. Daar kun je toch alleen maar blij van worden. Nu wordt ze echt groot. Straks een mooie brief schrijven namens de tandenfee en er natuurlijk een euro bij stoppen. De tekeningen en tand bewaar ik uiteraard voor haar. 

Herfstappeltaart schreef op 08-10-2024 om 19:10:

[..]

Wat ben jij toch een creatieveling!

Ik móet wat doen! Zo ziet hij eruit.   Ongeveer 25 gram katoen en wat vulling:

?u=https%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-0wJNdWZlx10%2FVh_myvH-suI%2FAAAAAAAAB4I%2Fay_Se6NWkeU%2Fs1600%2F85%252BPompoen%252Bbreien.jpg&f=1&nofb=1&ipt=248fa3dd25c0ba5217a4eaf16004c8f01312b385829572096a80056292cc0b32&ipo=images

Tara82 schreef op 08-10-2024 om 19:59:

Kleuter heeft vandaag haar eerste melktand er uit. Hij zit nu in een envelop met een tekening voor de tandenfee en ligt onder haar kussen . Ze was zo trots. Daar kun je toch alleen maar blij van worden. Nu wordt ze echt groot. Straks een mooie brief schrijven namens de tandenfee en er natuurlijk een euro bij stoppen. De tekeningen en tand bewaar ik uiteraard voor haar.

Lief 

rionyriony schreef op 08-10-2024 om 20:47:

[..]

Ik móet wat doen! Zo ziet hij eruit. Ongeveer 25 gram katoen en wat vulling:

?u=https%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-0wJNdWZlx10%2FVh_myvH-suI%2FAAAAAAAAB4I%2Fay_Se6NWkeU%2Fs1600%2F85%252BPompoen%252Bbreien.jpg&f=1&nofb=1&ipt=248fa3dd25c0ba5217a4eaf16004c8f01312b385829572096a80056292cc0b32&ipo=images

Hartstikke leuk 

Van jullie! De mensen hier op het forum.

Drukke periode en nogal een lange to-do lijst. Ik liep daarin tegen een probleem aan en stelde hier op het forum een vraag.

In no time stromen er antwoorden en suggesties binnen waarmee ik echt ben geholpen. Weer een taak afgevinkt, geeft rust en ik kan weer door. Zo fijn!

Na relatief drukke weken had ik vandaag eindelijk een rustige vrije dag. Vaak werk ik toch nog op mijn vrije dag (onderwijs) en afgelopen weekend had ik allerlei familie verplichtingen. Vandaag heerlijk Netflix gebinget (Nobody wants this) en allerlei klusjes in het huis gedaan. Het regent hier al de hele dag, dus ik blijf lekker binnen.

De wethouder heeft toegezegd dat het zwembad in ons dorp blijft bestaan! Nu ff duimen dat de gemeenteraad het er mee eens is.

Blij van alle afstudeerders die hun diploma kregen vandaag en vol trots hun afstudeerproject pitchten. 

Auwereel schreef op 11-10-2024 om 17:24:

Blij van alle afstudeerders die hun diploma kregen vandaag en vol trots hun afstudeerproject pitchten.

Wat leuk!

Blij dat vandaag voorbij is want ik had een complete k*tdag...

Auwereel schreef op 11-10-2024 om 17:24:

Blij van alle afstudeerders die hun diploma kregen vandaag en vol trots hun afstudeerproject pitchten.

Leuk Auwereel! 

Volgend jaar rond deze tijd hoop ik dat mijn dochter haar bachelor binnen heeft. Dat ze haar afstudeerproject vol trots kan pitchen.

En nu on topic:
Nadat ik vanmorgen om 11.30 ben begonnen met hobbymiddag staat er nu een appeltaart met vanillepudding in de kast, ernaast een brood en in de koelkast staat soep.  Voor de kinderen heb ik 2 magnetronmaaltijden gemaakt (voor hun lange dagen op de studie) die staan in de vriezer en we hebben goulash gegeten. 
Zojuist de derde vaatwasser gestart nu heb ik thee en ga ik 2 voor 12 kijken.  De perfecte vrijdagmiddag. Zoon is ook helemaal blij,  het zijn zijn lievelingstaart en soep. 

ik ga straks nog even met een paar anderen het noorderlicht zoeken. Even op naar de zeedijk, daar is het mooi donker. 

Heel veel klusjes van mijn lijst afgewerkt.  Drukke  dagen voor de boeg en dit was mijn enige vrije dag dus het moest even gebeuren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.