Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Twinski schreef op 25-09-2024 om 18:49:

Blij dat het goed gaat met mamma na haar herseninfarct. 🙏 😘

Oh wat fijn! Dat het goed gaat bedoel ik he

Broodjebrie schreef op 25-09-2024 om 18:53:

[..]

Oh wat fijn! Dat het goed gaat bedoel ik he

Dank je wel. Ben dol op haar. Het liefste rol ik mij nog steeds op haar schoot. De cardioloog en neuroloog waren in ieder geval tevreden.

Gelukkig  Twinski!

Ik ben blij dat ik morgen weer naar huis toe ga.

Twinski schreef op 25-09-2024 om 19:31:

[..]

Dank je wel. Ben dol op haar. Het liefste rol ik mij nog steeds op haar schoot. De cardioloog en neuroloog waren in ieder geval tevreden.

Superfijn. Ik heb het bij mijn vader meegemaakt, het is toch elke keer weer schrikken, maar tot nu toe heeft hij ontzettend veel mazzel gehad, doordat ze er steeds op tijd bij waren.

Onderweg naar huis   doet me nu al goed.

lientje69 schreef op 26-09-2024 om 09:57:

Onderweg naar huis doet me nu al goed.

Voor de volgende keer misschien toch mee op je strepen staan, Lientje! Vakantie mag voor jou ook leuk zijn. Bijvoorbeeld dat zij het land mogen kiezen, maar jij kiest de accommodatie. En dat iedereen de vrijheid heeft om wel of niet aan een activiteit mee te doen.

Dat ik zo lekker op streek ben met m’n vakantieplanning. Maandag gaan we en het aantal klusjes wat ik per dag moet doen voor die tijd is heel overzichtelijk. Op werk ook al zo goed als klaar ervoor, lekker!

De nieuwe oven is binnen. We hadden het drie maanden uitgesteld en voor ons afgeschoven, maar begin deze week was ik het zat en heb een nieuwe besteld. Vanavond dus eindelijk weer zelfgemaakte pizza. Kleuter heeft al een happy pizza dans gedaan. 

Ik zag paddestoelen vandaag!

Mn koortslip is genezen 

Nou dat het licht wordt. Zit al drie uur op. Soms duurt een ochtend erg lang en dat zal steeds langer worden tot eind december. Ik verwacht niet dat ik voortaan ineens een gat in de dag ga slapen. Maar ik moet dadelijk iets moeilijks doen dus ik probeer de tijd om te krijgen.

Koettie schreef op 27-09-2024 om 04:05:

Mn koortslip is genezen

Vervelend die dingen waar je geen grip op hebt! Of bestaat er inmiddels iets werkends?

Ik zag dat Dick Schoof prima Engels praat.  Beter dan Rutte deed.

Beterlaat2021! schreef op 27-09-2024 om 07:54:

Ik zag dat Dick Schoof prima Engels praat. Beter dan Rutte deed.

ja idd (maar wat een slecht gebit heeft die man)

rionyriony schreef op 27-09-2024 om 07:52:

[..]

Vervelend die dingen waar je geen grip op hebt! Of bestaat er inmiddels iets werkends?

Ja dat bestaat. Ik slik elke dag een pilletje van de huisarts en heb vrijwel nooit meer een uitbraak. En als ik het voel opkomen dan slik ik de dubbele dosering en dan vertrekt ie in een dag. 
ik heb dat toen helemaal uitgezocht omdat ik heel vaak een koortsblaar had en m uiteindelijk ook aan mijn bil heb afgeveegd en toen ineens ook van onder koortsblaren had. 🤪 

De huisarts deed niet moeilijk en nu slik ik al tijden dat pilletje. Als je dit slikt dan ben je sowieso ook minder tot niet besmettelijk voor anderen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.